Siis mun tilanne on tällänen. Käyn esim illalla ennen nukkumaanmenoa pissalla ja virtsamäärä on mielestäni normaali. Sitten 15 min päästä tuntuu että taas pissattaa. No vessaan ja pissaa ei tule kuin pieni loraus. Tätä pissa hätä tunnetta on todella usein , . Mikähän mättää ja mikä siihen auttais ???
Pissa asiaa
Anonyymi
2
283
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Vaihdevuosissa tuo ihan normaalia.
Kannattaa kuulostella saman tien kun nousee pytyltä, että jäikö tunnetta. Jos jäi, ei muuta kuin uudestaan pytylle ja vasta sitten nukkumaan.- Anonyymi
Olen 64 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831708- 431349
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1171125Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.771016Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja207994- 53892
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20870- 34824
- 37799