LG 50" smart tv.

Anonyymi

LG mutta tuossa aiemmasta viestistä niin kerroin tarkemmin sittä sinä on ne omat hyvät huonot puolet mutta sinä on se hyvä ominaisuus se halpa hinta se on sihen nähden kyllä ihan ok mutta ei erityisen hyvä mutta sellainen mitä tuon hintaisista odotti hintan nähden kuiteskin hyvä :) 100 100 100

Ympyrä sulkeutu olen yli 2 vuotta odottanut sittä hetkeä että saa osta uusi tv muutta se ei ole niin hyvä tv sinä on vikoja kaukosäädin on epä herkkä eikä reagoi pitä paina monta kerta ennen kun käskyt mene perille ja joka kerta ajatele että patterit on loppu ja vaihta patterit eikä se yhtän autta tosi ärsyttävä varman valmistaja tuon tahalla aiheuttanut että ihmiset ostavat sihen valmistajan ylimäräinen tarvike kaukosäädin mitä on lisä varuste eli sillä mitä tule muukan pärjä mutta se on niin ärsyttävä että melkein jokainen osta sen lisä varuste kaukosäätimen jälkenpääin :(

Ja sinä on vain 2 kpl hdmi portteja ja se varman johtu sittä että se on valmistajan halvin 50" malli ja jostain pitä tinkiä säästä että saa toteutettu se halpa hinta :(

Ja opitinen ääni lähtö en saa toimimaan on niin oudon näköinen reikä mihin laitta se optisen kaapelin että rupean ajateleman ja kysymän että minkälainen optinen johto sihen pitä olla mutta saan sihen reikän kuiteskin se tosilink johto mutta en saa ääntä kuuluman sen kautta stereohin eikä sinä tv juuri ollekan mitän asetuksia sittä optista johtoa varten en löydö mistän että saa valitta haluako 2.0 ääntä tai 5.1 ääntä se voi olla että se on sinä se vika että en saa sittä ääntä kuuluman minun stereoista :(

1

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LG =Lycky Goldstar.

Goldstarin televisiot ovat tosiaan tehokas tapa päästä rahoistaan eroon. Nimim kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      152
      7103
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5956
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      133
      5155
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4707
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4038
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      71
      3234
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3150
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2922
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2339
    Aihe