Mitä ajattelit kun näit

Anonyymi

sen naisen ekan kerran,mies?

127

3097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelottavan itsevarma nainen.

• Anonyymi

Jaa. Ei mulle 🙁

• Anonyymi

Harvassa ovat

• Anonyymi

😍😍😍

• Anonyymi

No ompa seksikäs kroppa, ja kaunis söpö nainen

• Anonyymi

Minulta taisi loppua kaikki ajatustoiminta siinä vaiheessa. Lumouduin hänen silmistään. Pää meni sekaisin. Maaginen hetki.

• Anonyymi

Minäkin lumouduin miehen silmistä. Aika pysähtyi ja hän katsoi niin pehmeällä katseella ihan kun olisi rakastunut. Minä pidän hänestä paljon ja vaikka en näe niin silti pyörii mielessä. Minulla on hyviä ja huonoja hetkiä pääasiassa ahdistuin kun hän oli läsnä mutta samaan aikaan halusin nähdä. Hänkin alkoi pyörimään lähelläni usein. En oikein uskon siihen etteikö tunne voisi olla molemminpuolinen ja ymmärrän sen miksi ei lähestynyt minua. Kirjoitan sivusta enkä ole s, n tai m nainen eikä ikäeroa ole paljoa häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin lumouduin miehen silmistä. Aika pysähtyi ja hän katsoi niin pehmeällä katseella ihan kun olisi rakastunut. Minä pidän hänestä paljon ja vaikka en näe niin silti pyörii mielessä. Minulla on hyviä ja huonoja hetkiä pääasiassa ahdistuin kun hän oli läsnä mutta samaan aikaan halusin nähdä. Hänkin alkoi pyörimään lähelläni usein. En oikein uskon siihen etteikö tunne voisi olla molemminpuolinen ja ymmärrän sen miksi ei lähestynyt minua. Kirjoitan sivusta enkä ole s, n tai m nainen eikä ikäeroa ole paljoa häneen.

Minusta on hassua se, että kerrot tuon minulle. Eihän sitä tiedä vaikka se olisitkin ollut juuri sinä kun niin tutulta saat tuon kuulostamaan. Tuota lukiessa tuli niin lämmin ja hyvä olo. Aivan kuin olisit ollut vierelläni. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on hassua se, että kerrot tuon minulle. Eihän sitä tiedä vaikka se olisitkin ollut juuri sinä kun niin tutulta saat tuon kuulostamaan. Tuota lukiessa tuli niin lämmin ja hyvä olo. Aivan kuin olisit ollut vierelläni. :)

Tuli sellainen olo että tähän haluan kertoa. En ole aloittaja tai kukaan muukaan kuin sivusta kirjoittaja ja lukija. Kirjotain vain siltä miltä tuntuu ja mitä ajatuksia herää. Jostain syystä minäkin näen hänet usein mielessäni pyörimässä ja ikään kuin lähellä oltaisiin. Joskus näen hänet itsessäni. Jotta nyt et liikaa omisi tuota niin minä näin miehen viimeksi viime vuoden loppupuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli sellainen olo että tähän haluan kertoa. En ole aloittaja tai kukaan muukaan kuin sivusta kirjoittaja ja lukija. Kirjotain vain siltä miltä tuntuu ja mitä ajatuksia herää. Jostain syystä minäkin näen hänet usein mielessäni pyörimässä ja ikään kuin lähellä oltaisiin. Joskus näen hänet itsessäni. Jotta nyt et liikaa omisi tuota niin minä näin miehen viimeksi viime vuoden loppupuolella.

Sekin kuulostaa tutulta ja ihan mahdolliselta... Asumme suhkot lähellä toisiamme. Käyn töissä hänen paikkakunnallaan. Toinen juttu on tietysti, tunteeko hän todellakin noin samalla tavalla kuin minä tunnen. Ei kai sen ihanampaa enää voisi olla, jos niin olisi. Liian hyvää ollakseen totta, todennäköisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin kuulostaa tutulta ja ihan mahdolliselta... Asumme suhkot lähellä toisiamme. Käyn töissä hänen paikkakunnallaan. Toinen juttu on tietysti, tunteeko hän todellakin noin samalla tavalla kuin minä tunnen. Ei kai sen ihanampaa enää voisi olla, jos niin olisi. Liian hyvää ollakseen totta, todennäköisesti.

Tietääkö hän että asut hänen lähellään? Minä en tiedä asuuko hän täällä veikkaan ettei asu. Enkä oikein usko että hän kävisi täällä töissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sitten ole n, m tai s nainen eikä ole ikäeroa paljoa siihen mieheen. Huomasitko tunnisteet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö hän että asut hänen lähellään? Minä en tiedä asuuko hän täällä veikkaan ettei asu. Enkä oikein usko että hän kävisi täällä töissä.

Hän tietää mitä teen työkseni ja missä. Siitä en ole täysin varma, tietääkö hän missä asun. Voisin olettaa hänen saaneen sen selville, jos se häntä kiinnostaa. Muistelen että saatoin nähdä hänet tässä omalla paikkakunnalla viime talvena. Törmättiin vahingossa lähikaupassa. Eikä sanottu sanaakaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää mitä teen työkseni ja missä. Siitä en ole täysin varma, tietääkö hän missä asun. Voisin olettaa hänen saaneen sen selville, jos se häntä kiinnostaa. Muistelen että saatoin nähdä hänet tässä omalla paikkakunnalla viime talvena. Törmättiin vahingossa lähikaupassa. Eikä sanottu sanaakaan...

Me nähtiin ihan eri paikassa viime talvena kuin lähikaupassa. Et ole hän. Enkä tiedä missä hän on töissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me nähtiin ihan eri paikassa viime talvena kuin lähikaupassa. Et ole hän. Enkä tiedä missä hän on töissä.

Minä en edes tiedä, onko ns minun hän täällä. Tuntui että oli vielä jokin aika sitten. Kaipailu loppuu viimeistään sitten, kun saan kuulla hänen menneen naimisiin oman kullan kanssa. Taikka että hän asuu jonkun kanssa. Ei kaikki varatut naimisiin mene. Sitten kun olen siitä 100 varma, että hän on jonkun toisen. Toivon että omat tunteet katoavat kuin taikaiskusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en edes tiedä, onko ns minun hän täällä. Tuntui että oli vielä jokin aika sitten. Kaipailu loppuu viimeistään sitten, kun saan kuulla hänen menneen naimisiin oman kullan kanssa. Taikka että hän asuu jonkun kanssa. Ei kaikki varatut naimisiin mene. Sitten kun olen siitä 100 varma, että hän on jonkun toisen. Toivon että omat tunteet katoavat kuin taikaiskusta.

Lue tunniteet ennen kuin kirjoitat meillä ei ole miehen kanssa ikäeroa paljoa. Ärsyttävää.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue tunniteet ennen kuin kirjoitat meillä ei ole miehen kanssa ikäeroa paljoa. Ärsyttävää.

Sinun pitäisi pitää täältä vähän lomaa. Tuntuu että hermostut kun joku ei olekaan sinun hän. Pidä vapaata ennen kuin pääsi levähtää tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, katoaa ne. Simsalabim vaan, ja sinne menee! 😂 Ei tod.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäisi pitää täältä vähän lomaa. Tuntuu että hermostut kun joku ei olekaan sinun hän. Pidä vapaata ennen kuin pääsi levähtää tänne.

Minusta tuntuu sivustaseuraajana, että nimenomaan niiden lukijoiden pitäisi pitää lomaa, jotka etsii feikkidialogien ym tyhjänpäivästen provojen joukosta jotain lauserakenteita mihin tarrata kiinni kuin kärpäspaperiin. Illuusioista käsin on niin helppo elää.

• Anonyymi

Ihastuttava nainen!

• Anonyymi

Apua pääseekö tommosen super Ihqun kanssa juttelemaan!

• Anonyymi

Lespiseuraa vailla

• Anonyymi

Miten voikaan olla noin täydellisesti mun makuun oleva nainen, en ole ikinä tavannut vastaavaa.

• Anonyymi

Et ole tavannut mua kun olen oma itseni.

• Anonyymi

Sen naisen? Siis kun näin sinut :) no.. olihan se jotain sellasta kyllä että..
      mutta sitten pian tuli mustat pilvet elämääni, enkä osannut hänelle avata suutani, kun ei jaksanut. Aika pian alkoi myös se rikos ihmiskuntaa kohtaan, kun keksityllä viruksella alettiin tuhota kaikkea kahdeksi vuodeksi.

• Anonyymi

Voin samaistua. Kaikki mahdolliset tunteet käyty läpi parin vuoden sisällä. Olisihan se hyvä, jos voisi jakaa asioita jonkun kanssa. Jonkun erityisen.

• Anonyymi

Ei sitä voi tänne kertoa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Taas mennään ja petytään. Niinhän siinä kävi. Ikävä jäi. 😐

• Anonyymi

Voi että, onpas kaunis nainen. Ei mulla ole mitään mahdollisuutta saada häntä, harmi vain. 2020.

• Anonyymi

Miksei ole mahdollisuutta ja missä näitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ole mahdollisuutta ja missä näitte?

Työmaalla vilkuiltiin toisiamme muutamat kerrat. Ei nainen minusta välitä, sen kun flirttaili. Näin ainakin uskon käyneen. Ikäero?

• Anonyymi

Otan heti kun näin ja sen myös tein.

• Anonyymi

Angel

• Anonyymi

Taivaasta lähetetty minulle.

• Anonyymi

Taivaasta tullut Taivaaseen palasi.

• Anonyymi

Hän oli Jumalan lapsi toi viestin Taivaasta.

• Anonyymi

Kiitollinen siitä

• Anonyymi

'Tuo on kyllä sen näköinen että antaa varmasti kaikille. Ei epäilystäkään. Mahikset on.'

• Anonyymi

Ja tämä nyt sitten vain huumorina. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä nyt sitten vain huumorina. :)

Minulla on huumorintajua. Mutta huonot jutut ei naurata. Tuo juttu oli huono. En kyllä ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on huumorintajua. Mutta huonot jutut ei naurata. Tuo juttu oli huono. En kyllä ap.

Samaa mieltä. Mauton kommentti se oli. En ole ap minäkään. Hyvä huumori ei alenna toista ihmistä, ei pilkkaa eikä rumenna.

• Anonyymi

Ajattelin "sen näköinen, että pelkää minun syövän hänet"

• Anonyymi

Kävi ensi sekuntien aikana mielessä: 'Mitä toi oikein tuijottaa. Se tuijottaa suoraan mua kohti. Erikoisen näköinen se on. Vinot tummat silmät... Hirveen tumma se on... Erottuu joukosta... Se näyttää kyllä oikeammastaan aika kivalta..."

• Anonyymi

Millä tavalla tumma nainen? Tummaihoinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tumma nainen? Tummaihoinen?

Joo, hän on hieman tummempi. Iholtaankin. Kauttaaltaan. Tukka ja kulmatkin on todella tummat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, hän on hieman tummempi. Iholtaankin. Kauttaaltaan. Tukka ja kulmatkin on todella tummat.

"hieman"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän suomalainen sitten vai jostain muualta? Tummat piirteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat hiukset ja kulmat on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat hiukset ja kulmat on?

Kyllä. On.

• Anonyymi

ajattelin hänen olevan täydellisen kaunis, kauniit silmät ja olemus.

• Anonyymi

Ei leikitä.

• Anonyymi

Kuin aurinkotuulet ilmakehässä. Kaunista.

• Anonyymi

Onpa kauniisti sanottu jostain naisesta. ♥️ S

• Anonyymi

Rakastui minuun, vaikka oli ollut kihloissa ystäväni kanssa. Yäk. En ystävän ex miehen koske tikullakaan

• Anonyymi

Luitko aloituksen ihan kunnolla luulotautinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luitko aloituksen ihan kunnolla luulotautinen.

Rakastui hän. Tunnen live elämässä...

• Anonyymi

Tunsin palavan huumaa kutkutusta jalkovölissäni. Siinä oli minun Jane. Ugalabukala!

• Anonyymi

etenikö homma mihinkään?

• Anonyymi

En ole romantikko joka uskoo rakkauteen ensi silmäyksellä, mutta hänessä oli jotain tunnistettavaa, todellista, enkä pystynyt katsomaan poispäin. Ehkä hänkin näki jotain vastaavaa. Ja menetimme siinä pienen osan itsestämme toisillemme. Ainakin minä.

• Anonyymi

Sama jankutus jatkuu huomenna uudestaan ja ylihuomenna jne!

• Anonyymi

Eikö homma edennyt?

• Anonyymi

Mutta haavat arpeutuu ja voi myös elää ilman sitä puuttuvaa palaa. Aavehermosärkyä ajoittain on, mutta silloin vaan nappia / korviketta naamaan.

• Anonyymi

Minäkin. Ihan käsittämätöntä, miten vain mietin sua. Osa minusta todella lähti matkaasi.

• Anonyymi

Hän oli ilon aave, ihana ilmestys ja hetken koriste. Silmänsä kuin tähdet hämärän. Ja tanssiva muotonsa jäi vainoamaan. Sitten lähempää, oli henki mutta myös Nainen! Askelensa vapaat. Ilme jossa oli makeita lupauksia. Ilmestys ei liian kirkas tai hyvä ruokkimaan ihmisluontoa päivittäin. Sen ohimeneviin suruihin ja yksinkertaisiin taipumuksiin. Ylistää, syyllistää, rakastaa, suudella, itkeä ja hymyillä. Vakain katsein näin sykkeen koneensa. Hengittäen harkiten tämä matkailija elämän ja kuoleman välillä. Vakain syin mutta lauhkein tahdoin. Kestävyys, näkemys, voima ja taito. Täydellinen. Jalosti suunniteltu. Varoittamaan, lohduttamaan ja käskemään. Ja silti Henkikin, ja kirkkaus. Jotain jolla enkelin valoa.

.

• Anonyymi

No, sen haluaisin kanssa tietää????????

• Anonyymi

Onpa pitkä nuori nainen, ja tuollaista silmien väriä en ole koskaan nähnyt. Taitaa olla liian kaunis omaan tasooni verrattuna... Siitä asti mielessä ollut hän.

• Anonyymi

Liian nuori mulle, siskona lähes pidin. Tilanne on samaa edelleen aivan eri elämäntilanteet, ja hän vain ihastui that's it. Kuten moni muu. Emme silti tunne kovinkaan hyvin ja pääsi yli musta. Vain tykkäsin!

• Anonyymi

Hän vain ihastui kuten moni muu ja täällä olet yksin. Vaikutat tosi kuspäältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän vain ihastui kuten moni muu ja täällä olet yksin. Vaikutat tosi kuspäältä.

En ole yksin kun on nainen joka ollut elämässä jo lähes 10 v.

• Anonyymi

Mahdollinen stalkkeri

• Anonyymi

Sanoo joku joka kirjoittelee lauantai iltana palstalle hän mielessään, kukakohan se stalkkeri sitten onkaan.................

• Anonyymi

=)

mietin usein mikä on ollut syntymäni tarkoitus,

tänne, maapallolle,

mikä, on ollut kaiken tarkoitus,

nähdä koko elämäni ajan, pelkkää tyhmyyttä ja sivistymättömyyttä,

ja, ihmiskunnan koko "loiston" ja, "kirkkauden",

ja, se, ei ole ollut kovinkaan paljon,

jotenkin,

miten sen sanoisi,

arvostan, miljardi, ja, miljardeja, kertoja, enemmän luontoa, ja, eläimiä,

kuin, ihmisiä,

kun, olen jo tähän ikään päässyt,

sillä, kuten aina, on sanottu,

tiede, kehittyy uskomattomalla urakalla eteenpäin,

ja, ihminen ei milloinkaan,

kun, maailmassa, 98% on paviaaneja ja simpansseja,

ja, vain, 2% neroja,

niin, maailman on tällainen, kun se voisi olla "tällainen",

mutta, se, siitä,

ja, kiitokset vain kaikille,

elämäni "huippu hetkistä",

ja, niitä ei ole tainnut elämässäni olla koskaan,

jos, ajattelee,

=/

N

eli, PAKSU PEKKA,

• Anonyymi

Ehkä nerojen tapa ajatella elämää on erilainen, mutta en tiedä onko tarpeellista ajatella miksi tänne olemme syntyneet. Eletään sellaisina kuin olemme.

• Anonyymi

Tämä "arvostan miljardi ja miljardeja kertaa luontoa ja eläimiä" pitää mulla paikkansa kun jo parivuotiaana unohdin itseni hiekkalaatikolta kaverien seurasta ihmettelemään kukkasen päällä vipeltävää hyönteistä, ne tai se kaikki matemaattisuus hämmästytti ja imi mukaansa.

Maailma on kaunis, matematiikka, fysiikka ja kemia. :)
        Myös hiukkasfysiikka ja kvanttimekaniikka, ihania. :)

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä "arvostan miljardi ja miljardeja kertaa luontoa ja eläimiä" pitää mulla paikkansa kun jo parivuotiaana unohdin itseni hiekkalaatikolta kaverien seurasta ihmettelemään kukkasen päällä vipeltävää hyönteistä, ne tai se kaikki matemaattisuus hämmästytti ja imi mukaansa.

Maailma on kaunis, matematiikka, fysiikka ja kemia. :)
        Myös hiukkasfysiikka ja kvanttimekaniikka, ihania. :)

-sivusta

Hassua. Tuli mieleeni, että vaikka kasvisto on biologiaa niin näin siinä jo pienenä matematiikkaa ja fysiikkaa, olen täysi tunari biologiassa ja onnistun olemaan oppimatta taimienkien kasvatuksen. :D

-sivusta jatkoa

• Anonyymi

Onpa hotti ja ihana punapää.

• Kaunis vaalea enkeli kuin kukka, jota en hennonut poimia. Minä mykkä matonen, tuijottaja tuijottajien joukossa. Sinä enkeli poistuit enkelien joukkoon, yksin liian kauniiksi syntyneenä.

• Anonyymi

Tein hänen kanssaan 2 lasta ja liitto hajosi siitä noin 10 vuoden päästä. Mitä tulikaan tehtyä .

• Anonyymi

ryysylandian juttuja sulla .

• Anonyymi

Tapasitteko jo alttarilla vai vasta synnytyksessä? Kai teillä joku tutustumis tai tapaamisvaihe oli. Ei kai Suomessa pakkoavioliittoja ole? sivusta

• Anonyymi

Ei sellaisena hetkenä taida itseasiassa kyllä paljon mitään ajatella. Silloin siinä ei ollut myöskään mitään henkeä salpaavaa tai sanat sekoittavaa hätkähtämistä. Vain levottomuus ja sitten joutui viettelevään unenomaiseen tilaan. Sitä unohtaa kaiken ympärillään ja keskittyy hetkeen hänen seurassaan. Ja tämän unenkaltaisen lumouksen aikana et oikeastaan edes tiedä tai tiedosta onko se totta. Kehosi tietää ja villi sydämesi mutta mielesi on poissa pelistä. Ja tätä avuttomuuttaan ei edes ymmärrä saati välitä koska aivosi ovat ekstaasissa tuossa toisesta lumoutumisen tilassa ja hetkessä.

• Anonyymi

Ihana kokemus sinulla. Rakastumisen tunne huumaa, olen tuon joskus itsekin kokenut.

• Anonyymi

Minä en kerinnyt ajatella vielä mitään kun ns pikkuveli oli valmiina juuri häntä varten

• Anonyymi

Ehkä tuokin jollekin kelpaa

• Anonyymi

Siinäpä pirteän näköinen tyttö, ( on aikaa)

• Anonyymi

Pidin häntä pellenä, osoittautui paholaiseksi.

• Anonyymi

Sä et vaan osaa arvostaa sitä miten hauska mä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et vaan osaa arvostaa sitä miten hauska mä olen.

Voi mitä typeryksiä

• Anonyymi

Kuulostaa jotenkin kronologiselta. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mitä typeryksiä

Ihminen voi olla hauska normiolosuhteissa, ilman että traumaattisessa tilanteessa olevan ihmisen käytöstä pidetään hauskana tai sinä että ihminen itse kuvittelisi siinä tilanteessa olevansa hauska. Ei vaikka ihminen itse nauraisi.

• Anonyymi

Hänessä oli jotain kiinnostavasti pielessä. Ja hän ei tainnut pitää minusta, se herättää aina kiinnostuksen.

• Anonyymi

Jännä, että kun miehet ovat tuon naisensa eka kerran nähneet, heti on mielessä vain se kelpaako hän vai ei. Jos mies ei ihastunut niin heti ajateltu tyyliin "kai tuo jollekin kelpaa". Noinko miehet tosiaan toimii (vai onko nuorten miesten vastauksia), että aina kun kohtaa uuden naisen, mielessä on vaan onko se ihana vai kamala naisena ja kenelle se kelpaa?
      Kun näin ihastukseni (miehen) ensimmäistä kertaa, mikään romanttinen ei käynyt mielessäkään. Hän oli vain joku ihminen. Ihastuminen tapahtui paljon myöhemmin. Sivusta.

• Anonyymi

Enemmänki tunsin katseesta että käy kuumana minuun. Se on aina viehättävä piirre neitokaisessa.

• Anonyymi

Kun näin tämän miehen eka kerran, vihasin häntä. Itsevarma paskiainen, joka halusi sekoittaa miespakkani. Oli ihastunut ihan toiseen ihmiseen. Ei niin, että edes ajatuksella tutustua tähän ihastukseen. Hän astui esiin, käänti minut itsekkäästi ja itsevarmasti itseensä päin ja sanoi olen tässä laulaen mammy Blue. Hän kulki sisään ja teki siitä omansa, hän muutti mieleni mieleisekseen. Hän sai tekemään minut asioita joita en tekisi. Hän otti pyytämättä lupaa ja sai sen kaiken muun mukana senkin, jota ei tiennyt minun sisimmästä.

• Anonyymi

Hän kantoi itseään arvokkaasti. Ja oli jokseenkin hauska tapaus. Valittua suloisuutta. Harvinaista nöyryyttäkin joka loistaa ja hyväilee yhtä aikaa. Ja joka laittaa kysymään miten on päässyt tähän. Katsoessaan nuo silmät eivät ole tavalliset. Ne ovat lukeneet Dostojevskia, arvioineet liikeratoja, katsoneet rakkaiden katoavan maahan, riisuneet miehiä, nähneet maailman. Ja nyt siinä hän katsoi minua.

• Anonyymi

Mistä tiedät mitä elämässään tapahtunut?? Laittaa kysymään lausetta en tajunnut, aliarvioitko häntä, et usko hänen olevan hyvä jossain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät mitä elämässään tapahtunut?? Laittaa kysymään lausetta en tajunnut, aliarvioitko häntä, et usko hänen olevan hyvä jossain?

Elämä pistää polvilleen, eikä enää kuvittele olevansa enemmän kuin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä pistää polvilleen, eikä enää kuvittele olevansa enemmän kuin on.

Varmaan sinunkin kannatttaa pitäytyä ylimäiristä värittelyistä tai virittelyistä. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kuvittelee joidenkin randomien elämästä kaikenlaista ja kohkaa niistä täällä. On tainnut kynäillä useammankin tulokulman naisihmisten luontee, elämän ja kaiken suhteen ja kaikki yhtä päin sitä minne ei hänellä pääsyä

• Anonyymi

Ei mikään malliyksilö tosiaan. Hän ei olisi ansainnut olla himoni kohde. Tuoksunsa oli kyllä vastustamaton. Sitä mistä haaveilee ei aina voi hallita. Oli oikukas ja leikki saavuttamatonta, varmaan jokin persoonallisuushäiriökin löytyy. Mutta se teki hänestä vain entistä enemmän kiellettyjen ajatusteni kohteen. Ajatusten tukahduttaminen johtaa usein pakkomielteeseen. Jos kieltää itseään ajattelemasta jotain ajattelee sitä kaksin verroin

• Anonyymi

Kenelle naiselle tämä? :) milloin näitte viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle naiselle tämä? :) milloin näitte viimeksi?

n-naiselle joka näköjään kuvittelee muuttuneensa näkymättömäksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ääliö! Muunlaista olisin toivonut tästä aamuherätyksestä! Maanantainako ennen seitsemää sinusta aloittaisin näin NÄKYVÄSTI!

• Anonyymi

Jotenkin toivoo ettei ikinä törmäisi sunlaiseen ihmiseen irl

• Anonyymi

No olipa mukava kommentti 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kun eräs N nainen soitti taisi olle jotain muutakin asiaa ääni värisi, samahan tämä ei voi olla?

• Anonyymi

No vähän hirvitti kyllä, sellainen pieni sekopäisyyden vivahde hänestä välittyi. Sen jälkeen tosin alkanut tuntua sielunkumppanilta.

• Anonyymi

Hieno silmäpari, tunnelmallistakin synkkyyttä. Ja siitä sitten kuvitelmia kaikenlaisista syvistä yhteenkuuluvaisuuden tunteista ja sielunkumppanuudesta. Mitä siitä että puoli tusinaa ääliötä pyörii ympärillä noiden samojen silmien lumoissa.

• Anonyymi

Ihmisillä nyt on yleensä silmät..

• Anonyymi

Lupasin sinullle , kyllä lupasin OIKEESTAAN HALUSIN LUVATA lupasin

• Anonyymi

10:llä kerralla taisin olla listan hännillä.

• Anonyymi

Onpas siinä ihana fyssari

• Anonyymi

Näin anonyyminä voin rehellisesti tunnustaa, että pilluahan minä siinä kohtaa ajattelin.

• Anonyymi

Sama. Muna hyvin vahvana mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Muna hyvin vahvana mielessä.

Onpa naisella isot ja kauniin väriset silmät, tuli heti mieleen koiranpentu jota olisi tehnyt mieli alkaa paijata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa naisella isot ja kauniin väriset silmät, tuli heti mieleen koiranpentu jota olisi tehnyt mieli alkaa paijata.

Onpa miehellä iso nenä, haluan istua sen päälle, tosin en juuri nyt.

• Anonyymi

Ehdottoman sekavin ketju, niin kuin eräs ns. suhde. Kiitos aloittajalle kysymyksestä ja miehille vastauksista. Laitoin provokommentia koska hän on sellainen itse, mutta lähinnä huumorilla, ettei hän pääse siitä helpommalla :D

• Anonyymi

Luonnollisuus puraisi ensimmäiseksi, rehellisyys toiseksi, kolmanneksi avoimuus ja kaunis ulkomuoto. Suomineito, jonka kohdatessa heräsi sisällä jo kadonneet.. Ritarilliset tunteet.

• Anonyymi

UUSI LAASTARI

• Anonyymi

Ja sun haava ei koskaan parane, hautuu ja märkii vaan.

• Anonyymi

Ajattelin vain, että onpa kaunis nainen, ei sillä hetkellä mitään sen enempää. Hiljalleen aloin ihastua häneen ja nykyään pieni vilauskin hänestä riittää tuomaan hymyn lopuksi päivää. Ja tästä ekasta näkemisestä alkaa olla jo vuosi.

• Anonyymi

Alkaako nimesi T kirjaimella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaako nimesi T kirjaimella?

Nimessäni ei ole yhtään T kirjainta

• Anonyymi

Jestas sentään, mitkä rinnat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3215
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2739
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe