Olin yks päivä päättäny kokeilla tota lahden kaupunkipyörää mankelia. Olin kuullu, et siinä puolituntia on 1€. No tein tilin ja, ku oon pyörää ottamassa käyttöön sovellus ei anna mun käyttää pyörää ellen osta jotain helvetin pakettiä tyyli 1 päivä 5€. Viikko 10€ jne... Poistin sovelluksen enkä kyllä ole niitä pyöriä käyttämäasä, ku pitä joku saatanan paketti ostaa, et voi ajaa.
Mankelit on kusetusta
Anonyymi
2
865
Vastaukset
- Anonyymi
Lahti suihkut mankeli.
Lahti oli käydessä avoin vapaa, helppo kulkuinen miten lue nyt. - Anonyymi
Ehkä syy on se että en osaa ajaa pyörällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743