kesällä, vaan lorvii päivät pitkät ja kinuaa äidiltään rahaa. Sanoin ettei saa antaa heille ,jos ei tee mitään, laittas ne töihin tai teettäis kotitöitä. Osaavat kyllä kun heille neuvoo ja kyttää vieressä.
Minusta on kauheeta kun 15 v ja 18v ei ee mitään. minun lapset on kyllä 17v ja 16v mutta heillä on rankempaa koulussa, joten en patista niitä töihin, ne menee muutenkin töihin ja loppukesästä huilaa.
Luulevat , että äiti on ilmainen rahanjakaja eikä kotona tehdä mitään vaan sotketaan päivät pitkät, tupakoidaan ja ryypätään.
Ja vielä asuvat täällä , mutta voisivat tehdä ruokaa ja ajaa ruohon ja siivota , ja mennä töihin.
Ovat koulussa hyviä oppilaita ,mutta armottoman laiskoja. Mun on keskitasoa ja ahkeria, mutta vielä töihin menevät
Meillä on kyllä rahasta tiukkaa naiseni työtön ja naiseni lapset voisi mennä vaikka postia jakaa tai puhelinmyyntiin. Kun ne asu täällä niin minä en ole velvollisia maksamaan heille mitään.
Naiseni lapset ei tee töitä
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon ikäisiltä lapsilta tulee vaatia kotitöitä ja rohkaista hakemaan kesätöitä. Rahaa ei kukaan saa tekemättä mitään. Myös naisesi tulee osallistua elinkustannuksiin ja hankkia vaikka osa-aikatyöllä rahaa perheen menoihin. Älä nyt joutilaita elätä. Olehan jämeränä. Jokaisen on osallistuttava omalla panoksella elämänsä kustannuksiin. Eihän sinullekaan makseta ilman työntekoa.
- Anonyymi
Samaa mieltä varsinkin sutturoiden kakaroilta. Suttura kun luulee että hän voi ilamseksi asua meihen talsosa ja ei tarvi tehdä mitään, elareita ei saisi mies maksaa, jottei kalja rahat lopu.
Sellasia ne on kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä varsinkin sutturoiden kakaroilta. Suttura kun luulee että hän voi ilamseksi asua meihen talsosa ja ei tarvi tehdä mitään, elareita ei saisi mies maksaa, jottei kalja rahat lopu.
Sellasia ne on kaikki.Ei ne häntähessun kakarat ole sen kummempia.
- Anonyymi
Uusioperhe arki on myös eriäviä mielipiteitä ja kasvatusmalleja.
- Anonyymi
"Mun lapset ja toisen kakarat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289