12v:llä pissa karkailee

Anonyymi

Auttakaa oon 12v ja mulla on aina tullu ihan joku pissa tippa housuihin mut nyt sieltä ei enää tuukkaan tippaa vaan semmonen lorahdus enkä tiedä mitä pitäs vanhemmille sanoo help!??!?!?

19

2012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka iso lorahdus tulee? Kerro vanhemmille että sinulta pääsee joskus pissaa housuun, tai jos et halua kertoa vanhemmille niin voit puhua vaikka terveydenhoitajalle.

      • Anonyymi

        Mikä asiaan edes auttais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asiaan edes auttais

        Suojien hankkiminen,lääkkeet.Lorauksiin tarvitaan inko suojia. Jos on isoja niin ainakin housuvaippa.


    • Anonyymi

      Millaisissa tilanteissa pissaa pääsee lorahtamaan ja kuinka paljon lirahtaa kerralla? -Nina

      • Anonyymi

        Sellaisissa tilanteissa vaikka jos on edes hiukan hätä niin kun olen rentona niin yhtäkkiä voi tulla silleen että jopa housut voi vähän kastua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisissa tilanteissa vaikka jos on edes hiukan hätä niin kun olen rentona niin yhtäkkiä voi tulla silleen että jopa housut voi vähän kastua

        Kerrotko vielä vähän tarkemmin kuinka paljon pissaa tulee? Oletko tyttö vai poika? -Nina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä vähän tarkemmin kuinka paljon pissaa tulee? Oletko tyttö vai poika? -Nina

        Olen poika ja sitä pissaa voi tulla sekunnin tai vähän enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen poika ja sitä pissaa voi tulla sekunnin tai vähän enemmän

        Lypsä esinahka takana kusemisen jälkeen kikkelin juuresta alkaen pissa pois virtsaputkesta.


      • Anonyymi

        siis että nahka taakse ja virtsaputken tyhjennys kevyesti vehkeen alta painamalla ja vetämällä kärkeen päin


      • Anonyymi

        Aika paljon tulee semmoinen neljän peukalon kokoinen läntti


      • Anonyymi

        Päällihousutkin tulevat välillä kosteaksi mutta ei kaikki pissat ei tule kerralla ja on se aika häiritsevää kun en haluaisi päivässä kauhean useasti vaihtaa alushousuja että ei kukaan huomaa ja aika epämiellyttävää mennä märkä läntti alushousussa


      • Anonyymi

        Joka päivä joku 3 kertaa ja isoin pissa mikä on tullut on semmoimen ettäon alkanut vähän lirumaan jalkoja pitkin ja en oo kehdannut puhua kenellekään koska hävettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä joku 3 kertaa ja isoin pissa mikä on tullut on semmoimen ettäon alkanut vähän lirumaan jalkoja pitkin ja en oo kehdannut puhua kenellekään koska hävettää

        Tai useammin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä joku 3 kertaa ja isoin pissa mikä on tullut on semmoimen ettäon alkanut vähän lirumaan jalkoja pitkin ja en oo kehdannut puhua kenellekään koska hävettää

        Kolme kertaa päivässä on kyllä aika paljon. Ootko joutunut tilanteisiin missä joku ois huomannut sun pissanneen pöksyihin? Kannattaa varmaan puhua vanhemmille että voisi saada apua. Tiedätkö esiintyykö muilla sun perheessä pissan karkailua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme kertaa päivässä on kyllä aika paljon. Ootko joutunut tilanteisiin missä joku ois huomannut sun pissanneen pöksyihin? Kannattaa varmaan puhua vanhemmille että voisi saada apua. Tiedätkö esiintyykö muilla sun perheessä pissan karkailua?

        Tänään ei ole tullut kuin kerran ja ei kukaan toivottavasti ole huomannut enkä tiedä esiintyykö muilla pissan karkailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä joku 3 kertaa ja isoin pissa mikä on tullut on semmoimen ettäon alkanut vähän lirumaan jalkoja pitkin ja en oo kehdannut puhua kenellekään koska hävettää

        Kannattas kyllä kertoa vanhemmille. Jos tuntuu nololta niin alota keskustelu vaikka kysymällä lirahteleeko niiltä koskaan pissaa ja sit on ehkä helpompi kertoa että sulla välillä tulee housuun.


      • Anonyymi

        Onko sulla kova pissahätä ennen kuin lirahtaa tai liittyykö siihen jotenkin äkisti tuleva pissahädän tunne? Kuvailetko vielä tarkemmin kuinka paljon vähimmillään ja enimmillään lorotat housuun? -Nina


    • Anonyymi

      Tapahtuuko tätä sinulla vain päivä aikaan vai myös yöllä?

      • Anonyymi

        Tietääkseni ei yöllä koska illalla en juo yhtään niin ei tule hätä


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe