Siis mun tilanne on tällänen. Käyn esim illalla ennen nukkumaanmenoa pissalla ja virtsamäärä on mielestäni normaali. Sitten 15 min päästä tuntuu että taas pissattaa. No vessaan ja pissaa ei tule kuin pieni loraus. Tätä pissa hätä tunnetta on todella usein , . Mikähän mättää ja mikä siihen auttais ???
Pissa asiaa
Anonyymi
2
357
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Vaihdevuosissa tuo ihan normaalia.
Kannattaa kuulostella saman tien kun nousee pytyltä, että jäikö tunnetta. Jos jäi, ei muuta kuin uudestaan pytylle ja vasta sitten nukkumaan.- Anonyymi
Olen 64 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284