Vaikutatko kylmältä ihastuneena?

Anonyymi

Tai jos toinen jollain lailla kiinnostaa, yritätkö silti olla etäinen ja asiallinen?
Mietin vain kun minä saatan joskus toimia noin. Kiinnostaisi lähestyä ja jutella enemmänkin asioista, mutta minusta voi tulla välinpitämätön kuva.
Ei ole tarkoitus olla kylmä mutta en halua myöskään tyrkyttää seuraani ja huonoa huumoriani.
Onko joku samanlainen?

20

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse taas koen olevani olevan ylitsevuotavan puhelias ja välillä hävettää, kun tuntuu että oikein tuputan seuraani. Olen joutunut himmailemaan itseäni, kun ihastukseni puolestaan vaikuttaa hitaammin lämpenevältä ja etäisemmältä. Kuitenkin tahtonut kanssani aikaa viettää.. tiedä sitten

      • Anonyymi

        Mulla sama ja tykkään jos toinenkin vaikka selvästi on innokas juttelemaan ja tuntuu että synkkaa hyvin.
        Jos toinen hiljaisempi niin sitten alkaa itselläkin sellainen himmailu ehkä siksi kun pelkään kirjoittavani ihastuksen


    • Anonyymi

      Joo, samaistun. En ole mitenkään erilainen kuin normaalisti, joten vaikutan ehkä välinpitämättömältä. Varsinkin jos ollaan koulussa/työpaikalla tai isossa porukassa.

    • Anonyymi

      Pyrin näyttämään vihaiselta teennäisyyden sijaan. Käytös esittää vaan sellaisia tunteita joita olisi voinut olla.

    • Anonyymi

      PHKS synnytysosasto saitko vauvalle eri pari villasukat.Ne oli netti kiusatun tekemä.Mukana oli kortti runolla.Voisiko nyt vuorostaan auttaa .Poliisi tutkii minun netti kiusaamista AUTA minua.Kiitos paljon AVUSTA.

    • Anonyymi

      surullista mutta siltä saatan välillä vaikuttaa. soimaan itseäni siitä syystä, yritän kehittyä asian suhteen.

    • Anonyymi

      En. Vaan tosi kuumalta.

    • Anonyymi

      En ole, päinvastoin. Ihastuneena haluan olla mahdollisimman paljon kontaktissa ja pyrin juttelemaan usein. En käyttäydy erityisen asiallisesti, vaan pikemminkin hyvin tuttavallisesti. Tosin en yleensäkään ole etäisen asiallinen kenellekään muulloin kuin loukkaantuneena, tai jos on aivan pakko.

      En myöskään rekisteröisi toisen ihastumista, jos hän olisi etäinen, enkä kiinnostuisi sen tyylisestä ihmisestä. Ajattelisin luultavasti, että tuo ei halua olla kanssani tekemisissä.

    • Anonyymi

      Itse oon ihastuksen lähellä tosi puhelias. Heitän tyhmää läppää ja sekoilen sanoissani. Välillä yllätän itteni tuijottamasta ihastustani silmiin, kun huomaan, että hän vastaa katseeseeni. Tiedän, että meidän välillä on kipinää ja molempia kiinnostaa, koska on myös näitä "vahinkokosketuksia", kun ohitetaan toisemme sekä silmäpeliä. En kuitenkaan uskalla tehdä enempää, sillä vastapuoli on perheellinen. Piristää kuitenkin työpäiviä tuommoinen flirttailu. 😘

      • Anonyymi

        miks haluat leikkiä tuollaista jos tiedät et toinen varattu?
        Ei todellakaan hauskaa. eri asia jos hän olis sinkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks haluat leikkiä tuollaista jos tiedät et toinen varattu?
        Ei todellakaan hauskaa. eri asia jos hän olis sinkku

        Kuten tossa vikaksi mainitsin: piristää työpäiviä. 🙂


    • Anonyymi

      Oon samanlainen. Haluaisin jatkuvasti jutella ja olla kontaktissa mut en halu olla päällekäyvä tai ärsyttää häntä joten pakotan itteni pitämään etäisyyttä.

      • Anonyymi

        Just tämä! Vaikka haluais hirveesti jutella ja olla lähellä, niin silti pitää varoa, ettei ole yli-innokas eikä vahingossa ylitä niitä toisen henkilökohtaisia rajoja. Tähän asti on mennyt hyvin, koska yleensä toinen osapuoli tekee sen aloitteen ja mä vastaan siihen suht samalla tavalla. Mietin sen niin, että se, minkä hän katsoo olevan ok-lähestymistapa mulle, on se myös ok hänelle. Ja tolla "kaavalla" on sujunut hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tämä! Vaikka haluais hirveesti jutella ja olla lähellä, niin silti pitää varoa, ettei ole yli-innokas eikä vahingossa ylitä niitä toisen henkilökohtaisia rajoja. Tähän asti on mennyt hyvin, koska yleensä toinen osapuoli tekee sen aloitteen ja mä vastaan siihen suht samalla tavalla. Mietin sen niin, että se, minkä hän katsoo olevan ok-lähestymistapa mulle, on se myös ok hänelle. Ja tolla "kaavalla" on sujunut hyvin.

        Ei haittais yhtään yli-innokkuus.


    • En ole kylmä enkä etäinen ihmisille ylipäänsäkkään, saati jollekkin josta tykkään. Mutta en tuputa seuraani, jos huomaan toisen jotenkin siitä vaivautuvan tai vetäytyvän.

      Tulkitsen kylmyyden ja vetäytymisen herkästi niin ettei seurani kiinnosta, joten pysyn etäällä itsekin sen myötä.

      • Anonyymi

        "kylmyys" voi olla myös ujoutta.
        todella usein niin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "kylmyys" voi olla myös ujoutta.
        todella usein niin on.

        Sääli, jos se on sitä kun se voi jähmettää toisenkin lähestymishalut. Kylmyys ja välttelevyys.


    • Anonyymi

      AP tässä.
      Monet ovat laittaneet kuinka puheliaita ovat ja sanoissa kompurointia ihastuksensa seurassa.
      Minä taas olen joskus uusien tuttavuuksien kanssa tuollainen, mutta lähinnä niiden joista en ole sillä tavalla kiinnostunut. Siinä ei tule yksipuolista jännitettä ja olen rennompi juttelemaan asioistani, jos toinen vaikuttaa mukavalta ja rennolta.

    • Anonyymi

      Täytyy toivoa jonkun nuoren mukavan naisen pölöttelevän minulle, jos kerta tarkoittaa jonkinlaistan kiinnostumista. Tähän asti aika etäisiä ovat olleet.

      • Anonyymi

        Pölöttelen sulle mielelläni

        Mittee haluat kuulla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe