Kerrostalo ei ole juhlapaikka

Anonyymi

Viime sunnuntaina ,kun Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden,alkoi naapurissa heti hirveä juhlinta. Ei pystynyt nukkumaan. Vasta kello 2 tai 3 tuli niin rauhallista,että pystyi nukkumaan.

7

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vittu jos herkkähipiää niin kyrsii maamme mahtava kultavoitto niin mene hotelliin pelien ajaksi. Meillä lätkäfaneilla on oikeus juhlia ja elää pelien mukana.

• Anonyymi

Pääasia kuitenkin että aloittaja saanut palstan aktivoitua...

• Anonyymi

Ymmärrän aloittajaa !. Tässä ei ole kysymys siitä, jos MM-voittoa harvoin juhlitaan ja metelöidään kerrostalossa yöaikaan. Tässäkin tapauksessa näitä metelöintejä on ollut aiemminkin, vaikka ehkä lievempänä. Minun tilanne on se, että olen suunnittelemassa muuttoa, koska naapuri on juhlinut erittäin kovaäänisesti jo pidempään. Näitä juhlintoja on yöllä ja päivällä ja useita viikon aikana. Eivät varmaan liity jääkiekkoon mitenkään, hänhän ei käsittääkseni edes katsonut MM-loppuottelua ollenkaan. Kyse on päihteiden sekakäyttäjästä,

• Anonyymi

Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ketjun aloittaja. Tämä on juuri se ongelma. Naapuri metelöi jatkuvasti. Ei yhden jääkiekkomatsin juhliminen haittaa.

Tässä on todella ongelmia. Juhlimista oli viime yönäkin. Nukkuminen on jäänyt hyvin vähäiseksi. Tämä on asumiskustannuksiltaan kaupungin halvimpia taloja, sijainti on normaali-ihmiselle epäsuotuisa, tänne on tullut hyvin paljon päihdekäyttäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anna toisten elää ja elä itse, juhlat on kivoja ja elämä lyhyt...

Ketjun aloittaja on oikeassa. Oma kommenttisi on toisaalta ymmärrettävä, ikään kuin olisit minun naapurini, joka juhlii jopa ihan joka yö erittäin äänellisesti. Sellainen juhlinta ei kai ole mahdollista ilman piristäviä lääkeaineita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      237
      10262
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      126
      6851
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6444
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      81
      5076
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4670
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      3964
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3344
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3228
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3205
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3063
    Aihe