Harvassa on laatua tekevät firmat

Anonyymi

Myyjä on myyjä. Myyjä ottaa rahat pois. Harvassa on kuitenkin laatua tekevät firmat. Heidän toimintaa ei yleensä kukaan ulkopuolinen taho valvo. Usein asentajat ovat nuoria miehiä.

9

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ottavat asiakkaan rahat, tekevät paskaa laatua ja juoksevat karkuun

    • Anonyymi

      Asiakkaan tulisikin palkata oma valvoja sinne katolle, mutta kuka takaa, ettei se valvoja kävisi urakoitsijan tarjoamilla lounailla ja nappailisi urakaoitsijan lahjoittamaa konjakkia yömyssyksi.

    • Anonyymi

      Yrittäjät pilaavat itse maineensa ja asiakkaiden luottamuksen. Eikä yrityksen koko meinaa mitään tässä, vaan monesti pikkuyrittäjän on tehtävä kunnon työtä, tai muuten työt loppuu heti siihen paikkaan. Iso firma ei välitä; lisää vaan mainostustaan ja omakehuaan.

    • Anonyymi

      Sitten on näitä pennin venyttäjiä jotka alkaa vehtamaan tarjouksen kanssa. "jos jätetään tuo pois tarjouksesta ja tuo, niin mitä sitten maksaa. Lasken ja annan tarjouksen "mitenkä tämä nytsaman verran maksaa" No! Ne kuuluivat tarjoukseen. Vit...u olette tyhmiä.

      • Anonyymi

        Yleensä puhallan pelin poikki ja pyydän pyytämään tarjouksen kalliimmalta. Sitten voivat miettiä, että menikö kaikki oikein.


    • Anonyymi

      Työturvallisuusasiat vielä retuperällä

    • Anonyymi

      Lestapoikien kattorempat on silkkaa kusetusta. Rahat pois vaan tyhmiltä

    • Anonyymi

      Myyjä yleensä lupaa ettämjäljet korjataan ja siivotaan.
      Kaikki hoituu jne.

      Lopputulos onkin muuta

      • Anonyymi

        juurikin näin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe