Uusi omikronvariantti leviää aggressiivisesti

Anonyymi

Uusi omikronvariantti leviää aggressiivisesti – asiantuntija pelkää Suomen tilanteen synkkenevän

Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin diagnostiikkajohtaja perustaa arvionsa Portugalista kantautuneisiin tietoihin.

2

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiantuntija pelkää Suomen tilanteen synkkenevän.

Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin diagnostiikkajohtaja perustaa arvionsa Portugalista kantautuneisiin tietoihin.

• Anonyymi

Niinhän Tv uutiset oli 1.6. Rokote suojamme on hävinnyt. Aika kulunut niiden saannista. Kuulemma taudin sairastuneetkaan eivät ole suojassa?Päivitely ja murehtiminen ei auta.Minkäs teet? Luojan kiitos olen eläkkeellä työstäni!Eläkeeni naisena riittää elämisien kun olen pilkun tarkka rahasta. Onni on en tupakoi ja en juo kaappi-juoppona viiniä kaljaa yksi kotini! Kuten teke useammat eläkellä olevat naiset,kun asuvat yksin ja ovat puhelin riesa illat jurissa maratooni puhelujen kanssa,Itse laittanut estot näille kaappi juopoille puhelimeeni!Säästän Rahaa kun en käytä metrot en liityntä linjat. Menään sinne asti mihin jaksaa jalan kävellä ja takaisin. Maski on ollut Naamassa juuri siellä missä Oli Suositus ja yhä on. Vaikka kovin tuntu ihmisiä ärsyttävän maskin käyttäjät. Miksi? Jokainen maksaa maskinsa itse ja oikeus käytä jos halua sitä,sinä missä vaateitakin.En sutani pieksinyt kun suositus oli maskin käyttö ja kaiki eivät käytäneet.Kun asia ei minulle kulunut.Sama koski kun rokotetta ihmiset ei ottanutut.Asia ei minulle kulunut! Jätin vain elämästäni ne ihmiset pois,piste

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      31
      2622
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1302
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1037
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      932
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      874
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      849
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      764
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      750
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44