Vinkkejä maalittamiseen joutuneelle. Kuinka asiasta pääsee eroon tai mitä maalittamisen uhri voi asialle tehdä?
Maalittaminen
17
202
Vastaukset
- Anonyymi
Maalittamisen uhri voi lähteä koko tilanteesta pois. Vaihtaa maisemaa.
Sitten on tilanteita, joissa vainossa uhkaa tulla ruumiita. Jos nämä tulevat vainajat on sellaisia joita haluat pelastaa, niin tilanteesta kannattaa tehdä julkista. Avaa tilannetta mahdollisimman paljon ja tekee siitä mahdollisimman julkista. Väkivalta pääsee kukoistamaan parhaiten salassa.- Anonyymi
Huomaattekos, saksalaiset ovat itse maalittamassa ja samalla varmaan haluavat ajaa maalituksen uhrien asiaa (?)
Samoin saksalaiset ovat puuhaamassa näitä ”kun jaat itsestäsi kuva/videon netissä ja sen minkä jaat itsestäsi nettiin on aina siellä jne” Kuitenkin saksalaiset ovat itse jakamassa, maalittamassa ja kuvaamassa ilman lupaa sekä tekemässä tekijänoikeusrikoksia kuvaamalla itse luvatta maksullisen muurin takaa ja levittämällä luvatta sitä eteenpäin.
Ottakaapa huomioon, että saksalaiset vakoojat itse julkisillla paikoilla käyvät kuvaamassa etenkin nuoria naisia, jopa lapsia uimarannoilla, kaduilla, hotelleissa, lomamatkoilla, huvipuistoista, ravintoloissa, kouluissa jopa sädekaihtimien takaa vanhanaikaisilla ammattikameroilla kodin huoneita.
Ja miksi se nyt kuvattavien uhrien syy on? Eihän se voi olla uhrin syy jos häntä seurataan kaduilla, uimarannoilla jne.
KOSKA. Saksalaisilla on pakkomielle saada suomalaisista naisista poliitikkoja ja valtion virkamiehiä niin yrittävät ajaa alas aikuisviihdettä. Niin yrityivät ajaa alas liikuntakeskuksiakin. Koska eihän se ole oikea ammatti! Koska Stasi päättää sinun ammattisi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaattekos, saksalaiset ovat itse maalittamassa ja samalla varmaan haluavat ajaa maalituksen uhrien asiaa (?)
Samoin saksalaiset ovat puuhaamassa näitä ”kun jaat itsestäsi kuva/videon netissä ja sen minkä jaat itsestäsi nettiin on aina siellä jne” Kuitenkin saksalaiset ovat itse jakamassa, maalittamassa ja kuvaamassa ilman lupaa sekä tekemässä tekijänoikeusrikoksia kuvaamalla itse luvatta maksullisen muurin takaa ja levittämällä luvatta sitä eteenpäin.
Ottakaapa huomioon, että saksalaiset vakoojat itse julkisillla paikoilla käyvät kuvaamassa etenkin nuoria naisia, jopa lapsia uimarannoilla, kaduilla, hotelleissa, lomamatkoilla, huvipuistoista, ravintoloissa, kouluissa jopa sädekaihtimien takaa vanhanaikaisilla ammattikameroilla kodin huoneita.
Ja miksi se nyt kuvattavien uhrien syy on? Eihän se voi olla uhrin syy jos häntä seurataan kaduilla, uimarannoilla jne.
KOSKA. Saksalaisilla on pakkomielle saada suomalaisista naisista poliitikkoja ja valtion virkamiehiä niin yrittävät ajaa alas aikuisviihdettä. Niin yrityivät ajaa alas liikuntakeskuksiakin. Koska eihän se ole oikea ammatti! Koska Stasi päättää sinun ammattisi!Samoin kuin aikanaan puhuttiin venäläisistä hakkereista. Eivät he ole venäläisiä. He ovat saksalaisia ja suomalaisia. Yhdessä venäläisten kanssa. Hakkereita. Työpaikkasavustajia. Maalittajia. Vainoajia. Vakoojia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOSKA. Saksalaisilla on pakkomielle saada suomalaisista naisista poliitikkoja ja valtion virkamiehiä niin yrittävät ajaa alas aikuisviihdettä. Niin yrityivät ajaa alas liikuntakeskuksiakin. Koska eihän se ole oikea ammatti! Koska Stasi päättää sinun ammattisi!Jospa tyydyttaisiin nyt vain Suomessa tapahtuneessa maalittamisessa.
Pari vuotta sitten Henrikssonkin oli halukas ottamaan lainsäädännön piiriin maalittamisen.
Mutta sitten huomattiin että koko ajatus oli nyrjähtänyt raiteilta.
Sillä taviskansalaisten keskuudessa tapahtuva maalittaminen olisi muuttanut etukenoisuutta virkamies piirissä aivan tolkuttomasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tyydyttaisiin nyt vain Suomessa tapahtuneessa maalittamisessa.
Pari vuotta sitten Henrikssonkin oli halukas ottamaan lainsäädännön piiriin maalittamisen.
Sillä taviskansalaisten keskuudessa tapahtuva maalittaminen olisi muuttanut etukenoisuutta virkamies piirissä aivan tolkuttomasti.Nyrjähdys , pahanlaatuine, olisi tapahtunut lokakuussa. Luin se Lapin paikallisketjuista.
Pahanlatui en siksi että se onvirtuaalinen.
Ja annetaan sana sanasta, kaksi(toista) parhaasta - Anonyymi
Tuo neuvo on hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tyydyttaisiin nyt vain Suomessa tapahtuneessa maalittamisessa.
Sillä taviskansalaisten keskuudessa tapahtuva maalittaminen olisi muuttanut etukenoisuutta virkamies piirissä aivan tolkuttomasti.Mikä tai kuka sai mielen muuttumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tai kuka sai mielen muuttumaan?
Kyllä se mielenmuutos tapahtui hallituksessa kollektiivisesti.
Aloitetta ei tullut eduskunnalle.
- Anonyymi
Mitä maalittaminen on , onko se minkä väristä maalia. ?
- Anonyymi
Ei ole maalia.
- Anonyymi
Olen joutunut maalittamisen uhriksi liike-elämässä tapahtuneen konfliktin takia. Tiedän myös, ketkä tätä on tehnyt. Mitä asialle voi tehdä?
- Anonyymi
olla olematta retardi. konsteja. draq queen satutuokioiden kieltäjäminen koululaisille on yks hyvä konsti. apinarokon vastustaminen on kans ihan pätevä. konsteja on pilvin pimein. matujen maahantuonti, sosialismin kieltäminen. kirgisian tupakkivalistuksen rahoittaminen suomalaisten veronmaksajien rahoilla. siinä esimerkkejä.
- Anonyymi
hahaha maalittaminen on pelkästään polpon pinokkioitten heikon itsetunnon ja narsismin säveltämä termi yleisön kritiikille. Yleisessä tiedossahan on että suomen poliisi on avuton alisuoriutuja jonka resurssit riittävät pelkästään elokapina mielenosoittajien kanssa kanssa peuhaamiseen ja tikusta asiaa nyhväämiseen.
Tässä taas esimerkki tyttö menetti melkein kävelykykynsä mutta poliisilla ei riitä äö ja aika asian selvittämiseen.
https://mvlehti.net/2022/09/09/tyly-tarina-vantaan-hoplopista-mustat-pojat-pahoinpitelivat-8-vuotiaan-tyton-poliisi-ei-tutki/ - Anonyymi
lottopallomies Kolehmainen onko kaikki varmasti hyvin? no arvotaanko taas seuraava tutkittava rikosjuttu?
https://jouniniskanen.wordpress.com/2020/06/12/erica-alaluusua-kesan-lapsi/ - Anonyymi
RIKOSILMOITUS. TEHTY..JÄLJET JOHTAA OKKULTISMIIN, LAHKO JOTAIN..
OUTOO PERÄSAJELUU JA P-RINGIN AJELUU YMPÄRILLÄ JA PEPPUILUU, VAINOAMISTA NELIPYÖRILLÄ SE ON. TÖRKEETÄ HOMMAA HESA-VANTAA. VAINOTAAN TUNTWMATTOMII IHMISII JA AJELLAAN PERÄS ILMAN SYYTÄ TAI MÄÄRÄÄ. NÄIN KEVÄT-2025 KAARRRREENN. TIETÄMIL, MIKÄ VIDU KARNEVAL CRUISE? - Anonyymi
Pienellä kylällä maalittaminen on pahinta. kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829