12v:llä pissa karkailee

Anonyymi

Auttakaa oon 12v ja mulla on aina tullu ihan joku pissa tippa housuihin mut nyt sieltä ei enää tuukkaan tippaa vaan semmonen lorahdus enkä tiedä mitä pitäs vanhemmille sanoo help!??!?!?

20

3138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka iso lorahdus tulee? Kerro vanhemmille että sinulta pääsee joskus pissaa housuun, tai jos et halua kertoa vanhemmille niin voit puhua vaikka terveydenhoitajalle.

      • Anonyymi

        Mikä asiaan edes auttais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asiaan edes auttais

        Suojien hankkiminen,lääkkeet.Lorauksiin tarvitaan inko suojia. Jos on isoja niin ainakin housuvaippa.


    • Anonyymi

      Millaisissa tilanteissa pissaa pääsee lorahtamaan ja kuinka paljon lirahtaa kerralla? -Nina

      • Anonyymi

        Sellaisissa tilanteissa vaikka jos on edes hiukan hätä niin kun olen rentona niin yhtäkkiä voi tulla silleen että jopa housut voi vähän kastua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisissa tilanteissa vaikka jos on edes hiukan hätä niin kun olen rentona niin yhtäkkiä voi tulla silleen että jopa housut voi vähän kastua

        Kerrotko vielä vähän tarkemmin kuinka paljon pissaa tulee? Oletko tyttö vai poika? -Nina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä vähän tarkemmin kuinka paljon pissaa tulee? Oletko tyttö vai poika? -Nina

        Olen poika ja sitä pissaa voi tulla sekunnin tai vähän enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen poika ja sitä pissaa voi tulla sekunnin tai vähän enemmän

        Lypsä esinahka takana kusemisen jälkeen kikkelin juuresta alkaen pissa pois virtsaputkesta.


      • Anonyymi

        siis että nahka taakse ja virtsaputken tyhjennys kevyesti vehkeen alta painamalla ja vetämällä kärkeen päin


      • Anonyymi

        Aika paljon tulee semmoinen neljän peukalon kokoinen läntti


      • Anonyymi

        Päällihousutkin tulevat välillä kosteaksi mutta ei kaikki pissat ei tule kerralla ja on se aika häiritsevää kun en haluaisi päivässä kauhean useasti vaihtaa alushousuja että ei kukaan huomaa ja aika epämiellyttävää mennä märkä läntti alushousussa


      • Anonyymi

        Joka päivä joku 3 kertaa ja isoin pissa mikä on tullut on semmoimen ettäon alkanut vähän lirumaan jalkoja pitkin ja en oo kehdannut puhua kenellekään koska hävettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä joku 3 kertaa ja isoin pissa mikä on tullut on semmoimen ettäon alkanut vähän lirumaan jalkoja pitkin ja en oo kehdannut puhua kenellekään koska hävettää

        Tai useammin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä joku 3 kertaa ja isoin pissa mikä on tullut on semmoimen ettäon alkanut vähän lirumaan jalkoja pitkin ja en oo kehdannut puhua kenellekään koska hävettää

        Kolme kertaa päivässä on kyllä aika paljon. Ootko joutunut tilanteisiin missä joku ois huomannut sun pissanneen pöksyihin? Kannattaa varmaan puhua vanhemmille että voisi saada apua. Tiedätkö esiintyykö muilla sun perheessä pissan karkailua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme kertaa päivässä on kyllä aika paljon. Ootko joutunut tilanteisiin missä joku ois huomannut sun pissanneen pöksyihin? Kannattaa varmaan puhua vanhemmille että voisi saada apua. Tiedätkö esiintyykö muilla sun perheessä pissan karkailua?

        Tänään ei ole tullut kuin kerran ja ei kukaan toivottavasti ole huomannut enkä tiedä esiintyykö muilla pissan karkailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä joku 3 kertaa ja isoin pissa mikä on tullut on semmoimen ettäon alkanut vähän lirumaan jalkoja pitkin ja en oo kehdannut puhua kenellekään koska hävettää

        Kannattas kyllä kertoa vanhemmille. Jos tuntuu nololta niin alota keskustelu vaikka kysymällä lirahteleeko niiltä koskaan pissaa ja sit on ehkä helpompi kertoa että sulla välillä tulee housuun.


      • Anonyymi

        Onko sulla kova pissahätä ennen kuin lirahtaa tai liittyykö siihen jotenkin äkisti tuleva pissahädän tunne? Kuvailetko vielä tarkemmin kuinka paljon vähimmillään ja enimmillään lorotat housuun? -Nina


    • Anonyymi

      Tapahtuuko tätä sinulla vain päivä aikaan vai myös yöllä?

      • Anonyymi

        Tietääkseni ei yöllä koska illalla en juo yhtään niin ei tule hätä


    • Anonyymi

      Laita vaippa !

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe