Onko laukaan satama ja satamapuisto kunnan omistuksessa vai jonkun yksityisen omistuksessa? Siellähän järjestetään paljon tapahtumia niin sen takia kysyn jos tiedätte että onko satamapuiston ja sataman alue yksityisaluetta vai saako siellä liikkua vapaasti? Välillä satamapuistossa ilta tai yölenkillä käydessäni tuntuu kuin joku tai jotkut tarkkailisivat minua enkä ole ehkä ihan väärässä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mitään läpikulku kielletty kylttejä tuolla ei ainakaan ole niin ajattelin että siellä saa lenkkeillä mutta miten asia todellisuudessa on?
- Anonyymi
Saa käydä.
- Anonyymi
Laukaassa on kyttääjiä joka nurkalla aivan sama minne menet kannataa pitää varansa
- Anonyymi
Niin se taitaa olla ja lisäksi mopoilijat ja kevytmoottoripyörällä ajavat yrittävät ajaa päälle.
- Anonyymi
Aivan syksyn hämärässä näkyy kiiluvia silmäpareja, ei tarvitse kuin mennä nelinkontin niin kuuluu kuinka kangas repeää.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa
- Anonyymi
Tänne vaan
T:Hirvi-Reijo 25cm - Anonyymi
Kannattaa olla varuillaan. Laukaan katupartio kiinniotti minut eilen yökävelyllä. Tivasivat että millä asioilla liikun ulkona aamuyöstä viertolan lähellä ja kertoivat että se on hyvin epäilyttävää ja vaikuttaa rikolliselta toiminnalta. Kerroin olevani ihan tavallisella lenkillä jotta saisin nukuttua. Jouduin tyhjentämään taskuni ruumiintarkastusta varten. Sen jälkeen minut puhallutettiin ja mittari näytti 1,4 promillea. Seuraavaksi he soittivat poliisin paikalle. Poliisi maija ilmestyi paikalle ja vei minut verikokeisiin keskussairaalaan. Jouduin kulkemaan taksilla takaisin laukaaseen. Kannattaa tosiaankin olla varuillaan.
- Anonyymi
Partio on suorittanut useita kiinniottoja akselilla Vihtavuori-Kanavuori.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494