Te voisitte lopettaa sen Kehitysvammaisten haukkumisen.

Anonyymi

Me kaikki ollaan erilaisia mutta silti yhdenvertaisia, jokaisella on mahdollisuus päästä opiskelemaan tai työllistymään. Itse olen eläkkeellä ainakin muutaman vuoden tän koronan takia joten on aikaa oppia uusia asioita, auttaa ihmisiä ja nähdä elämää ja ehkä vielä jonain päivänä vielä työllistyä. Te jotka haukutte meitä ootta vielä stereotyyppisiä ihmisiä, haukutte vain siksi koska pidätte meitä alempi arvoisina, eikö elämä ole opettanut teille että ei kaikki synny vammattomina eikä pelkästään henkisesti. Te kuvittelette olevanne yli-vertaisia vaikka suurimmalla osalla niin sanotuista normaali ihmisistä menee surkeasti elämässä. Vaikka olemme sietäneet teidän loukkauksia, niin voisitteko kuitenkin osoittaa hieman kohteliaisuutta meitä kohtaan. Pyrkikää suvaitsevaisuuteen ja yhdenvertaisuuteen!

5

213

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä puhut asiaa ei olle täälä kiva luke kun ns vammatomat haukuu ja pilkaa.
      minäkin opin uussia asiotta ja asun tuetustti itsenäsesti vaika minula on keski astenen
      eli viraliseti keski vakea kehitys vama ja olen onnelinen ja tyytyvänen elämäänni

• Anonyymi

Ei tosiasiat ole haukkumista. Vammainen on vammainen.

• Anonyymi

Ihminen on elävä olento muiden elävien olentojen joukossa. Tätä ihmisyyden puolta voi tarkastella luonnontieteellisesti biologian keinoin: voimme tutkia ihmisen anatomiaa, hänen elimistönsä toimintaa, geeniperimäänsä ja ihmisaivojen rakennetta. Jos etsimme ihmisyyttä tästä suunnasta, ihminen on eläin muiden eläinten joukossa.

Ihmisyyttä etsivät filosofit ovat kiinnostuneita siitä, mikä erottaa ihmisen muista eläimistä. Esim. Descartesin mielestä ihmisille tyypillisiä ominaisuuksia ovat järjenkäyttö ja kyky käyttää kieltä. Hegel taas esitti ihmisyyden tai henkisyyden ytimessä olevan kyvyn nousta omien luonnollisten rajojensa yläpuolelle.

Jos kumpikaan ei toteudu, niin onko kyse ihmisestä?

• Anonyymi

Itselläni ei ole pelkästään Lievä älyllinen kehitysvamma vaan vaikea Adhd joka on aivojen toiminta häiriö eli kuulemma näkymätön vamma on ADHD ja entinen MBD oireyhtymä. Ja jos käytän mielipiteitä kirjoittaessa omaa Lievää älyllistä Kehitysvamma sanaa niin se johtuu Adhd jutusta ja mielipiteitä kirjoittaessa Kehitysvamma ei ole haukkuma sana . Lukekaa mitä on ADHD ja katsokaa ADHD naiset video YouTubessa niin tiedätte kumpi näistä kahdesta on pahempi diagnoosi ADHD josta voi johtua vankilaan vai Lievä älyllinen kehitysvamma josta ei jouduta vankilaan jos saamme myytyä lääkkeitä muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille asiakkaina tietäen että lievän älyllisen kehitysvamman saaneena/ ADHD saaneena saan käteistä rahaa.

• Anonyymi

Kääntykää Herran puoleen kun vielä voitte. Varas tulee ja avunhuutoja ei enää kuule kukaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109