Kysymys? Tietääkö joku...

Anonyymi

Osaako joku kertoa onko tämä ohjelma turvallinen antaa ulkopuoliselle, joka haluaa laittaa tietoa minun koneelleni?

TeamViewer for Windows
Establish incoming and outgoing connections between devices
Real-time remote access and support
Collaborate online, participate in meetings, and chat with others

14

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole tuttu mutta tuo "remote access and support" ei kuulosta turvalliselta jos et täysin luota häneen - usein tuollainen antaa aika vapaat kädet tehdä tietokoneelle ihan mitä tahansa.

      Miksi hänen pitäisi "laittaa tietoa" sinun koneelle?

      • Anonyymi

        Tarkoitus on pysyä vain ohjelman sisällä.
        Siis onko niin että vastapuoli pääsee kaikkeen käsiksi mitä koneellani on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on pysyä vain ohjelman sisällä.
        Siis onko niin että vastapuoli pääsee kaikkeen käsiksi mitä koneellani on?

        Kyllä jos sen yhteyden sallii. Ei muuten. Hän tavallaan näkee koko työpöytäsi.


    • Anonyymi

      Tuo on yleisesti käytössä oleva etähallintaohjelmisto. Voidaan tietysti käyttää myös vaarallisiin tarkoituksiin.

      • Anonyymi

        Voidaan myös käyttää tiedostojen siirtoon koneitten välillä. Käyttö vaatii ehdottoman luottamuksen osapuolten välillä.


      • Anonyymi

        Tarkoitus on että toisella puolella maapalloa asuva siirtäisi ns. Gedcomin minun koneelleni.
        Gedcom on sukututkimuksen perhetaulut, 200 000 nimeä. Pääseekö hän kaikkea käyttämään mitä koneellani on, sillä tarkoitus on pysyä vain ko. sukututkimuksen ajamisessa.


      • Anonyymi

        Eikö ohjelma pysy itsensä sisällä, vai pääseekö vastapuoli kaikkeen käsiksi mitä koneellani on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ohjelma pysy itsensä sisällä, vai pääseekö vastapuoli kaikkeen käsiksi mitä koneellani on?

        Pääsee. Siksi tietojen siirtoon kannattaa käyttää pilvipalveluita.


    • Anonyymi

      Teamviewer on etähallintaohjelmisto, ei mikään tiedonsiirto-ohjelmisto. Mutta toki sitä voi siihenkin käyttää. Pelkkään tiedostojen siirtämiseen on kuitenkin parempiakin tapoja. Teamviewer on saatavilla Windowsin lisäksi myös Linuxille. Esimerkiksi Debianille sen asentaminen on helppoa.

      • Anonyymi

        Ja tietojen siirto sillä on äärimmäisen hidasta..


      • Anonyymi

        Mikä tekee Teamvieweristä paremman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee Teamvieweristä paremman?

        Se on parhain etähallintaan. Muuhun surkea.


    • Anonyymi

      Ei pidä asentaa, ellet tiedä kuka sitä käyttää ja miksi.
      Tuolla pystytään hallitsemaan ja vakoilemaan toisen konetta.. Sitä käytetään myös netti kokouksissa.

    • Anonyymi

      No ei todellakaan minkään tuntemattoman tyypin tiedostojen siirtoa varten tuollaisia pidä laittaa. Tiedostothan kulkee vaikka sähköpostin liitteenä, tai isommat vaikka pilvipalveluiden kautta. Mitään etähallintaohjelmistoa ei siihen tarvita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe