Miksi tämän yhden ehdokkaan äänet sulivat nopeasti? Tämän joka tekee asiasta valituksen. Toivon ettei johdu ainakaan hänen suuntautumisestaan joka ei vaikuta työntekoon millään tavalla.
Jokioisten kirkkoherran vaalit
4
344
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ymmärrä asetelmaa, jossa pappi, jonka toivoisi olevan esimerkki kristillisten arvojen kunnioittajana nostaa asiasta melun (esim Iltalehti).
Olisiko valitsematta jäämistä jäämistä katsoa Jumalan johdatuksena - hänellä on meille jokaiselle suunnitelma.
Entä, jos seurakuntalaiset ovat viestineet päättäjille esim oman suosikkinsa? - Anonyymi
Tuossa varmaankin iltalehti on saanut vihiä papin some päivityksestä, otaksun. Kyllähän tuossa jutussa seurakunnan valtuuston puheenjohtajakin on sitä mieltä että tutkinnan paikka.
- Anonyymi
Uusi pastorisrouva sitten viihtyi alle vuoden pestissään. Kertokaahan jokioislaiset mikä tässä on takana.
- Anonyymi
Jokioinen ei ollut häntä varten ja ymmärrän kyllä 100prosenttisesti. Jokioinen on valitettavasti melko vanhoillinen persukylä johon voi nuoren ja suvaitsevaisen olla vaikeaa sopeutua. Muutenkin monet vaihtavat nykyisin työpaikkaa syystä tai toisesta, huonoa työpaikkaa ei tarvitse sietää kenenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486288Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694265- 463649
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213226- 1972970
- 402662
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132529törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202502- 1531536
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251498