Viime sunnuntaina ,kun Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden,alkoi naapurissa heti hirveä juhlinta. Ei pystynyt nukkumaan. Vasta kello 2 tai 3 tuli niin rauhallista,että pystyi nukkumaan.
Kerrostalo ei ole juhlapaikka
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Vittu jos herkkähipiää niin kyrsii maamme mahtava kultavoitto niin mene hotelliin pelien ajaksi. Meillä lätkäfaneilla on oikeus juhlia ja elää pelien mukana.
- Anonyymi
Pääasia kuitenkin että aloittaja saanut palstan aktivoitua...
- Anonyymi
Ymmärrän aloittajaa !. Tässä ei ole kysymys siitä, jos MM-voittoa harvoin juhlitaan ja metelöidään kerrostalossa yöaikaan. Tässäkin tapauksessa näitä metelöintejä on ollut aiemminkin, vaikka ehkä lievempänä. Minun tilanne on se, että olen suunnittelemassa muuttoa, koska naapuri on juhlinut erittäin kovaäänisesti jo pidempään. Näitä juhlintoja on yöllä ja päivällä ja useita viikon aikana. Eivät varmaan liity jääkiekkoon mitenkään, hänhän ei käsittääkseni edes katsonut MM-loppuottelua ollenkaan. Kyse on päihteiden sekakäyttäjästä,
- Anonyymi
Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.
Tässä on todella ongelmia. Juhlimista oli viime yönäkin. Nukkuminen on jäänyt hyvin vähäiseksi. Tämä on asumiskustannuksiltaan kaupungin halvimpia taloja, sijainti on normaali-ihmiselle epäsuotuisa, tänne on tullut hyvin paljon päihdekäyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...
Ketjun aloittaja on oikeassa. Oma kommenttisi on toisaalta ymmärrettävä, ikään kuin olisit minun naapurini, joka juhlii jopa ihan joka yö erittäin äänellisesti. Sellainen juhlinta ei kai ole mahdollista ilman piristäviä lääkeaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024417Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743741153- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83873- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816