F-Secure Safen uusiminen ennen edellisen eräpäivän loppua?

Anonyymi

Moro moro. Onko kenelläkään kokemusta/ tietoa onko uusinta suoritettava vasta silloin kun entinen lisenssi kulutettu loppuun, vai voiko uusinnan tehdä aikaisemmin ilman että menettää edellisen lisenssin loppupäiviä?

Sain nimittäin napattua hyvän Safe tarjouksen 3kk ennen edellisen loppua.

17

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi, mulla on pitkä kokemus F Securesta. Mä oon maksanu joskus aikasemmin,ennen ku menee lisenssi umpeen. Mut pitää maksaa viimeistää sillo ku menee umpee.

    • Anonyymi

      Ei kyllä ollut hyvä tarjous sillä ilmaiseksi on saanut yli 10-vuoden ajan täysin riittäviä torjuntaohjelmia. Nykyään jopa Windows sisältää sellaisen! Siispä maksatte aivan turhasta vaikka tarjous olisi miten hyvä tahansa!

    • Anonyymi

      Hyvä ohjelma ja tuo yhtiö ei huijaa alkaa vasta kun edellinen loppuu ja hyvittää päälleikkäisajasta, itse tein samoin siis f-sectotal 10 koneelle.

      • Anonyymi

        Kylläpä vaan huijaa tililtä rahaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vaan huijaa tililtä rahaa..

        Miten niin huijaa rahaa? Kannattaa perehtyä enemmän asiaan, sit vasta tehdä näitä ”ulostuloja”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vaan huijaa tililtä rahaa..

        Toi komentti on sarjassa " hyödyllinen". Ei mitää perusteluja, linkkejä luotettavalle ja tuoreelle arvostelulle tai mitään muutakaan. Olisit edes laittanu omia kokemuksia,mut ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vaan huijaa tililtä rahaa..

        Fail


      • Anonyymi

        Huoh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi komentti on sarjassa " hyödyllinen". Ei mitää perusteluja, linkkejä luotettavalle ja tuoreelle arvostelulle tai mitään muutakaan. Olisit edes laittanu omia kokemuksia,mut ei.

        Vie rahaa tililtä tuomatta mitään sellaista mistä kannattaa oikeasti maksaa. Siksi maksulliset ohjelmat ovat nykypäivänä rahastusta ja huijausta: https://tekniikanmaailma.fi/ala-maksa-turhasta-ilmainen-windows-defender-toimii-kaytannossa-yhta-hyvin-kuin-parhaat-maksulliset-tietoturvaohjelmat/

        Rahaa menee vain rikkaiden virustorjuntapomojen taskuihin eikä tilalle saa mitään sellaista mistä oikeasti hyötyisi jotain.


    • Anonyymi

      Toi sun kommentti osoittaa ettet tiedä mistä puhut. Yksiselitteisesti!

      • Anonyymi

        Tiedän mistä puhun. Teitä harmittaa kun tuli maksettua täysin turhaan torjunnoista:D Noh ehkä seuraavalla kerralla viisastutte hieman ettekä tuhlaa rahoja moiseen turhuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mistä puhun. Teitä harmittaa kun tuli maksettua täysin turhaan torjunnoista:D Noh ehkä seuraavalla kerralla viisastutte hieman ettekä tuhlaa rahoja moiseen turhuuksiin.

        Meillä onkin tietokoneet jota sinulla ei ole, siinä se ero! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä onkin tietokoneet jota sinulla ei ole, siinä se ero! :D

        Mulla on 4 konetta:D Tulisi kalliiksi lahjoittaa rahaa virusturvapomoille jotta saisin roskaa paluupostissa.D


    • Anonyymi

      Mä en ainakaan viisastunu. Ostin lisää lisenssejä 5kpl

      • Anonyymi

        Now, thats my boy!!


    • Anonyymi

      Kiitos asiallisista vastauksistanne, te teitte ne ihan itse ja olette siitä varmasti ylpeitä!

      Minulla on kuitenkin uusidiili F-Secure Safe 2025 saakka muutamalla kympillä ja Suominimike siinä mukana ja kannatuksena! Ei huono ei!

      Safe turvan voi asentaa milloinvain ja entiset lisenssit käytetään ensin loppuun!, kertoo F-Secure tiedoite!

      Monet kuvittelevatettä ilmaiseksi tai riippuvaisesti jonkun maan tuotantoon voi luottaa 100%, joten hankkikaa venäjän öljyosakkeita samantien... Omavarainen ja kotimainen tietotekniikan virusasiantuntija on oikea sijoitus ja muutamalla kympillä vain!

      • Anonyymi

        Kyllä on huono ja rahaa menee täysin hukkaan. Sitten itketään kun bensa on kallista:D


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe