Kannattanee ostaa paivän reissulle varmaankin 24h -lippu. Mistä niitä voi ostaa? Tarvitseeko sellaista mitenkään leimata, ennenkuin on käyttövalmis? Tai kun nousee metroon, niin vaatiiko mitään toimenpiteitä?
Päivälippu Tukholmassa
2
951
Vastaukset
- Anonyymi
Tukholman liikennöitsijä SL myy niitä joko matkapuhelimeesi appina tai voit myös ostaa vihreän SL kortin esim Pressbyråsta tai SL asiakaspalvelusta T-centralissa tai Centralstationissa.
24 h lippu maksaa 165SEK ja heti kun olet alkanut ensimäisen matkasi kortti /appi aktivoituu ja siitä hetkestä lähtien se toimii 24 tuntia.
Jotkut hotellitkin myyvät niitä vihreitä SL kortteja.
https://sl.se/biljetter/sortiment-och-regler/periodbiljetter/24-timmarsbiljett/ - Anonyymi
SL-älypuhelinsovelluksella olen ostanut päivälippuja Tukholmaan, hyväksyy suomalaisen pankkikortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030