Täytyy vaan ihmetellä , tapahtuu maailmalla mitä tahansa , niinkuin luonnon mullistuksia ja katastofeja ja tällä hetkellä Ukrainan sota ja tämä korona pandemia ! Niin Suomessa lähtee heti hinnat nousuun ja polttoaineet aina ensimmäisenä ja perässä kaikki muu ! Sitten kuitenkin Suomesta lähtee heti hätäapua ja rahaa kerätään vaikka millä verukkeella ! Ja oman maan kansalaiset joutuu kärsimään ja maksamaan kaikki viulut ! Niin että onkohan tämä ihan oikein ?
Kumma juttu
8
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Jygää pitäisi haastatella vaaherkummulla.
- Anonyymi
Suomi pitää mainettaan yllä olla auttavaisia. Näytetään muille että kyllä meillä on varaa ja mahdollisuutta auttaa.
- Anonyymi
Herrat pönöttää kansalaisten kustannuksella ! Sillä kansahan tämän kaiken kuitenkin maksaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herrat pönöttää kansalaisten kustannuksella ! Sillä kansahan tämän kaiken kuitenkin maksaa !
... ja täällä valittaa ne maksajista vähäisimmät. Voi kun suomalaiset tajuaisivat kuinka hyvä maa meillä on elää.
- Anonyymi
Ai hyvä maa elää? On toki ja hyvin kallis maa! Italialaiset remontoi meidän rahoilla, Suomessa on Euroopan korkein verotus, matalin syntyvyys ja korkeimmat kustannukset kaikessa. Eli täällä ei panna vaan maksetaan kaikesta sekö on kivaa?
- Anonyymi
Se nyt ei ole maan vika jos ei pääse panemaan, vai? Kyllä me maksamme veroja, mutta niillä verorahoilla paljon myös saamme, vauvasta vaariin ja muoriin. Täällä ei tarvitse kuolla nälkään, viluun ja hoidettavissa oleviin sairauksiin, ellei itse halua. Verovaroilla järjestetty koulutus ja terveydenhuolto, sekä sosiiaalipalvelut toimivat, jos itse asiallisesti niitä hyödyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt ei ole maan vika jos ei pääse panemaan, vai? Kyllä me maksamme veroja, mutta niillä verorahoilla paljon myös saamme, vauvasta vaariin ja muoriin. Täällä ei tarvitse kuolla nälkään, viluun ja hoidettavissa oleviin sairauksiin, ellei itse halua. Verovaroilla järjestetty koulutus ja terveydenhuolto, sekä sosiiaalipalvelut toimivat, jos itse asiallisesti niitä hyödyntää.
Pidä kiinni tuolistasi ettet vain luiskahda jakkaralta. Silloin pääsisit kokemaan mikä onnela tämä todellisuudessa onkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on aina maksajan roolissa , tapahtuipa mitä tahansa ! Niinhän me maksetaan auton käyttömaksuakin sillä verukkeella , että tieverkko pysyy kunnossa ! Ilmeisesti käyttömaksua peritään liian vähän kun ei ne rahat ainakaan tien hoitoon mene !Sillä rahalla mitä autoilijoilta peritään , niin tiet pitäisi olla huippukunnossa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19917715Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5310144Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2166386Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki24357Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman483279Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.562993Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272977"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712777Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882740Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen582226