...se piti ihan katsoa. Nimittäin 1,5V AAA-kokoinen litiumakku ei suostunut toimimaan.
Akkuenno siellä oli pas**na, ei mitään eloa, oli vähän vuotanutkin.
Nyt pitäisi etsiä korvaava kenno, joka sopisi tuonne putkeen, max. 33x9,4 mm.
https://ibb.co/Bcjmf2c
Mitä se on syönyt...
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten arvata saattoi. Löytyy huonosti noita pussikennoakkuja sylinterin muotoisena, litteinä kyllä löytyisi, mutta jää paljon hukkatilaa ja kapasiteetti pieneksi. Ei taida litteä akku oikein tykätää, jos sen puristelisi pyöreäksi. 😁
- Anonyymi
Eikä tuo alkuperäinen akku ole mitään vakiokokoa, kun siinä ei ole mitään tyyppimerkintöjä. Että täysin samanlaista ei varmaan saa mistään. Kapasiteettia tuossa on arviolta jotain 250 mAh
Eipä taida ainakaan uuden hinnan puolesta kannattaa kauheasti itse viritellä:
https://www.aliexpress.com/item/32965806721.html
Hinnat ovat sellaisia, että paatuneemmaltakin tee-se-itse-mieheltä menee motivaatio. ; )- Anonyymi
Päinvastoin, nuo ovat älyttömän kalliita Kiinastakin ostettuna!
Kymmenen euroa AAA-kokoisesta akusta on mielestäni aika kallista. Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin, nuo ovat älyttömän kalliita Kiinastakin ostettuna!
Kymmenen euroa AAA-kokoisesta akusta on mielestäni aika kallista.Kyse on vähän erilaisesta laitteesta kuin tavallinen AAA-kokoinen ladattava paristo. Tutkipa hiukan tarkemmin. Hinta on kovahko, koska ei ole massatuote.
Samassa lafkassa on toki parempi tarjous enemmän tarvitsevalle: 12-pack 61.– € rahteineen.- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Kyse on vähän erilaisesta laitteesta kuin tavallinen AAA-kokoinen ladattava paristo. Tutkipa hiukan tarkemmin. Hinta on kovahko, koska ei ole massatuote.
Samassa lafkassa on toki parempi tarjous enemmän tarvitsevalle: 12-pack 61.– € rahteineen.> Tutkipa hiukan tarkemmin.
>
Kiitos, mutta kaada itsellesi vain!
Minä olen jopa avannutkin kyseisen akun. 😁😂🤣
- Anonyymi
Nyt akku on takaisin kasattuna.
80 mAh kenno oli suurin minkä sinne sai mahtumaan. Kapasiteetti jäi vajaaksi mitä on alkuperäisissä, joten tuota ei voi käyttää sarjassa muiden kanssa, kun siistä loppuu lataus ennen muita.
Oli sattumalta pieni 1x AAA kynälamppu, johon tämä korjattu akku on omiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla372651- 382467
- 951779
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861321Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511320Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51205Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2871132- 561048
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38799- 27770