Onko surkeampaa laitetta kotiradioksi, ainut tehtävä radiolla pysyä asemalla, mutta ei , tämä kallis ja hyvänä pidetty Tivoli on oikeasti paskin mitä tiedän samassa paikassa on ollut radio vastaanotin , jopa halppis kopio tokmannin 9,90 euron radio ja pysyy ja kuuluu toimii kunnolla.
Tämä lahja Tivoli ei oikeastaan vaan pysy asemalla ei millään , nyt tuli oven eteen matkailuauto niin Tivoli alkoi kuulumaan paremmin mutta vien sen kellariin ja kuulen denveristä.a
Tivoli iPal
Anonyymi
2
332
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kuluvuus vaihtelee sen mukaan, mitä autoja asunnon edestä kulkee, niin vika on huonossa signaalissa eli antennissa.
Tivolin viritin on tietty analoginen, joten se täytyy käsin viritellä kohdalleen. Osta Sangean merkkinen radio. On tosi hyvä merkki. Itellä kelloradio ja pieni matkaradio kumpikin Sangean merkkisiä. Toinen hyvä on Tecsun ja kolmas hyvä merkki on Grundig. Tivoli Audio on huono. Oon lukenut paljon huonoja kokemuksia niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809