Eipä ollut tänään torikahvila auki, vaikka oli tapahtuma ja porukkaa torilla. Pelkääkö kahvilanpitäjä että tulee liikaa euroja kassaan??
Torikahvila
19
1778
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin sitä pelkää. Älä sinä sitä mieti. Se on toribisnestä jota et voi ymmärtää.
- Anonyymi
Mistä ne aukiolojat selviää?
- Anonyymi
Sysmän tyyli on ollut että pidetään torikahvila auki silloin kun huvittaa ja lyödään kiinni vaikka asiakkaan nenän edestä.
T. Mökkiläinen- Anonyymi
Se on ihan oikein. Kantaisit sinäkin runsaasti rahaa yrittäjille, etkä vain mankuisi etuuksia ilmaiseksi. T. Maakalainen
- Anonyymi
Tapahtuma oli Sysmän Sisun järjestämä ja Sisu myi siellä kahvia, pullaa ja makkaraa, tuotto meni Sisulle. Eikö ollut hyvä, että kahvilayrittäjä näin tuki paikallista urheiluseuraa ja antoi Sisun hoitaa myyntihommat?
- Anonyymi
Tapahtuma oli hyvä,mutta mikä vika tuli Torin Live kameran pimentymiseen,kun ei toimi enään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuma oli hyvä,mutta mikä vika tuli Torin Live kameran pimentymiseen,kun ei toimi enään?
Jos vielä kirjotat enään niin lyön sua nenään.
- Anonyymi
Juuri näin. Lisäksi Sisun toiminta nyt sellaista kun sen kuuluukin olla eli panostetaan kaikkien ja eritoten lasten liikuttamiseen.
- Anonyymi
Olen kiitollinen Sysmän Sisulle. Kakara-ajan urheiluseura. Onkohan sieltä tullut muita, jotka EM- MM- sekä Olympiatasolla urheilleet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku ongelma itsesi kanssa. Ahdistaako siellä peräkammarissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torikamera,taas epäkunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torikamera,taas epäkunnossa.
Tottahan on takuu viellä voimassa ollut jo 2 kertaa vialla !
- Anonyymi
Hae R-Kioskilta take away-kahvi ja mene nautiskelemaan se torille. Ajaa saman asian.
- Anonyymi
Minä ainakin haluaisin Lintan maitua, slurps slurps.
- Anonyymi
Hyvät oli kahvit ja pullat torilla👍
- Anonyymi
Vain Sysmässä. T: Nti kaikentietäväinen.
- Anonyymi
https://youtu.be/2d1g5ua1gTg
Hyvin toimii paitsiettä surisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620