Minua ärsyttää ja "oksettaa" homot, en voi sietää että jotkut miehet suutelee toisiaan. Itse en tykkää edes jos joku mies haluaa minua mutta silti haluan välillä seksiä miesten kanssa. Seksissä en tykkää kuitenkaan liiallisesta jaksamisesta, syleilystä enkä pussailemisesta. Tykkään kyllä jos toinen mies pussailee peppuani tai ottaa kaluni suuhunsa.
Runkkaaminen ok ja olen nuorempana antanut panna peppuunikin ja ehkä näin vanhemmiten voisin itsekin kokeilla miltä tuntuu panna peppuun mutta kumppanin täytyisi olla nuorempi, oman ikäisten kanssa ei synkkaa. Huomattavasti vanhemman kanssa myös ok.
Inhoan homoja
Anonyymi
4
838
Vastaukset
- Anonyymi
Olet pahasti estoinen oman seksuaalisuutesi kanssa.
- Anonyymi
Ambivalentti hetero.
- Anonyymi
Olet selvästi asperger/autismin kirjon ihmisiä.
Olet täydellinen persereikä, biseksuaali.
Haluat panoja mieten kanssa ja sanot että vain homomiehet ovat vain etsimässä panoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014