Tarttisin vähän apua, oon hankkimassa Achatina Iredalei lajista kotiloa n. 1-2 kk sisällä. En löydä näiden kotiloiden kasvattajia tai myyjiä oikein mistään. Tori.fissä on kaksi myyjää, molemmat asuvat Tampereella päin joka on aika kaukana. Sinne menisi minulla 4 tuntia yhteensä (meno ja koti matkat). Ja äiti ei oikein postitus ideasta pidä. Joten jos tiedät jonkun kasvattajan tai myyjän kerro ihmeessä tai linkkaa! Kiitos avusta :) Ps. Minulla on aikaisempaa kokemusta kotiloista ja olen ottanut selvää myös tästä tietystä lajista ja muutenkin kotiloiden hoidosta ja on terra valmiina joten dont worry.
Achatina Iredalei kotilot
Anonyymi
2
314
Vastaukset
- Anonyymi
Helpottaisi mahdollisia kasvattajia, jos viestissäsi kertoisit missä päin suomea kotiloiden pitäisi olla, jotta ne olisi sopivan hakumatkan päässä. :)
- Anonyymi
Joo anteeksi olen unohtanut kokonaan! Asun Vantaan alueella joten sieltä päin tai Helsingistä olisi parasta löytää kasvattaja tai myyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070