hei, minulla on koneessa seuraavanlainen emolevy K7T Turbo3 MS-6330 ATX ja käyttöjärjestelmä windows ME.
MUISTIA ON 512MT, ja maksimissaan koneeseen mahtuisi 1,5GT muistia.
suoritin on AMD ATHLON XP 2200
koneeni on mielestäni hidas sa ohjelmat aukeavat hitaasti. esim. neron uusi poltto-ohjelma.
pystynkö asentamaan emolevylle ddr muistia koska se on nykyään halvinta. ja pystyykö windows ME hyödyntämään kun muistia on esim.1,5GT,
windows ME ja muistin lisääminen
5
635
Vastaukset
- Harski
Ei se muistin lisääminen paljoakaan tässä tapauksessa auta.Tuo Nero aukeaa AINA hitaasti riippumatta koneesta. Olisko pöpöjä koneella ? Oletko ehettäny kovalevyn ? Katso emon manuaalista mitä muistia tukee.
- turhaako
eheytin kovalevy, ja pöpöjä ei ole, ja löysin sivun joosa oli emolevyni tiedot. joten ddr muisti ei sovi.
- nsa
turhaako kirjoitti:
eheytin kovalevy, ja pöpöjä ei ole, ja löysin sivun joosa oli emolevyni tiedot. joten ddr muisti ei sovi.
ME ei pysty hyödyntämään yli 512Mt muistia.
- Windows ME
nsa kirjoitti:
ME ei pysty hyödyntämään yli 512Mt muistia.
On minulla ainakin 1GT keskusmuistia Windows ME:ssä ja toimii täysin.Tämä 1024 MT on suurin määrä Windows ME:ssä minkä se pystyy hyödyntämään.
- ddrasentaa
Siis jos emo on MSI K7T Turbo v3 niin ei voi ddr asentaa, vain sdrammia. Mutta hanki esm pc150 niin ollaan jo lähellä ensimmäisä ddr muisteja. Ohjelmat jos aukeaa hitaasti, niin sulla on varmaan kaikkea roskaa kertynyt sinne. WinME kyllä on muutenkin tunnetusti hitain windows. Suosittelen ehdottomasti vaihtamista xp tai winSE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443126Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781680- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1141147UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123