Osaako joku kertoa onko tämä ohjelma turvallinen antaa ulkopuoliselle, joka haluaa laittaa tietoa minun koneelleni?
TeamViewer for Windows
Establish incoming and outgoing connections between devices
Real-time remote access and support
Collaborate online, participate in meetings, and chat with others
Kysymys? Tietääkö joku...
14
102
Vastaukset
Ei ole tuttu mutta tuo "remote access and support" ei kuulosta turvalliselta jos et täysin luota häneen - usein tuollainen antaa aika vapaat kädet tehdä tietokoneelle ihan mitä tahansa.
Miksi hänen pitäisi "laittaa tietoa" sinun koneelle?- Anonyymi
Tarkoitus on pysyä vain ohjelman sisällä.
Siis onko niin että vastapuoli pääsee kaikkeen käsiksi mitä koneellani on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus on pysyä vain ohjelman sisällä.
Siis onko niin että vastapuoli pääsee kaikkeen käsiksi mitä koneellani on?Kyllä jos sen yhteyden sallii. Ei muuten. Hän tavallaan näkee koko työpöytäsi.
- Anonyymi
Tuo on yleisesti käytössä oleva etähallintaohjelmisto. Voidaan tietysti käyttää myös vaarallisiin tarkoituksiin.
- Anonyymi
Voidaan myös käyttää tiedostojen siirtoon koneitten välillä. Käyttö vaatii ehdottoman luottamuksen osapuolten välillä.
- Anonyymi
Tarkoitus on että toisella puolella maapalloa asuva siirtäisi ns. Gedcomin minun koneelleni.
Gedcom on sukututkimuksen perhetaulut, 200 000 nimeä. Pääseekö hän kaikkea käyttämään mitä koneellani on, sillä tarkoitus on pysyä vain ko. sukututkimuksen ajamisessa. - Anonyymi
Eikö ohjelma pysy itsensä sisällä, vai pääseekö vastapuoli kaikkeen käsiksi mitä koneellani on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ohjelma pysy itsensä sisällä, vai pääseekö vastapuoli kaikkeen käsiksi mitä koneellani on?
Pääsee. Siksi tietojen siirtoon kannattaa käyttää pilvipalveluita.
- Anonyymi
Teamviewer on etähallintaohjelmisto, ei mikään tiedonsiirto-ohjelmisto. Mutta toki sitä voi siihenkin käyttää. Pelkkään tiedostojen siirtämiseen on kuitenkin parempiakin tapoja. Teamviewer on saatavilla Windowsin lisäksi myös Linuxille. Esimerkiksi Debianille sen asentaminen on helppoa.
- Anonyymi
Ja tietojen siirto sillä on äärimmäisen hidasta..
- Anonyymi
Mikä tekee Teamvieweristä paremman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee Teamvieweristä paremman?
Se on parhain etähallintaan. Muuhun surkea.
- Anonyymi
Ei pidä asentaa, ellet tiedä kuka sitä käyttää ja miksi.
Tuolla pystytään hallitsemaan ja vakoilemaan toisen konetta.. Sitä käytetään myös netti kokouksissa. - Anonyymi
No ei todellakaan minkään tuntemattoman tyypin tiedostojen siirtoa varten tuollaisia pidä laittaa. Tiedostothan kulkee vaikka sähköpostin liitteenä, tai isommat vaikka pilvipalveluiden kautta. Mitään etähallintaohjelmistoa ei siihen tarvita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101