Siittiöiden luovuttajaa etsitään

Anonyymi

Naispari etsii sukusolujen luovuttajaa.
Luovutus tapahtuisi muumimuki menetelmällä eli koti-inseminaatiolla.
Emme siis etsi isää vain luovuttajaa. Olisi hyvä, jos sitoutuisit luovuttamaan useamman kerran. Kaikki tapahtuisi anonyymisti.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä
[email protected]

22

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä saa euron kappale! Täyslataus noin 1,7 miljoonaa €uroa. Revi siitä, tai siitä itse.

    • Anonyymi

      Apinoita on liikkeellä, varokaa apinarokkoa.

    • Anonyymi

      Minulta satsi maksaa ainoastaan matkakulut ja illallisen yöpymisineen. Laadukkaat tuotteet, vaikuttava referenssilista esitetään ennen ostopäätöstä. Kaikki asennot tai pelkkä injektio mahdollisia. Kirjallinen sopimus vastuuvapaudesta.

      • Anonyymi

        Onko täysin kotimaista tuotantoa ilman suvun syrjähyppyjä kotimaan ulkopuolelle esim,Pattaya?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täysin kotimaista tuotantoa ilman suvun syrjähyppyjä kotimaan ulkopuolelle esim,Pattaya?

        Jäljitettävissä aina 1700- luvulle saakka täysin pohjoismaisena laatuna. Suku luopunut aateliudesta 1800- luvun lopulla ainaisten kaksintaisteluiden vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäljitettävissä aina 1700- luvulle saakka täysin pohjoismaisena laatuna. Suku luopunut aateliudesta 1800- luvun lopulla ainaisten kaksintaisteluiden vuoksi.

        Minulla taasen suku pyövelisukua joten nyt olisi tilaisuus saada kunnon geenit.


    • Anonyymi

      Minulla saa pikaisesti johonkin purkkiin tai vaikkapa kämmenelle. Mieluiten kuitenkin luovuttaisinrinnoille.

    • Anonyymi

      Voisin johonkin tuopinpohjalle mällit rykäistä.

    • Anonyymi

      Spermapankista niitä saa vai eikö riitä rahat...........

    • Anonyymi

      Minulta saisi naiset vaikka ämpärillisen, sen verran ahkera tumputtaja.

      • Anonyymi

        ONKO naispari ihan vakavissaanj a köyhiä kun ei laatu geeniä saisi hedelmöitys klinikalta?? IHAN vitsinä tuo on ja ajatelkaa mitätyhjäpää geeniä joku tunputtaja toisi? Lapsen etu ain a etiusjialla lespoillekin, NYT KEKSINKIN, TORI.FI SPERMANLUOVUTTAJAT Y, ON M ONENLAISTA ÄLLITÄLLIÄ JAKAMASSA SPERMAA JA huonoja geebejä ties m itä sukusairauksia jaossa.Haloo lesot.


    • Anonyymi

      Täältä tulee kotipesään vaikuttava mälli. Mä en sitten rupea muumimukiin runkkaamaan, vaan teen perinteisen siemenluovutuksen, jos kelpaa. Terveet lapset ovat takeena siitä, että siemen on itänyt hyvin ja tuottanut upean sadon.

      • Anonyymi

        Oletko aivan varma että ne terveet lapset ovat sinun, Erkki?


    • Anonyymi

      Minä olen 72-vuotias enkä ole koskaan saanut siemensyöksyä. Olen kyllä nähnyt sellaisia livenä.

    • Anonyymi

      Juha Siitonen on nimitetty apulaisprofessoriksi (1. kausi) Kemian ja materiaalitieteen laitokselle
      Julkaistu: 1.7.2021
      Professuurin ala on orgaaninen kemia. Viiden vuoden määräaikainen tehtävä alkaa 1.1.2022.

      • Anonyymi

        Oikein, Jussi on nappi sijoitus hommaan. Voi tutkia siemennesteitä ihan tosissaan.


    • Anonyymi

      Minulta saa mällin turvallisesti kahden metrin suojavälillä.

      • Anonyymi

        Mutta muista että nuuska on erittäin epäterveellistä.


    • Anonyymi

      Mä voin luovuttaa ig Lego ritari

    • Anonyymi

      Manu luovuta ilmainen jos tehda luonnollinen uhdunta.

      • Anonyymi

        Sina rasisti


    • Anonyymi

      Onko väliä joku mamu vai ehtaa suomalaista-junttigeeniä?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4298
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3574
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2530
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2459
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      141
      2102
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1946
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1821
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1535
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1423
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1338
    Aihe