Kammoittava tilanne

Anonyymi

Moi. On ollut hankala tilanne, koska en lastenvalvojan vuoksi pysty tapaamaan lapsiani. He ovat 20 ja 22 vuotiaita ja eivät halua tavata minua.. Kuinka tässä tilanteessa toimisi?

11

298

Vastaukset

• Anonyymi

No, et voi pakottaa aikuisia lapsiasi tapaamaan sinua. Tiedätkö syytä miksi eivät halua tavata? Kuinka lastenvalvoja liittyy tähän? Jospa tilanne korjaantuisi ajan myötä ja voisit tutustua lapsiisi ja kuulua heidän elämään. Mieti kuinka se voisi toteutua.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa nimettömänä toisen henkilön nimissä esiintyminen?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa nimettömänä toisen henkilön nimissä esiintyminen?

Minulla ainakin aiheuttaa huvittuneisuutta. Tarkoittaakohan se huumoria? Useimmiten se tahaton huumori on sitä parasta. ; )

• Anonyymi

Vihaan eksyminen on sitäkin hirvittävämpää. Ammun saadessa.

• Anonyymi

En tajuu miten tää lehmä liittyy näihin juttuihin?
        En mä mitään kuvittele, vaan luen näitä juttuja, jotenkin aina joku menee aiheen ulkopuolelle.

• Anonyymi

Koira.

• Anonyymi

?????????

• Anonyymi

Oletko varma etteivät halua tavata? Ovatko itse niin kertoneet sinulle? Jos eivät, yritä saada lapsiisi yhteys ja kerro että haluat tavata.
      Jos eivät halua tavata, yritä selvittää mikä on esteenä ja korjaa tilannetta mahdollisuuksiesi mukaan.

• Anonyymi

Lapsesi ovat aikuisia, lastenvalvoja valvoo alle 18 vuotiaan etuja, mutta sinun pitää itse rakentaa suhteet uudestaan aikuisiin lapsiisi.

• Anonyymi

He ovat täytettyä 18 v. Suomen lain mukaan täysi ikäisiä! Mikään elin ei voi puutua siihen .Suomessa on itse määräämis oikeus!

• Anonyymi

Ja sana ja ilmaisuvapaus.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe