Kerrostalo ei ole juhlapaikka

Anonyymi

Viime sunnuntaina ,kun Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden,alkoi naapurissa heti hirveä juhlinta. Ei pystynyt nukkumaan. Vasta kello 2 tai 3 tuli niin rauhallista,että pystyi nukkumaan.

7

306

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vittu jos herkkähipiää niin kyrsii maamme mahtava kultavoitto niin mene hotelliin pelien ajaksi. Meillä lätkäfaneilla on oikeus juhlia ja elää pelien mukana.

• Anonyymi

Pääasia kuitenkin että aloittaja saanut palstan aktivoitua...

• Anonyymi

Ymmärrän aloittajaa !. Tässä ei ole kysymys siitä, jos MM-voittoa harvoin juhlitaan ja metelöidään kerrostalossa yöaikaan. Tässäkin tapauksessa näitä metelöintejä on ollut aiemminkin, vaikka ehkä lievempänä. Minun tilanne on se, että olen suunnittelemassa muuttoa, koska naapuri on juhlinut erittäin kovaäänisesti jo pidempään. Näitä juhlintoja on yöllä ja päivällä ja useita viikon aikana. Eivät varmaan liity jääkiekkoon mitenkään, hänhän ei käsittääkseni edes katsonut MM-loppuottelua ollenkaan. Kyse on päihteiden sekakäyttäjästä,

• Anonyymi

Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.

Tässä on todella ongelmia. Juhlimista oli viime yönäkin. Nukkuminen on jäänyt hyvin vähäiseksi. Tämä on asumiskustannuksiltaan kaupungin halvimpia taloja, sijainti on normaali-ihmiselle epäsuotuisa, tänne on tullut hyvin paljon päihdekäyttäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...

Ketjun aloittaja on oikeassa. Oma kommenttisi on toisaalta ymmärrettävä, ikään kuin olisit minun naapurini, joka juhlii jopa ihan joka yö erittäin äänellisesti. Sellainen juhlinta ei kai ole mahdollista ilman piristäviä lääkeaineita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1382
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      809
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe