Myyjä on myyjä. Myyjä ottaa rahat pois. Harvassa on kuitenkin laatua tekevät firmat. Heidän toimintaa ei yleensä kukaan ulkopuolinen taho valvo. Usein asentajat ovat nuoria miehiä.
Harvassa on laatua tekevät firmat
9
865
Vastaukset
- Anonyymi
ottavat asiakkaan rahat, tekevät paskaa laatua ja juoksevat karkuun
- Anonyymi
Asiakkaan tulisikin palkata oma valvoja sinne katolle, mutta kuka takaa, ettei se valvoja kävisi urakoitsijan tarjoamilla lounailla ja nappailisi urakaoitsijan lahjoittamaa konjakkia yömyssyksi.
- Anonyymi
Yrittäjät pilaavat itse maineensa ja asiakkaiden luottamuksen. Eikä yrityksen koko meinaa mitään tässä, vaan monesti pikkuyrittäjän on tehtävä kunnon työtä, tai muuten työt loppuu heti siihen paikkaan. Iso firma ei välitä; lisää vaan mainostustaan ja omakehuaan.
- Anonyymi
Sitten on näitä pennin venyttäjiä jotka alkaa vehtamaan tarjouksen kanssa. "jos jätetään tuo pois tarjouksesta ja tuo, niin mitä sitten maksaa. Lasken ja annan tarjouksen "mitenkä tämä nytsaman verran maksaa" No! Ne kuuluivat tarjoukseen. Vit...u olette tyhmiä.
- Anonyymi
Yleensä puhallan pelin poikki ja pyydän pyytämään tarjouksen kalliimmalta. Sitten voivat miettiä, että menikö kaikki oikein.
- Anonyymi
Työturvallisuusasiat vielä retuperällä
- Anonyymi
Lestapoikien kattorempat on silkkaa kusetusta. Rahat pois vaan tyhmiltä
- Anonyymi
Myyjä yleensä lupaa ettämjäljet korjataan ja siivotaan.
Kaikki hoituu jne.
Lopputulos onkin muuta- Anonyymi
juurikin näin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..71600