kirjeystäviä

Anonyymi

etsin kirjeenvaihtoon ystäviä kavereita,miehetkin voi kirjottaa,olen sinkku nainen 56v.

11

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,
      Voisin kokeilla miten onnistusi kirjoittelu...

M 60v.

• Anonyymi

Kokemusta on. Kannattaa pettyä. Minä petyin jo kauan aikaa sitten.

• Anonyymi

Mistä sä tiedät että on sama nainen kyseessä kaip tuon ikäisiä naisia ny on maailma täynnä ja mistä tiedät vaikka olisi joku julkkiskin jostakin maasta hmm... tuohon ikään sopis muutama joita ihastellen kahteli nuoren pojan uteliaisuudella taisi olla niitä aikoja kui mtv alkoi näkymään suomessa music television

• Anonyymi

Etpä laitanut osoitetasi posti osoitettasi tänne/ et edes valhelista nimellä s-posti osoite.Miksi et?Paperi kirjeitä posti postin kautta kirjoitan.En misään nimessä s-postin kautta! Aito paperi kirje on arvokasta saada kuin itse lähetää.Sinä kirjoittaja todella syventyy teksitiin ja tulee se osoitekkin,ettei ole huijari.Netissä voi sähköpostit laitta vale nimillä ja motiivit ei välttämättä oikeat silloin ?

• Anonyymi

Oikeassa olet, kokemusta huijareista on minullakin. Olen muutaman kerran s-postilla kirjoitellut ja melko nopeasti yleensä huomannut että vastassa ei ole se joksi itseään väittää.
        Pikku kikalla olen saanut siihen varmuuden.
        Ja nyt olen alkanut tätä kikkaa käyttämään heti alussa ja sanonut sen myös suoraan vastapuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet, kokemusta huijareista on minullakin. Olen muutaman kerran s-postilla kirjoitellut ja melko nopeasti yleensä huomannut että vastassa ei ole se joksi itseään väittää.
        Pikku kikalla olen saanut siihen varmuuden.
        Ja nyt olen alkanut tätä kikkaa käyttämään heti alussa ja sanonut sen myös suoraan vastapuolelle.

Mitä se siinä kohti auttaa jos olet sanonu sen suoraan saat heittää monta vuotta hukkaan niin kirjoittelemalla meinaaks ettei ihmiset osaa harkita mitä kirjoittaa

• Anonyymi

Alkaisitko stalkkaan kun osoitteen saisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaisitko stalkkaan kun osoitteen saisit

Haluaisitko että alkaisin siitähän voitaisiin keskustella sitte jos osoitteesi saisin

• Anonyymi

kiinnostuneet voivat kirjotella mulle alkuun sähkösesti myöhemmin etanapostia mikäli siltä tuntuu...osote [email protected]

• Anonyymi

Sähköposti voisi vaks olkin ok mu tällä hetkellä on sen verran tylsä elämä kun ei täsä ny ihmeempiä satu kun on saikulla ny jo ollu hyvän hetken ni saattaisi kirjoittelu aiheet loppua melko piankin kese

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      29
      2332
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      29
      1652
    3. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      24
      1433
    4. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1422
    5. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1082
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      121
      1054
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      916
    8. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      240
      891
    9. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      15
      779
    10. Suomuksen kuumin kaupan kassa?

Missä kaupassa on, siellä minäkin alan käymään.
      Suomussalmi
      10
      750
    Aihe