Haluisin Gerbiilin tai Hamsterin mut en tiiä sit et kumman otan. Haluisin ennen valintaa tietää et kumpi puree enemmän ja kaikkee muutaki tärkeetä tietoo esim et onks ne päivä- vai yöeläimii ja kui vikkelii ne on ja rapisteleeks ne paljon esim vessa paperin pahvii. Myöski kiinnostais et paljon ne maksaa ja et kannattaaks sit otta kasvattajalta vai iha eläin kaupasta. Nii jos tääl on joku joka tietää nii voisko se pliis vastaa. Ja viel haluisin tietää kui paljo virikkeit kumpiki tarvii. Plus kannattaaks ostaa sit Duna ja kui isoja niitten häkin/dunan pitää olla? Käyn tääl varmaa joka päivä sit kattelee et onks vinkkei.
Gerbiili vai Hamsteri?
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Tutustu huolellisesti Suomen Gerbiiliyhdistyksen ja Suomen Hamsteriyhdistyksen sivuihin. Ihan aluksi kannattaa varmistaa ettet ole allerginen lemmikille. Sinun täytyy myös varata ainakin parisataa euroa mahdollisia eläinlääkärikuluja varten. Kasvattaja on parempi vaihtoehto, sillä häneltä voi aina kysyä neuvoa. Kannattaa ehdottomasti hankkia iso lasinen terraario. Mitä isompi, sen parempi.
- Anonyymi
Minulla syyrialainen hamsu, todella ihana ja käsikesy. Ei ole ikinä purrut ketään. :) Gerbiileistä ei ole kokemusta. Gerbiilit ovat päiväeläimiä, hamsterit yöeläimiä, mutta siis illalla tietenkin hamsun kanssa voi touhuta. Omasta mielestäni hamsterit ovat söpömpiä.
Ota selvää eläimestä, ennen kuin hankit sen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1028892
- 474379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html401596- 241510
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121200Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29847