...että aurinkomatkat oli lisänyt matkakohteisiin Kuuban. Oli ainakin Havannan matkaa ja Kuuban kiertomatka, joka keskittyi Santiagon ympärille.
Onko siis Kuuban matkailu edelleen kasvussa? Itse olin muodostanut sellaisen käsityksen ennen siellä käymistä, ettei se olisi mikään hirmuisen suosittu turistikohde.
Huomasin juuri
1
521
Vastaukset
- chiquita
Niin, ehkä se ei ole sitä ollut suomalaisille, mutta onhan Kuubassa paljon ulkomaisia turisteja, erityisesti varmaan kanadalaisia ja eurooppalaisista italialaisia.
Fidelin toimet eivät tietysti erityisesti pitkällä tähtäimellä turismia lisää, kun heiltä yritetään "repiä kaikki mahdollinen" mikä vain on mahdollista. Mutta kyllähän Kuuba on kohteena vallan mainio, tietyistä ongelmista huolimatta. Tsunami varmaan on osaltaan vaikuttanut siihen, että suomalaisille pyritään tarjoamaan lisää muitakin kaukokohteita kuin Thaimaa. Kaukomatkailuhan kun maistuu entistä enemmän myös suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076