Täytyy vaan ihmetellä , tapahtuu maailmalla mitä tahansa , niinkuin luonnon mullistuksia ja katastofeja ja tällä hetkellä Ukrainan sota ja tämä korona pandemia ! Niin Suomessa lähtee heti hinnat nousuun ja polttoaineet aina ensimmäisenä ja perässä kaikki muu ! Sitten kuitenkin Suomesta lähtee heti hätäapua ja rahaa kerätään vaikka millä verukkeella ! Ja oman maan kansalaiset joutuu kärsimään ja maksamaan kaikki viulut ! Niin että onkohan tämä ihan oikein ?
Kumma juttu
8
1118
Vastaukset
- Anonyymi
Jygää pitäisi haastatella vaaherkummulla.
- Anonyymi
Suomi pitää mainettaan yllä olla auttavaisia. Näytetään muille että kyllä meillä on varaa ja mahdollisuutta auttaa.
- Anonyymi
Herrat pönöttää kansalaisten kustannuksella ! Sillä kansahan tämän kaiken kuitenkin maksaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herrat pönöttää kansalaisten kustannuksella ! Sillä kansahan tämän kaiken kuitenkin maksaa !
... ja täällä valittaa ne maksajista vähäisimmät. Voi kun suomalaiset tajuaisivat kuinka hyvä maa meillä on elää.
- Anonyymi
Ai hyvä maa elää? On toki ja hyvin kallis maa! Italialaiset remontoi meidän rahoilla, Suomessa on Euroopan korkein verotus, matalin syntyvyys ja korkeimmat kustannukset kaikessa. Eli täällä ei panna vaan maksetaan kaikesta sekö on kivaa?
- Anonyymi
Se nyt ei ole maan vika jos ei pääse panemaan, vai? Kyllä me maksamme veroja, mutta niillä verorahoilla paljon myös saamme, vauvasta vaariin ja muoriin. Täällä ei tarvitse kuolla nälkään, viluun ja hoidettavissa oleviin sairauksiin, ellei itse halua. Verovaroilla järjestetty koulutus ja terveydenhuolto, sekä sosiiaalipalvelut toimivat, jos itse asiallisesti niitä hyödyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt ei ole maan vika jos ei pääse panemaan, vai? Kyllä me maksamme veroja, mutta niillä verorahoilla paljon myös saamme, vauvasta vaariin ja muoriin. Täällä ei tarvitse kuolla nälkään, viluun ja hoidettavissa oleviin sairauksiin, ellei itse halua. Verovaroilla järjestetty koulutus ja terveydenhuolto, sekä sosiiaalipalvelut toimivat, jos itse asiallisesti niitä hyödyntää.
Pidä kiinni tuolistasi ettet vain luiskahda jakkaralta. Silloin pääsisit kokemaan mikä onnela tämä todellisuudessa onkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on aina maksajan roolissa , tapahtuipa mitä tahansa ! Niinhän me maksetaan auton käyttömaksuakin sillä verukkeella , että tieverkko pysyy kunnossa ! Ilmeisesti käyttömaksua peritään liian vähän kun ei ne rahat ainakaan tien hoitoon mene !Sillä rahalla mitä autoilijoilta peritään , niin tiet pitäisi olla huippukunnossa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306