Esinahka on eduksi miehestä naiseksi -korjausleikkauksessa. Jos se puuttuu, tulos ei ole läheskään yhtä tyydyttävä. Mutta voisiko ympärileikattu ts ennen tuota leikkausta saada esinahan takaisin? Selkeää on, että tuo kudospala on pysyvästi menetetty, mutta tilalle voi saada jotain. Uuden esinahan rakentaminen on mahdollista siten, että kiinnittää painoja siihen kohtaan, josta on leikattu irti. Painot venyttävät nahkaa, ja tuloksena saattaa olla nahka, joka näyttää esinahalta. Ympärileikattu transnainen voisi harkita tätä ennen leikkausta.
Uusi esinahka
Anonyymi
6
110
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä provo? En oikeasti tiedä. Miten joku esinahka voisi olla eduksi tässä leikkauksessa?
- Anonyymi
Ei ole provo, tavikset eivät vaan tiedä näistä leikkauksista mitään.
- Anonyymi
Esinahka käytetään yleensä klitoriksen hupuksi ja se voidaan konstruktoida korjausleikkauksenkin yhteydessä, koska se on pieni osa. Ei sitä tarvitse tehdä ennakkoon.
Siis mitä tämä oikeasti on?
- Anonyymi
Asian tieteilijä! Sama mies eri paketissa!
- Anonyymi
Näihin tämän päivän provoihin ei ehkä kannata edes reagoida...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382262Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671537Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842