Olla naisen kaveri on todella alhaista käytöstä.
Olla alastoman naisen vieressä on turhauttavinta asiaa maailmassa.
Liian paljon alastomia naisia ja ei mitään tapahdu.
Kun kysytään, että miksi ei tapahdu, koska jokainen itse on paras naisten mies, niin oletan, että et ole vielä ollut alastoman naisen vierellä tai näkyetäisyydellä.
Sitä ei voikaan tietää ennen kuin on ollut alastoman vierellä.
Siinä on ylimääräisesti masennusta ylitse muiden.
Mikään ei parhaillaan voi masentaa enemmän kuin alaston nainen
Anonyymi
5
729
Vastaukset 5
- Anonyymi
Aatami ja Eeva olivat ajautuneet Eedemista masennuksen takia.
He eivät enää jaksaneet olla alasti, koska heitä masensi paljon. - Anonyymi
Ehkä kannattaisi lähestyä tuota naisten alastomuutta ihan tavallisen romanttisen suhteen kautta eikä turhautua kun ei välittömästi tapahdu alastomien tuttujen kanssa.
- Anonyymi
Voi raukkaa! Miten on oma alastomuus, paljonko se kiehtoo ?
- Anonyymi
Ah aah
- Anonyymi
Ehkä aloittajan on parempi viettää aikaa naisten kanssa, joilla on vaatteet päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398