Maskivapaus

Anonyymi

Tyttäreni oli viime vkl mökillä, jossa oli muutakin porukkaa. Joukossa oli joku taudinkantaja, ja suurin osa porukasta sai koronan, tyttärenikin.

9

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata mennä mökille!

• Anonyymi

Mitä sitten? Maskia voi halutessaan käyttää vaikka kaikkialla ja aina. Ja jos pelkää tartuntaa, välttelee ihmisiä.

• Anonyymi

Vähän aikaa sitten, kun olin mökillä, niin meillä oli 8 henkilön porukka, sekä naisia että miehiä, iät 23-67 vuotta. Kukaan ei käyttänyt maskia. Eikä kukaan sairastunut koronaan.
      t. Jari

• Anonyymi

Eihän tartunta mökkiin liity. Tartunnan voi saada missä tahansa. Kaupunkimme terveyskeskus on vierailukiellossa, koska siellä on neljä koronapotilasta.

• Anonyymi

Huonoa tuuria, että jollakin tauti oli. Sitä on vielä liikkeellä, joten ryhmätapaamisia kannattaa välttää, jos siltä tuntuu. Itse olen nykyään aina maskiton, vaikka muutamassa ryhmäliikunnassa käynkin ja neljän hengen kahvitteluissa. Pitää kuitenkin uskaltaa elää, muttei hötkyillä siellä täällä.

• Anonyymi

Maskistahan on tullut normaali. Itse pidän sitä pölyjenkin takia, ja maalikyliin mennessäni.
        Maanantaina menen hammaslääkäriiin. Siellä pitää olla maski, eikä sinne saa mennä tarpeettoman aikaisin. Olisikin kauhistus jos joku saisi yksityisestä putiikista tartunnan.

• Anonyymi

Itseläni on 2 aikuista lasta asuvat todella kaukana minusta ja heillä lapsia osa jo aikuisa. Nin tänne harvaksen jos tulevat nyt,kun korona rajotukset ohi. Tekevät kotitestin ennen tuloa että ei mummolle tuo pöpöjä,pääkaupuni lähiö kerostalossa kun ukottomana asun yksin!Joten en ole kesämökiä,ei omstus suntoa ja toisten mökeille en menen.#x korona rokotusta sanut.Kuin otin ekan keran infulensa rokoteen. Aikaseminkin se saanutoisin en huolinut.Tervenä tähän päivän ainakin oltu! Johtuko sitä en tupako ei kapaikoi.en kotinikaan yksin juo kalja tai viiniä kitaa.Noudatan yhä ohjestus ja käytän maskia missä oli suostus. Itse maskini ostan ei ketän pois,en huolehtinut kun rajotukset oli vai valistanut nitä ihmisiä jotka roktr vastasia ja maski vastasi ,jätin vain heidät taakseni,Heidä asia,ei minulle kuulu,Kävin joku kerho ,siellä maski myös.Lopetin sen kerhon kun eituotanut mitän iloa. Likunta rymä joku käyn ilmnen naisten.ainoana siellä maski.Mutta minu asia ihan sama mitä mut asia ajatele,Kuin toimi itsenäisesti oman tahdon mukan.Joten älkä haukuko maskin käytäjiä tai maskitomia, Jokaisella on kuitenkin oikeus omiin valintoihin ja nitä pitäisi kuniotaa,Hyvää kesää kaikille,terveyttä tältä itäHelsinki jostain lähistä vanha nainen ,mutta ei viellä ihan ikäloppu.ainoa luki häiriöinen.Anteeksi jos näkyy tekstissäni.

• Anonyymi

Eläkeläisenä ei tulisi mieleenkään lähteä tartunnalle altistumaan eikä ilman maskia
      ihmisjoukkoihin, koska vastustuskyky kaikille taudeille on heikentynyt ja toipuminen vie aikaa.. Nuoremmat luottavat selviävänsä koronasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1741
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1507
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1114
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50