Esinahka on eduksi miehestä naiseksi -korjausleikkauksessa. Jos se puuttuu, tulos ei ole läheskään yhtä tyydyttävä. Mutta voisiko ympärileikattu ts ennen tuota leikkausta saada esinahan takaisin? Selkeää on, että tuo kudospala on pysyvästi menetetty, mutta tilalle voi saada jotain. Uuden esinahan rakentaminen on mahdollista siten, että kiinnittää painoja siihen kohtaan, josta on leikattu irti. Painot venyttävät nahkaa, ja tuloksena saattaa olla nahka, joka näyttää esinahalta. Ympärileikattu transnainen voisi harkita tätä ennen leikkausta.
Uusi esinahka
Anonyymi
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä provo? En oikeasti tiedä. Miten joku esinahka voisi olla eduksi tässä leikkauksessa?
- Anonyymi
Ei ole provo, tavikset eivät vaan tiedä näistä leikkauksista mitään.
- Anonyymi
Esinahka käytetään yleensä klitoriksen hupuksi ja se voidaan konstruktoida korjausleikkauksenkin yhteydessä, koska se on pieni osa. Ei sitä tarvitse tehdä ennakkoon.
Siis mitä tämä oikeasti on?
- Anonyymi
Asian tieteilijä! Sama mies eri paketissa!
- Anonyymi
Näihin tämän päivän provoihin ei ehkä kannata edes reagoida...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627