esittelevät valtionsyyttäjälle epärehellistä krp tä
epärehellinen krp
32
1710
Vastaukset
- Anonyymi
KRP:n DRONE team Hyvinkäällä maatalous oppilaitoksen vieressä.
- Anonyymi
7 kpl 100000kpl nano/häive dronea
- Anonyymi
Johtajan mökki Lopella Punelia järven rannalla.
Lähellä Mannerheimin metsästysmajaa. - Anonyymi
Ajelee ihan uudella KABE matkailuautolla.
- Anonyymi
Ja asuu Ruukinrannassa.
- Anonyymi
Tienaa 32000€ kuussa.
- Anonyymi
Umpi likainen mätä omena.
- Anonyymi
Joo tämä kyseinen tyyppi/sosiopaatti on kova tekemään elektronista häirintää Suomen kansalaisille.
- Anonyymi
LOU-800
- Anonyymi
Joo gangstalkeri yhdessä Innocente Juha kähösen kanssa.
- Anonyymi
NCC:n työmaita mikittelevät palovaroitin mikeillään rakennus vaiheessa.
- Anonyymi
Tampere moottoritiellä 200000€ maksavat Bluetooth mikitykset. Kantomatka 8km.
- Anonyymi
Droneilla kuulee monesta kilometristä edes-takas.
- Anonyymi
Käyttävät Nano teknologiaa mikityksissään. Nuppineulan pään kokoisia korkeataajuus mikkejä. Kantomatka 2km.
Made in CIA. - Anonyymi
Täysi paskaläpi tämä Robin Lardot. Gangstalking murhaaja.
- Anonyymi
Vaimo ajaa uudella punaisella Jaguar sähkö maasturilla.
- Anonyymi
Lardot on CIA:n yhdyshenkilö.
- Anonyymi
Omien sanojensa mukaan.
- Anonyymi
Täysin kaksinaamainen, mieletön valehtelija ja manipuloida!!!
- Anonyymi
Joo umpi kiero (Tikkurilan Robin Hood).
- Anonyymi
KRP:llä myös rakennusfirmoja ja kuuntelumikityksiä isoilla työmailla. Mm. NCC.
- Anonyymi
Osti myös mökille kuolleen kaverinsa mökin ihan ilmaiseksi. Kun itse teki perunkirjoitukset.
Omien puheidensa mukaan. - Anonyymi
Sehän on sitten Laakkosten tasoinen kusettaja.
Nehän ovat männä vuosikymmeninä vieneet maita ja mantuja viinaa juottamalla ja romuautoja viemällä, yksin jääneiltä peräkammarin pojilta. - Anonyymi
Juu muistan kun pysähdyin Hanko-Porvoo tiellä, kun tämän poliisipäällikön asuntovaunu oli Nurmijärven liittymän kohdalla karannut metsään. Tämä päällikkö erittäin sekavan oloisena patsasteli autonsa vieressä.
Ei se selvinpäin ollut. No Paateron kaveri, niin mitäs muuta. - Anonyymi
Joo se KRP DRONE mesta on Hyvinkäällä, isoniityn tieltä vasemmalle kääntyvä vanha maatila.
- Anonyymi
Mäen juurella. Metsän laidassa. Siellä on 7 kpl.
a 100000 € maksavia jenkki häivedroneja. Verisure vartioi.
Sieltä ne niillä gangstalkkaa jenkkien elektroniikalla alueen kohteita. - Anonyymi
Leena Lardot consulting vaimo
- Anonyymi
Miehensä puheiden mukaan bi
- Anonyymi
Oisko mitään ajantasaista tästä hommasta?
- Anonyymi
Ihan mitä tahansa paskaa.
- Anonyymi
Mielellään faktaa, paskalla ei tee mitään.
- Anonyymi
Tämä on mielenkiintoinen ketju, harmi ettei ole jatkunut. Kun kuitenkin löysin tällaisen ketjun, kysyn tässä "hieman" kyllästyneenä itseni paljastaen että oliko tällaisia laitteita:
https://youtu.be/ygt_5tIiZQs?si=-2IlOxK4v1ecNe0l
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561862Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151398Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101277Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851125- 65933
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51846
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126810Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803