Paniikkihäiriöstä kärsivä Erika Vikman paljastaa Vain elämää -kuvauksista: "Jännitän varmaan..."

Erika Vikman on räväkkä pop-diiva ja ex-tangokuningatar, joka tuntuu aiheuttavan ihmisissä vahvoja tunnereaktioita. Nyt Vikman on mukana Vain elämää -ohjelmassa, jonka kuvaukset ovat parhaillaan käynnissä:

https://www.suomi24.fi/viihde/paniikkihairiosta-karsiva-erika-vikman-paljastaa-vain-elamaa-kuvauksista-jannitan-varmaan?s24

30

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      erika on ihana nainen se että iso aisa danny sen otti ..nuolkaa haavojanne..

      • Anonyymi

        Toi pelkkä kulissi juttu, molemmat tarvii julkisuutta ja näin se onnistuu
        Tuntuu että neiti häpeää lesbouttaan kun toitottaa näitä ihastumisiaan
        Ensisijaisesti kuulemma ihastuu miehiin . No mis ne miehet on ?


    • Anonyymi

      Ehkä eri kansanryhmille tarvitaan omat poliittiset broilerinsa sekä ns. tähdet. En ole koskaan eläessäni tanssinut tangoa tai käynyt aikuisena ollessani tanssilavoilla. Minulle on täysin yhdentekevää minkälaista väkeä niillä on. Sama on esiintyjien kanssa. Kunhan en vain joudu Erika-tädin taiteen kanssa tekemisiin, pysyn iloisena ja myönteisenä. Erika aiheuttaa minulle turhautumia, en jaksa enkä kestä häntä. Kärsin hänen esityksistään.

      • Anonyymi

        Eihän se osaa laulaa mutta esiintyy ja on teatteri ihminen show esiintyjä. Liikunnallinen.Antaa kaikkien kukkien kukkia tilaa on hyvin mahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se osaa laulaa mutta esiintyy ja on teatteri ihminen show esiintyjä. Liikunnallinen.Antaa kaikkien kukkien kukkia tilaa on hyvin mahtuu.

        Liikunnallinen😂
        Nainen on harvinaisen plösilö ollakseen noinkin nuori.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hei tyhmät koittakaa ymmärtää että lehdet maksaa palkan kuvista ja viihde työllistää ihmisiä sekä toimittajat että kuvaajat että esiintymisasut lehtien valmistajat myyjät ja nekin jotka valmistaa kovaäänisiä ja kantaa niitä sekä ravintolat tarjoilijat työllistyy ME YHDESSÄ TULEMME TOIMEEN TÄÄLLÄ MAAN PÄÄLLÄ KUN TOIMIMME YHTEEN. Mene kiltisti ostamaan CD ja lippuja konsertteihin että työläiset saa palkkansa ääliö tyhmä itsekäs et ajattele kuin itseäsi.


      • Anonyymi

        Oli musiikki . Nyt vain vikistään , itketään ja kerrotaan surkeasta elämästä


    • Anonyymi

      akat on kateellisia Erikalle, ei siinä muuta, ja kateudessaan puhuvat mitä sattuu

      mutta me miehet ihailemme Erikaa, ei parempaa naista, ei häntä voittanutta, eläköön Erika, olkoon Erika meidän oikeana ilonamme

      • Anonyymi

        Tuo on samaa mitä Tukiainen on väittänyt. Että kaikki häntä kohtaan esitetty kritiikki kumpuaisi kateudesta.

        Tukiainen väittää olevansa kaunis, älykäs, koulutettu, fiksu, osaava, tyylikäs ja että hän olisi kokenut ja taitava ammattitanssija, laulaja ja esiintyjä. Mikään e.m. ei pidä paikkaansa. Mitään aiheutta kateuteen ei sen takia voi olla.

        Vikmanin väitetään olen laulaja, vaikka hänellä ei ole riittävää lauluääntä ammattilaulajaksi. Ääni on ohut ja hento. Hän laulaa nuotin vierestä. Vikman ei tee omaa musiikkiaan.

        Vikmanin väitetään olevan seksin jumalatar. Lavaesiintyminen on kuitenkin myötähäpeää herättävää tekopirteää 70-luvun seksihepenissä pyörimistä. Kaikki aitous ja rentous puuttuu. Puheet ovat muka-ronskeja, mutta kaikkinainen epävarmuus näkyy taustalla. Puhe täyttyy tyhjistä täytesanoista, kun jumalattarella ei ole oikeasti mitään sanottavaa. Vikman antaa vaikutelman estoisesta naisesta, joka on pakotettu hänelle sopimattomaan mainosmiesten kehittämään imagoon.

        Toki Vikman on oikeustoimikelpoinen, joten hänellä on oma vastuu omista valinnoistaan. Julkisuuden himo taitaa olla se aito motiivi näiden valintojen takana. Tekee mitä.vain saadakseen julkisuutta.

        Jokin ilmeisesti silti mättää kokonaispaketissa, koska laulaja-jumalattarelle kertyy koko ajan lisäkiloja, kasvot ovat paisuneet ja hän näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on samaa mitä Tukiainen on väittänyt. Että kaikki häntä kohtaan esitetty kritiikki kumpuaisi kateudesta.

        Tukiainen väittää olevansa kaunis, älykäs, koulutettu, fiksu, osaava, tyylikäs ja että hän olisi kokenut ja taitava ammattitanssija, laulaja ja esiintyjä. Mikään e.m. ei pidä paikkaansa. Mitään aiheutta kateuteen ei sen takia voi olla.

        Vikmanin väitetään olen laulaja, vaikka hänellä ei ole riittävää lauluääntä ammattilaulajaksi. Ääni on ohut ja hento. Hän laulaa nuotin vierestä. Vikman ei tee omaa musiikkiaan.

        Vikmanin väitetään olevan seksin jumalatar. Lavaesiintyminen on kuitenkin myötähäpeää herättävää tekopirteää 70-luvun seksihepenissä pyörimistä. Kaikki aitous ja rentous puuttuu. Puheet ovat muka-ronskeja, mutta kaikkinainen epävarmuus näkyy taustalla. Puhe täyttyy tyhjistä täytesanoista, kun jumalattarella ei ole oikeasti mitään sanottavaa. Vikman antaa vaikutelman estoisesta naisesta, joka on pakotettu hänelle sopimattomaan mainosmiesten kehittämään imagoon.

        Toki Vikman on oikeustoimikelpoinen, joten hänellä on oma vastuu omista valinnoistaan. Julkisuuden himo taitaa olla se aito motiivi näiden valintojen takana. Tekee mitä.vain saadakseen julkisuutta.

        Jokin ilmeisesti silti mättää kokonaispaketissa, koska laulaja-jumalattarelle kertyy koko ajan lisäkiloja, kasvot ovat paisuneet ja hän näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta.

        Tietysti nää show alan ja glamour alan esiintyjät saa palkan työstään ja kuvista se on ammatti jos ette älyä siinä kuin hotelli siivooja on ammatti tai tarjoilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on samaa mitä Tukiainen on väittänyt. Että kaikki häntä kohtaan esitetty kritiikki kumpuaisi kateudesta.

        Tukiainen väittää olevansa kaunis, älykäs, koulutettu, fiksu, osaava, tyylikäs ja että hän olisi kokenut ja taitava ammattitanssija, laulaja ja esiintyjä. Mikään e.m. ei pidä paikkaansa. Mitään aiheutta kateuteen ei sen takia voi olla.

        Vikmanin väitetään olen laulaja, vaikka hänellä ei ole riittävää lauluääntä ammattilaulajaksi. Ääni on ohut ja hento. Hän laulaa nuotin vierestä. Vikman ei tee omaa musiikkiaan.

        Vikmanin väitetään olevan seksin jumalatar. Lavaesiintyminen on kuitenkin myötähäpeää herättävää tekopirteää 70-luvun seksihepenissä pyörimistä. Kaikki aitous ja rentous puuttuu. Puheet ovat muka-ronskeja, mutta kaikkinainen epävarmuus näkyy taustalla. Puhe täyttyy tyhjistä täytesanoista, kun jumalattarella ei ole oikeasti mitään sanottavaa. Vikman antaa vaikutelman estoisesta naisesta, joka on pakotettu hänelle sopimattomaan mainosmiesten kehittämään imagoon.

        Toki Vikman on oikeustoimikelpoinen, joten hänellä on oma vastuu omista valinnoistaan. Julkisuuden himo taitaa olla se aito motiivi näiden valintojen takana. Tekee mitä.vain saadakseen julkisuutta.

        Jokin ilmeisesti silti mättää kokonaispaketissa, koska laulaja-jumalattarelle kertyy koko ajan lisäkiloja, kasvot ovat paisuneet ja hän näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta.

        Näin on. Ei kaikki miehet häntä ihaile. Reeperpanilla tuollaisia näkee aika paljon. Kun ei osaa laulaa niin yrittää muilla keinoin pysyä pinnalla. Ilman Dannya ei olisi tangokuningatar eikä olisi nyt yksi turha julkkis. Hämmästyttävästi alkaa muistuttamaan Tuksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on samaa mitä Tukiainen on väittänyt. Että kaikki häntä kohtaan esitetty kritiikki kumpuaisi kateudesta.

        Tukiainen väittää olevansa kaunis, älykäs, koulutettu, fiksu, osaava, tyylikäs ja että hän olisi kokenut ja taitava ammattitanssija, laulaja ja esiintyjä. Mikään e.m. ei pidä paikkaansa. Mitään aiheutta kateuteen ei sen takia voi olla.

        Vikmanin väitetään olen laulaja, vaikka hänellä ei ole riittävää lauluääntä ammattilaulajaksi. Ääni on ohut ja hento. Hän laulaa nuotin vierestä. Vikman ei tee omaa musiikkiaan.

        Vikmanin väitetään olevan seksin jumalatar. Lavaesiintyminen on kuitenkin myötähäpeää herättävää tekopirteää 70-luvun seksihepenissä pyörimistä. Kaikki aitous ja rentous puuttuu. Puheet ovat muka-ronskeja, mutta kaikkinainen epävarmuus näkyy taustalla. Puhe täyttyy tyhjistä täytesanoista, kun jumalattarella ei ole oikeasti mitään sanottavaa. Vikman antaa vaikutelman estoisesta naisesta, joka on pakotettu hänelle sopimattomaan mainosmiesten kehittämään imagoon.

        Toki Vikman on oikeustoimikelpoinen, joten hänellä on oma vastuu omista valinnoistaan. Julkisuuden himo taitaa olla se aito motiivi näiden valintojen takana. Tekee mitä.vain saadakseen julkisuutta.

        Jokin ilmeisesti silti mättää kokonaispaketissa, koska laulaja-jumalattarelle kertyy koko ajan lisäkiloja, kasvot ovat paisuneet ja hän näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta.

        Seksin jumalatar🤣🤣🤣 näyttää Tuksulta. Plösö turvokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on samaa mitä Tukiainen on väittänyt. Että kaikki häntä kohtaan esitetty kritiikki kumpuaisi kateudesta.

        Tukiainen väittää olevansa kaunis, älykäs, koulutettu, fiksu, osaava, tyylikäs ja että hän olisi kokenut ja taitava ammattitanssija, laulaja ja esiintyjä. Mikään e.m. ei pidä paikkaansa. Mitään aiheutta kateuteen ei sen takia voi olla.

        Vikmanin väitetään olen laulaja, vaikka hänellä ei ole riittävää lauluääntä ammattilaulajaksi. Ääni on ohut ja hento. Hän laulaa nuotin vierestä. Vikman ei tee omaa musiikkiaan.

        Vikmanin väitetään olevan seksin jumalatar. Lavaesiintyminen on kuitenkin myötähäpeää herättävää tekopirteää 70-luvun seksihepenissä pyörimistä. Kaikki aitous ja rentous puuttuu. Puheet ovat muka-ronskeja, mutta kaikkinainen epävarmuus näkyy taustalla. Puhe täyttyy tyhjistä täytesanoista, kun jumalattarella ei ole oikeasti mitään sanottavaa. Vikman antaa vaikutelman estoisesta naisesta, joka on pakotettu hänelle sopimattomaan mainosmiesten kehittämään imagoon.

        Toki Vikman on oikeustoimikelpoinen, joten hänellä on oma vastuu omista valinnoistaan. Julkisuuden himo taitaa olla se aito motiivi näiden valintojen takana. Tekee mitä.vain saadakseen julkisuutta.

        Jokin ilmeisesti silti mättää kokonaispaketissa, koska laulaja-jumalattarelle kertyy koko ajan lisäkiloja, kasvot ovat paisuneet ja hän näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta.

        Tangokuningatar kuitenkin. Onko lahjonnut tuomarit, jos ei mielestäsi osaa laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tangokuningatar kuitenkin. Onko lahjonnut tuomarit, jos ei mielestäsi osaa laulaa.

        Tuskin sentään lahjuksia annettiin.
        Suhteilla oli kuitenkin merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tangokuningatar kuitenkin. Onko lahjonnut tuomarit, jos ei mielestäsi osaa laulaa.

        Tämän tytön ääni ei vaan riitä . Sössöttää


      • Anonyymi

        Pienet on " Ilot" sullakin.

        Ota kaikki irti mitä saat!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Varmaan lestat laittaa saatanalle kaikki Espoossa ja jehovat uhoo jahven kostoa ja muu uskonnot vihaa kristittyjä niin paineet on kovat vaikka itse tienaa omat rahat niin silti.ÄLÄ VAAN anna kenenkään varastaa mitään tai huijata tai uhkailla. Hävität kaikki woodoo esineet. Ristillä on rauha.

      • Anonyymi

        Hakeudu sinä hoitoon!


    • Anonyymi

      Täytyy myöntää, että haluaisin todella tietää yhden asian hänestä. Millainen olisi hänen rehellinen ajatustensa virta. Tähänastisten vinkkien perusteella näyte olisi jotain tällaista:

      "Oonks mä nyt hyvän näkönen? Vai pitäiskö sittenki tyrkyttää tissejä vähän enemmän näkyville. Noin, nyt on hyvin tyrkyllä. Mä oon niin vapautunut seksuaalisesti. Kaikki käy mulle. Mä olen täysin vapaa jämä opetan muille olemaan täysin vapaa myös. Pitääkin pyytää taas jotain lehteä haastatteleen mua. Mitähän kuvauksiin laittais päälle? Kauheeta jos kukaan ei huomais mua lainkaan. No nyt toi huomas! Ihanaa, nyt mä hymyilen sille. Mulla on niin kaunis hymy. Kattokaa nyt kaikki kuinka mä tässä kävelen ja hymyilen. Mut mihin mä olinkaan menossa?????? Hirveesti mietittävää koko ajan. Artistien pitää miettiä niin paljon. Mä oon artisti. Lehdessä luki niin. En muista missä. Olisko ollut Seiskassa. Seiska on hyvä lehti. Kauheeta jos mun pitäis äkkiä laulaa livenä ilman mitään ulkopuolista tukea, ei edes Ukko Nooa menis nuotillee. Mut paskat mä siitä niin kauan ku levy-yhtiö pitää mut tallissaan ja liksaa tulee edes vähä. Toisaalta kyl vähä ahdistaaki. AAAPUAAA nyt alkoki taas iha oikeesti ahdistaa. Henki loppuu, henki loppuu, mä en saa henkeä. Mites ne ohjeet olikaa???? Helevetti ku niitä ei koskaa muista sillo ku niitä eniten tarvis. ÄÄÄÄÄÄÄ ai nii joo. Pitää vaa ajatella, että kyl mä oon hyvä, kyl mä oon hyvä, kyl mä oon hyvä, kylmä oon hyvä........... No niin nyt se ahdistus hävisi. Kyl mä oon hyvä. Äitini sanoo niin. Kyl mä oon hyvä. Ottaisko vähän lisää täytettä tisseihin ja huuliin? Enkö mä äsken just kävellyt tästä? Mihin mä olinkaan menossa? Ai niin joo... Mut en mä kyllä muista. Mut kyl mä oon hyvä............."

    • Anonyymi

      Huomiota voi yrittää saada vaikka kertomalla lavajännityksestä. Tai psyykkisistä oikeistaan. Tai ihan mistä vaan. Käsittääkseni suolentoiminnot on vielä kertomatta. Onko räväkällä ja rehellisellä ihmisten vapauttajalla kuitenkin estoja? Seuraavaksi?

      • Anonyymi

        Miten olisi tällainen todella rohkea räväytysotsikko:

        Rohkea Erika täräyttää kaikelle kansalle
        "Kärsin ärtyvän suolen oireyhtymästä!"

        Katso uusimmasta Seiskasta miltä yleinen vessa näyttää Erikan vierailun jälkeen! Ei herkille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi tällainen todella rohkea räväytysotsikko:

        Rohkea Erika täräyttää kaikelle kansalle
        "Kärsin ärtyvän suolen oireyhtymästä!"

        Katso uusimmasta Seiskasta miltä yleinen vessa näyttää Erikan vierailun jälkeen! Ei herkille!

        Niin se on tätä päivää pankki häiriöt ottaa vähän lääkettä !!! Ja tartee nyt joka paikkaan tuhlata itseensä jos on häiriöitä ??? ! Tiedän tuttavia koittavat välttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi tällainen todella rohkea räväytysotsikko:

        Rohkea Erika täräyttää kaikelle kansalle
        "Kärsin ärtyvän suolen oireyhtymästä!"

        Katso uusimmasta Seiskasta miltä yleinen vessa näyttää Erikan vierailun jälkeen! Ei herkille!

        Suoliuutisoinnista sitten rennon vapautuneesti kuukautisasiaan?
        Alapään tulehduksiin?
        Sukupuolitauteihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoliuutisoinnista sitten rennon vapautuneesti kuukautisasiaan?
        Alapään tulehduksiin?
        Sukupuolitauteihin?

        Tyhjän tähden kannattaa aina palata uutisoimaan seksuaalisesta suuntautumisestaan. Ehtymätön uutisoinnin aihe!


    • Anonyymi

      Mikä vain käy kunhan saadaan lööppi aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Mautonta pukeutumista - suorastaan seksuanaalista häirintää. Huono tai mitätön kotikasvatus ja Danny vei tuhkatkin mennessään.

    • Anonyymi

      Erika on turha perseenheiluttaja ja pyllistelijä, lopettaisi jo!

    • Anonyymi

      Mutta nyt on Danny vaihtunut Jyrki69, olivat venetsiassakin lemmenlomalla !

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe