Lvi alalla ei vissiin tartte hirveästi tehdä töitä? Pistäävain tuntihinnan kohdalleen niin tekee tunnin tai kaksi päivässä...
Lvi alalla ei vissiin tartte hirveästi tehdä töitä?
6
73
Vastaukset
- Anonyymi
Voi onko sulla paha olla! Tuu tänne sykkyy ni paijaan sua
- Anonyymi
Tai putkimiehenä. Kerran päivässä käy kahvilla ja pieraisemassa asiakkaan luona, niin päiväpalkka on kasassa.
- Anonyymi
Ihmeellisiä visioita teillä putkimiehen duunista. Tai jos sä maksat pieraisusta päivän liksan niin ihan oma moka on se. Se, että putkari käy teillä päiväkahvilla poissaollessasi, sekin on oma mokasi.
- Anonyymi
Minulla oma lvi-alan yritys. Veloitamme 56 €/h alv 0%. Voin sanoa että olen jo aika varakas. On asunnot ja mökki Saimaalla, vielä kohta maksetutkin. Jonkin verran osakesijoituksia.
- Anonyymi
Juu, senkus vaan istuvat peukku percssä ja puhaltelee muniinsa.
- Anonyymi
Minkähän takia lvi tekijöistä on pulaa.. Paskaa olosuhdetta ja hankalia paikkoja.. Palkkaa ei haluta maksaa.. Itsellä fise pätevyys ja 20v kokemusta alalta. Eikä päälliköt ota kokeneempaa kun voi ona tietämättömyys paljastua. Ei kannata mennä vipuun että lvi on hyvä ala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773