Käyttäessäni alempaa reikää huomasin ylemmässä otsavalaisimella jotain liikettä. Pieniä matoja,mitä ovat? Onko vaarallisia?
Ylempi ja alempi reikä
5
688
Vastaukset
- Anonyymi
Kihomatoja, tulee kun pitää kuukauden samoja kalsareita eikä pyyhi persettä kunnolla, lähtee nopeiten tärpätillä, kastat tamponin tärpättiin ,laitat perseeseen yön yli ja ei ole matoja.
- Anonyymi
Eikö sulla aivovamma ole kuin kaksi repliikkiä, voi vitun vajakki, puhut siis itseksesi.
- Anonyymi
Osui todella pahasti ja uppoaminenkin on lähellä, onneksi on pelastusliivit päällä mutta nyt on niin paha mieli että joutuu hakeen glenfish single malttia litran lekan että pääsee yli, hae sinä pirkka olutta voiton kunniaksi.
- Anonyymi
Turpa kiinni laukaan pöndepaukku, opettele pyyhkiin se persees.
- Anonyymi
sillä välin hihnat kiristyivät ja työnsivät tekopenistä syvemmälle, Dieter ei ollut koskaan kokenut vastaavaa, hänen peniksensä seisoi tummanpunaisen ja terska oli kuin valtava luumu, tahti kiihtyi ja voihke täytti huoneen, kivekset nousivat ylös ja aivan kohta oli aika..... Hakea k marketista kameli aski, sikspäkki kaljaa ja makkarapaketti, niin ja paskapaperia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086