Siis olin yks päivä Helsingissä tapaamassa ekaa kertaa yhtä kaveria ja siskot oli mukana ja nyt haluisin lähtee tapaamaan tätä tyyppiä uudestaan junalla Helsinkiin (Maksan liput ite). Tulis hakemaan juna asemalta ja päivän lopussa saattais takas junaan. En osaa ite kulkee Helsingissä mutta mun kaveri asuu siellä, oltais haluttu käydä yhessä kissakahvilassa. Oon 15v (täytän 16) ja kaveri on saman ikänen, siskotkin sano että vaikutti niiden mielestä tosi mukavalta. Oon siis tuntenu jo pari kuukautta ja jutellaan peräti jokapäivä. Mut vanhempien mielestä tää oli niinku ehdoton EI. Mielipiteitä??? Mun mielestä tää on vähän ylireagointia ettei voi nuorta voi ees kaverin kaa kahvilaan päästää.
Saako vanhemmat päättää nuorten menoista?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemmat ovat sinusta vastuussa 18v ikään asti,mietippä sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623