eli moottorista kuuluu pieni naputus, mikähän ois vikana? miten saa korjattua? öljyt tarkistettiin. kiitos etukäteen.
naputus
8
813
Vastaukset
- JKE
Kuuluuko ääni kylmästä koneesta vai kuumaksi ajettuna? Jos kylmänä niin veikkaisin että venttiilien nostimet naputtaa. Tässä tapauksessa ei pitäisi olla syytä huoleen (ainakaan tietääkseni).
- minä
kuuluu koko ajan.
- kakakaka
et sitten viitis vähempää tietoa antaa?
- minä
2000 vuosimallia ja 1,8. ajettu 110 000km. se ääni taitaa tulla venttiileistä....
- kakakaka
minä kirjoitti:
2000 vuosimallia ja 1,8. ajettu 110 000km. se ääni taitaa tulla venttiileistä....
minun safirasa ilmastoinin kompresori pitää naputtava ääni. onko sinula ilmastoontilaite?
- minä
kakakaka kirjoitti:
minun safirasa ilmastoinin kompresori pitää naputtava ääni. onko sinula ilmastoontilaite?
tänään ei kuulunut kun sataa? on meillä ilmastointi. onko haittaa kun kuuluu,jos siinä vika? ilmastointi ei ole ollut päällä vielä tänä kesänä muuten kuin että kokeiltiin että toimii.
- ihmettelin
tosin astrassa, hiljaista naputusta, joka kuului moottorista. Huollossa paikallistettiin pensan "aktiivisuodattimeksi" tai jotain? Kyseinen palikka pitää naputusta joskus, ainakin kylmillä ilmoilla. Kuuluu asiaan.
- minä
kiitoksia vastauksista. luin juuri käyttöohjekirjan jossa mainittiin eri bensa laatujen tekevän naputusta. auto ilmeisesti säätää itseään jotenkin. tankkasimme välillä 98 ja nyt 95.sta. naputus loppui onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1145199Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371649- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201109Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836