Sain 12-vuotiqqn pojan huostaan, olen 26v yh äiti eli minulla on omakin kultainen tyttö 5 vuotta hän on minun silmä terä.poika on huonoa sukua ja siitä tulee tyhmä. Juntti jos ei ole nykyaikaisia kasvatus normeja.
Jotta hänestä saataisiin edes vähän suvaitsevainen ihminen aikaan olen alkanut muuttaa häntä. 1 muutos oli että sanoin kun hänen nimi on Ville että häntä kutsutaan nyt Vilhelmiinaksi.
2 muutos hävitin kaikki poikamaiset vaatteet ja hän saa valita kierrätyksestä löytyneistä tyttöjen vaatteista mieluisia. Vastusti kauheesti tätä mutta konsteja löytyy minulta.
3. Muutos koski tarvetta omaksua se mitä on, niin olen päättänyt hänen pitää totella ja tehdä aina mitä ikinä minä, tyttö tai koulukaverit pyytää.
4. Muutos haluan hänestä hyönteissyöjän joten kaikkeen hänen ruokaan laitetaan koppanoita, matoja ja hämähäkkejä, olen määrännyt että hänen pitää katsoa kun laitan hänelle ruuan. Samaan aikaan ja samassa paikassa hän ei saa syödä vaan hänellä on wc seinällä kippo mihin vien ruuat. Sillä minulta ja tytöltä vois mennä ruokahalu jos söisi samassa. .5. kusta hän ei saa kuin istualtaan kuten tytöt, kyseisen jälkeen pippeli pitää pestä ja hyvin siihen on omat välineet kuten wc harja eli sama millä pytty harjataan.
Olen miettinyt saako tuon ikäiselle sukupuolen vaihdosta tehtyä vai pitääkö se tehdä Fiskars in saksilla itse ?
Sain pennun huostaan
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623