Keski-ikäiset ihmiset on niin nuorennäköisiä ja tyyylikkäitä nykyään !

Anonyymi

Ihailin juuri Ripsa Koskinen-Papusen sorjaa olemusta, MTV3:n uutisankkuri, toimittaja ja juontaja. Koskinen-Papunen aloitti työnsä MTV3:n uutisankkurina vuonna 1991, kun hän oli valmistunut valtiotieteiden maisteriksi. Hän on nyt 55 vuotias, minä kun arvioin, että hän on ehkä 40-vuoden paikkeilla.
Tyyliasiat lienevät muuttuneet. Enää ei ole pakollista "ikäpukeutumista",
mikä "vanhentaa". Ikä on vain numero tietenkin ja mikä on keski-ikä,
siitä on monta mielipidettä.

36

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä muuta virka. Anna-Liisa Tilus on 57 vuotias ja on kuin nuori tyttönen !

    • Anonyymi

      Entäs ex uutisankkuri Pirjo Nuotio 70 v, alle viisikymppiseksi luulis.

    • Anonyymi

      Kyllä sen iän huomaa, vaikka kuinka nuoriso vaatteissa liikkuu.

      • Anonyymi

        Nykyään saa pukeutua nuorekkaasti ja nuorisolle ja nuoremmille on monenlaista
        vaatetta.
        Ei ole pakko hautautua tätivaatteisiin ja heittää tuhkaa päällensä.


      • Anonyymi

        Mistä sen huomaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen huomaa?

        Käsistä näkee iän.


      • Anonyymi

        Nuoriso vaatteissa. Kukin pukeutuu kuten haluaa ei ole erikseen mitään nuoriso vaatteita
        Muuallakin moraali tantoilla, jotka ovat kärkkäitä huomauttelemaan jos jollain on muoti vaatteet niin eikö nämä ole heti huutelemassa että on liian vanha niitä käyttämään, onneksi muissa Pohjoismaissa pukeutuminen on oma kaikilla eikä kuule kenenkään sanovan että jollain on väärän iän luteet yllä .
        euroopassa on vapaa pukeutumis koodi ja kamalaa olis jos pitäis vetää jotkut teryleeni housut jalkaan ihanien farkkujen sijasta , tai krimpleeni mekko kaikkine ominaisuuksineen mitä se on, hiostava inhottava 60 luvun mekko .
        Joten minä ainakin puen kuten itse haluan eikä sitä muuta kukaan moralisti


    • Anonyymi

      Ovat nuo todella nuoren näköisiä, mutta oletteko nähneet heidät livenä. Luulen että jonkin verran voi tehdä taitavilla tv-meikkauksilla. Varmasti tietävät tasan tarkkaan, millainen meikki tv-kuvaan pitää olla. Kerran työkaveri oli itsenäisyysjuhlissa. Hyvä että tunsin, kun olin tottunut töissä meikittömänä näkemään.
      Tiedä millaisen nuorekkaan kaunottaren teistä kirjoittajista saisi, jos tv-kuvassa näkisi.

      • Anonyymi

        Minä olen nähnyt Pirjo Nuotion aina silloin tällöin, ei kyllä uskoisi yli 60 vuotiaaksi.


      • Anonyymi

        Totta kai ikääntyminen näkyy ja saa näkyäkkin sehän meillä on kaikkina kohtalo .
        Ryppyjä tulee jokaiselle ja ne kertovat elämästä ja ovat luonnollisia silti saadaan pukeutua miten halutaan kukin makunsa mukaan


    • Anonyymi

      Ikä on toki muutakin kuin numero. Saahan tuotakin hokea, mutta bullshittiahan se on.

      Muttamutta, kyllä nyky viis-ja kuuskymppiset on hyvännäköisiä ja varsinkin jos ovat hyvässä kunnossa ja muutoinkin huolehtivat itsestään.

      • Anonyymi

        Riippuu myös paljon siitä, mitä työkseen tekee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu myös paljon siitä, mitä työkseen tekee!

        Just joo, jos "työkseen" missi voi olla kauniimpi ... ja nuorekkaampi .... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu myös paljon siitä, mitä työkseen tekee!

        Ja miksi ajattelet noin? Ei enää ole "kuluttavia" töitä mutta on kuluttavia elämäntapoja. Toisaalta geenithän ne kaiken määräävät, sanottiimpa mitä tahansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi ajattelet noin? Ei enää ole "kuluttavia" töitä mutta on kuluttavia elämäntapoja. Toisaalta geenithän ne kaiken määräävät, sanottiimpa mitä tahansa!

        Kyllä kuule ”kuluttavia” töitä on ihan tarpeeksi. ”Kuluttavat” työt vaativat ”kuluttavat” elämäntavat.

        Ei kaikkiin töihin voi pukeutua tyylikkäästi ja meikata nuorentavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule ”kuluttavia” töitä on ihan tarpeeksi. ”Kuluttavat” työt vaativat ”kuluttavat” elämäntavat.

        Ei kaikkiin töihin voi pukeutua tyylikkäästi ja meikata nuorentavasti.

        Itse asiassa harvempiin töihin voi meikata ja pukeutua kuin MTV3:n uutisankkuri.
        Johan katsottaisiin oudosti.
        Ehkä menee välillä överiksi, kun jokainen hius pitää olla prikulleen kohdallaan
        eikä voi kunnolla hymyillä, ettei pakkelit putoa.

        Ykkösen uutisankkurit on luontevampia, tykkään niistä enemmän,
        mutta molempia uutisia katselen vaihtelevasti ja naiset on aina kauniita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa harvempiin töihin voi meikata ja pukeutua kuin MTV3:n uutisankkuri.
        Johan katsottaisiin oudosti.
        Ehkä menee välillä överiksi, kun jokainen hius pitää olla prikulleen kohdallaan
        eikä voi kunnolla hymyillä, ettei pakkelit putoa.

        Ykkösen uutisankkurit on luontevampia, tykkään niistä enemmän,
        mutta molempia uutisia katselen vaihtelevasti ja naiset on aina kauniita.

        Hehän eivät itse meikkaa vaan sitä varten on meikkaajat siellä telkkarissa. Myös sinut meikattaisiin jos menisit esim haastateltavaksi johonkin telkkariohjelmaan, miehillekin laitetaan vähintään puuteria. Aina ennen lähetystä siihen osallistuvat meikataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa harvempiin töihin voi meikata ja pukeutua kuin MTV3:n uutisankkuri.
        Johan katsottaisiin oudosti.
        Ehkä menee välillä överiksi, kun jokainen hius pitää olla prikulleen kohdallaan
        eikä voi kunnolla hymyillä, ettei pakkelit putoa.

        Ykkösen uutisankkurit on luontevampia, tykkään niistä enemmän,
        mutta molempia uutisia katselen vaihtelevasti ja naiset on aina kauniita.

        Se meikkauskin on jokaisen henkilökohtainen asia eikä tartte sanoa pakkeliksi , kun menee vaikka jonnekin tilaisuuteen niin kivahan se on meikata , ja he jotka eivät halua meikata eivät tee sitä mutta eivät sitten ole huomauttelemasssa liioin muille jotka haluavat tehdä sen.
        Siis kukin tavallaan . Sama kampauksen kanssa, missä lukee että vanhalla ihmisellä pitäisi olla lyhyt kynitty tukka kaikilla sama kampaus ja sen pitää olla harmaa ainakin näiden Tanttinen mielestä ,
        jos haluaa värjätä hiuksensa ja pitää ne pitkinä niin eikös sekin ole asia mikä on yksityinen , eikä kellään pitäisi olla huomauttamista .joten te joilla on sama kampaus kuin sadoilla muilla , älkää huomautelko ja pitäkö itseänne sen oikean ihmisen esimerkkinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehän eivät itse meikkaa vaan sitä varten on meikkaajat siellä telkkarissa. Myös sinut meikattaisiin jos menisit esim haastateltavaksi johonkin telkkariohjelmaan, miehillekin laitetaan vähintään puuteria. Aina ennen lähetystä siihen osallistuvat meikataan.

        Pakkohan se on koska valaistus on niin voimakas studiossa että se tekisi ihmiset kalpeaksi


    • Anonyymi

      Mihin hävisi Baba ? Itse pirteys ja niin söpö.

      • Anonyymi

        Nykyisin Baba kilpailee painonnostossa. Samoin Assi Koivisto (presidentti Koiviston tytär). Omissa sarjoissaan saivat tänä keväänä SM-kultaa. Hyvännäköisiä naisia, ja urheilullisia! ovat molemmat.


    • Anonyymi

      Oikeassa olet. Kyllä on tyylikkään näköisiä eläkeläismiehiä ja naisia,nuorekaita ihan mielin määrin,ilman että ovat julkiksia. Raha puhuu.On raha ostaa vaateet, kaunestuotet, Lomailla. Kampajat/ parturit/ talina halvat pistokset kasvoihin suorista rypyt. Jota keski ikäiset tekee. Raha puhuu. Sit se rakastelu kuulu kaikille ja sude ikän katsomatta. Kyllä se rahan ,rakastelun puute näkyy naisissa naamasta ja käytöksestä.Tulevat ilkeiksi katkeriksi kun ei miestä.Yksinän korvaavat kaapi juopina miehen viniä kittaen kotinsa humalan asti jne.

      • Anonyymi

        Ai, niinkö😂 Itseni lihotin aikoinaan, että olisin ollut miehelleni mahdollisimman vastenmielinen ja olisin saanut olla rauhassa. Hyvin onnistui loppujenlopuksi😂👍🏻


      • Anonyymi

        No ei se nyt noin ole aina. Olen 63-vuotias ja kiinnostunut ulkonäöstäni, vaatteista/muodista, terveellisestä ruoasta, liikuntaa harrastan lähinnä punttisali ja juoksulenkit, en tupakoi enkä ole 'kaappijuoppi'. Mutta mitään miehiä en kaipaa suhteeseen, olen jo kauan viihtynyt sinkkuna, lapsiakaan ei minulla ole, en ole koskaan ollut kovin perhekeskeinen. Tykkään matkustella, sillä puolet juuristani on keski-Euroopasta ja Saksassa ja Itävallassa käyn usein.


      • Anonyymi

        On sullakin jutut. Mikä sinä olet analysoimaan kenenkään elämää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sullakin jutut. Mikä sinä olet analysoimaan kenenkään elämää ?

        Oli tarkoitettu anolle 7:40 On sullakin jutut jne.


      • Anonyymi

        Kirjoituksistasi päätellen olet itsekin katkera kun ei miestä, ei miehen rahoja eikä lesken eläkettä.......niitähän sinä joka paikassa luettelet niin että katkeruus loistaa kauaksi, samalla haukut muita milloin viinin juonnista milloin mistäkin. Kuuluuko heidän elämänsä sinulle miten viettävät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se nyt noin ole aina. Olen 63-vuotias ja kiinnostunut ulkonäöstäni, vaatteista/muodista, terveellisestä ruoasta, liikuntaa harrastan lähinnä punttisali ja juoksulenkit, en tupakoi enkä ole 'kaappijuoppi'. Mutta mitään miehiä en kaipaa suhteeseen, olen jo kauan viihtynyt sinkkuna, lapsiakaan ei minulla ole, en ole koskaan ollut kovin perhekeskeinen. Tykkään matkustella, sillä puolet juuristani on keski-Euroopasta ja Saksassa ja Itävallassa käyn usein.

        Mullistaa kivalta elämältä, itse opettelen sitä juuri nyt ei ole helppoa mutta yrittää täytyy


      • Anonyymi

        No sinullehan on vasta mielipiteet, se joka valitsee elämässään olla yksin ei kaipaa siihen miestä, kappijuoppous on omia höpinöitäsi, ja botoaia on harva vanhemmassa ikäluokassa oleva ottanut, kun kaikki tietää että niitä ruiskeita on sitten otettava jatkuvasti , ja jos joku niin tekee niin sekin on hänen ihan oma päätöksensä .
        Katkeruus ei tule miehen puutteesta vaan muista asioista, niin että sinun analyysi on halpa jotenkin, ja sitten se raha , sitä on toisilla enemmän kun toisilla joten siitäkään ei kannata huudella jokainen tavallaan . Se joka sopii yhdelle ei sovi toiselle kaikilla on omat määrittelyt elämästä ja se on jokaisen oikeus olla se mitä on .


    • Anonyymi

      Kaik paheet silti kelpaan.

    • Anonyymi

      Pirjonuotioiden kasvojen rakenne on nuorekas ja riippuu syntymässä saadusta kollageenien asettumisesta toiset eivät selviä

      • Anonyymi

        Kyllä tässä selviämään ollaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä selviämään ollaan...

        Kyl täs selviämään päin ollaan...


    • Anonyymi

      Kyllä on törkeän näköiset ripsi koskisen ripset. Iltapäivällä noin mustat ylimeikatut silmät. Silmiä ei näy ollenkaan, vähempikin riittäisi.

    • Anonyymi

      Näinhän se on. Kun katselen mummoni kuvaa, kun hän samanikäisenä kuin minä nyt, poseeraa kuvissa, hän näyttää tämän päivän yli 8-kymppiseltä; on esiliina, villasukkahousut, huivi ja nuttura ja olemus vanha ja kumara, siis tosiaan 65-vuotiaana. Minä olen vielä osittain työelämässä, pukeudun farkkuihin ja jumppereihin tai kivoihin mekkoihin ym.

      Totta kai, näin on kaikissa ikäryhmissä....paitsi jotkun parikymppiset näyttävät irtoripsineen ja lisäosineen paljon vanhemmilta kuin ovat, mutta ehkä se onkin tarkoitus

      • Anonyymi

        Jep. Minä muistan lapsuudesta maalta naapuritilan emännän joka näytti vanhalta mummolta. Huivi tiukasti päässä leuan alta solmittuna ja ryhti hiukan kumara kävellessään. Vaivojaan valitteli milloin mitäkin. Siskon kanssa ihmeteltiin että miten niin vanhalla voi olla kolme alakouluikäistä lasta, kunnes äiti kertoi että se emäntä on vasta 42 vuotias. Me oltiin oikeesti luultu että on ainakin 60v.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe