Saako luodin lähtönopeutta nostettua jos "lukitsee" pistoolin luistin?
Lähtönopeus
9
328
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, koska piippu pysyy inertian vaikutuksesta lukittuna kunnes luoti on lähtenyt piipusta. Sama pätee kaikkiin itselataaviin aseisiin.
- Anonyymi
Entäs jos ampuu suurnopeusjunasta menosuuntaan? Jos luoti lentää keskimäärin 600m/s ja juna kiitää 500km/h niin mikä tulee olemaan luodin nopeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos ampuu suurnopeusjunasta menosuuntaan? Jos luoti lentää keskimäärin 600m/s ja juna kiitää 500km/h niin mikä tulee olemaan luodin nopeus.
Tarkoitatko maanopeutta vai nopeutta junasta katsoen?
Taidat olla kyselyiässä. Lapsosten palsta on toisaalla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko maanopeutta vai nopeutta junasta katsoen?
Taidat olla kyselyiässä. Lapsosten palsta on toisaalla...Se nopeus mitä junan nopeusmittari näyttää. Jos se näyttää 500km/h niin se on 500km/h.
Poltitko päreesi kun et osaakaan enää vastata.
Miksi ylipäätään tulit tänne vastaamaan. Loppuuko viikonlopun viinat ja huomenna krapulainen työhön lähtöaamu ja akka äreä🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nopeus mitä junan nopeusmittari näyttää. Jos se näyttää 500km/h niin se on 500km/h.
Poltitko päreesi kun et osaakaan enää vastata.
Miksi ylipäätään tulit tänne vastaamaan. Loppuuko viikonlopun viinat ja huomenna krapulainen työhön lähtöaamu ja akka äreä🤣Tiedätkö mikä ero on maanopeudella ja nopeudella junasta mitattuna?
Maanopeudessa luodin nopeuteen lisätään junan nopeus. Nopeus junasta mitattuna tarkoittaa ainoastaan luodin nopeutta.
Vastaaminen ei ole vaikeaa, sillä se ratkeaa perusmatematiikkalla, mutta jotta kysymykseen pystyisi vastaamaan kysymyksen asettelun täytyisi olla täsmällisempi.
Mutta miten tämä matemaattinen tehtävä liittyy mielestäsi palsta aiheeseen? Matematiikkaosio on toisaalla ja samoin kyselyikäisten palsta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mikä ero on maanopeudella ja nopeudella junasta mitattuna?
Maanopeudessa luodin nopeuteen lisätään junan nopeus. Nopeus junasta mitattuna tarkoittaa ainoastaan luodin nopeutta.
Vastaaminen ei ole vaikeaa, sillä se ratkeaa perusmatematiikkalla, mutta jotta kysymykseen pystyisi vastaamaan kysymyksen asettelun täytyisi olla täsmällisempi.
Mutta miten tämä matemaattinen tehtävä liittyy mielestäsi palsta aiheeseen? Matematiikkaosio on toisaalla ja samoin kyselyikäisten palsta.Yksinkertaista. Jos juna etenee 500km/h ja junasta ammutaan luoti junan menosuuntaan niin kuinka paljon on luodin nopeus.
Ei siinä tarvitse alkaa vääntämään "jos sitä katsotaan junasta"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaista. Jos juna etenee 500km/h ja junasta ammutaan luoti junan menosuuntaan niin kuinka paljon on luodin nopeus.
Ei siinä tarvitse alkaa vääntämään "jos sitä katsotaan junasta"!Menisitkö laskutehtävän kanssa toiselle palstalle? Kysymys liittyy varsin vähän pistooleihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisitkö laskutehtävän kanssa toiselle palstalle? Kysymys liittyy varsin vähän pistooleihin.
Liittyy täysin pistooleihin koska kysymyksen luoti ammutaan pistoolilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy täysin pistooleihin koska kysymyksen luoti ammutaan pistoolilla!
Laskentatoimi on matematiikkaa eikä ammuntaa. Mene pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419