Ostin lemmikkimarsuja, joista toinen osoittautui olevan raskaana (molemmat ovat tyttöjä). Nyt tämä raskaana ollut marsu on synnyttänyt yhden poikasen, mutta poikasen toinen etujalka on kääntynyt selkeästi sisäänpäin (kehityshäiriö) ja nyt mietin että onkohan tällä poikasella mahdollisuutta hyvään marsuelämään tämän jalkansa kanssa?
Poikanen liikkuu kyllä ja syö ja käy nisällä ihan normaalisti, mietityttää vain tuo jalka, että tuleekohan se olemaan myöhemmin isompikin ongelma. Poikanen antaa koskea ym. Eli ei ainakaan näennäisesti ole kipeä. En haluaisi täysin tervettä poikasta lopettaakkaan turhaan.
Ajatuksia?
Marsun poikaset
Anonyymi
3
278
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä eläinlääkärin mielipidettä.
- Anonyymi
Voi hyvä luoja, millaisilla pöljäkkeillä elukoita on. Ihan oikeastiko meinasit saada mielipiteitä, joilla teet jotain, kun täällä elukkaa NÄKEMÄTTÄ jotain sanottaisiin? Viet sen lekurille, kuten kuuluukin.
- Anonyymi
Kysy eläinlääkäriltä. Siis sellaiselta, joka tuntee jyrsiät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146