Pissan karkailu

Anonyymi

Moi, eli oon 14 v tyttö ja mulla on viime aikoina useasti päässyt pissaa karkaamaan housuun. Apua mitä pitäs tehdä? -Essi

60

4243

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bye

    • Anonyymi

      Pidätätkö pissaa niin pitkään et tulee jo housuun vai?

      • Anonyymi

        Siis sitä pissaa saattaa lorahtaa housuun vaikkei ois ees kovin kova pissahätä ja sit usein tulee kova pissahätä tosi yllättäen ja nopeesti niin et on kiire vessaan ja aina ei ehdi. -Essi


    • Anonyymi

      Ite pidättelen yleensä nii pitkää et sit saattaa lirahtaa ku on jo nii kova hätä oon nii laiska käymää vessassa et pitkitän nii pitkää enneku on iha pakko sit juoksen kädet jalkovälissä täysiä pöntölle

      • Anonyymi

        Kuinka usein sulta lirahtaa housuun ja paljonko? -Essi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein sulta lirahtaa housuun ja paljonko? -Essi

        Ehkä kerran viikkoon semmone tilanne et on jäätävä kusihätä sit kiireessä pääsee välillä niin että menee pöksyt vaihtoon mut yleensä vaan semmone Pien liru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kerran viikkoon semmone tilanne et on jäätävä kusihätä sit kiireessä pääsee välillä niin että menee pöksyt vaihtoon mut yleensä vaan semmone Pien liru.

        Käykö sulle koskaan niin että tulee kaikki pissat housuun? -Essi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö sulle koskaan niin että tulee kaikki pissat housuun? -Essi

        joskus on käynyt. entä sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus on käynyt. entä sulle?

        Kyllä mulle muutamia kertoja on käynyt niin. Millasissa tilanteissa sulla on tullut kaikki pisut housuun? -Essi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulle muutamia kertoja on käynyt niin. Millasissa tilanteissa sulla on tullut kaikki pisut housuun? -Essi

        joskus kun en ole käynyt pitkään aikaan pissalla ja on vaikkakaupungilla niin yritän aina kestää kotiin asti mutta pari kertaa hätä ollu niin sietämätön että ei oo pystynyt pidättään vaikka kuinka tekee kaikenlaisia pidätysliikkeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus kun en ole käynyt pitkään aikaan pissalla ja on vaikkakaupungilla niin yritän aina kestää kotiin asti mutta pari kertaa hätä ollu niin sietämätön että ei oo pystynyt pidättään vaikka kuinka tekee kaikenlaisia pidätysliikkeitä

        Joo, mulla on käynyt samanlaisissa tilanteissa. Jotenkin tuntuu että nykyään mulle tulee kovapissahätä paljon nopeemmin ja yllättävämmin kuin ennen ja siks on sattunut vahinkoja. -Essi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mulla on käynyt samanlaisissa tilanteissa. Jotenkin tuntuu että nykyään mulle tulee kovapissahätä paljon nopeemmin ja yllättävämmin kuin ennen ja siks on sattunut vahinkoja. -Essi

        miten yrität pidättää pissaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten yrität pidättää pissaa?

        Kai se pidättäminen on joitain lihaksia jännittämällä, en tiiä. Jos kova hätä niin saatan laittaa jalat ristiin tai painaa kädellä haaroista. Joskus myös silleen kyykistelen tai hytkyn, en osaa paremmin kuvata. -Essi


    • Anonyymi

      Missä tilanteissa sulta pääsee housuun, paljonko tulee kerralla, ja kuinka usein?

      • Anonyymi

        Joskus tulee aivan yllättäen kova pissahätä ja silloin saattaa lirahtaa vähän, sen verran että yleensä päällihousut ei kastu mutta pikkarit on melko märät. Joskus on myös tilanteita missä on hätä ja vessaan ei vaan pääse riittävän nopeasti ja näissä saatan pissiä housut ihan märiksi. Ennen pystyin pidättämään pidempään mutta nykyään pitää päästä pissalle paljon nopeemmin sen jälkeen kun hätä tulee. Ehkä pari kertaa viikossa tulee pienempi lorahdus ja kerran tai pari kuussa tulee kaikki pisut. -Essi


    • Anonyymi

      Mulla tuli viimeksi eilen koko rakollinen housuun vaikka kuinka yritin pidättää koska en vaan jaksanut mennä vessaan ja yritin vain pitkittää...

      • Anonyymi

        Ehkä ois sit kuitenkin vaan kannattanut mennä vessaan... Pienemmällä vaivalla oisit selvinnyt, nyt jouduit vaihtamaan housut ja peseytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ois sit kuitenkin vaan kannattanut mennä vessaan... Pienemmällä vaivalla oisit selvinnyt, nyt jouduit vaihtamaan housut ja peseytymään.

        Jepp mutta oon vaan jotenkin laiska vessassa kävijä vaikka oon kotona niin vetkastelen viimetippaan asti ja välillä joku saattaa huomauttaa ku istun ja nylkytän kantapäätä vasten et pitäskö sun mennä veskii🙈


      • Anonyymi

        Poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika

        Minkä ikänen oot? Eiks sust tunnu ikävältä kun pissa tulee housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikänen oot? Eiks sust tunnu ikävältä kun pissa tulee housuun?

        Harvemmin miulla kaikki tulee joskus on tullut kaikki kun ollut aivan älytön hätä. Yleensä.pidättelen ja sitten menen nopeasti vessaan kun ekan kerran lirahtaa siitä tietää että enää ei pysty pidättämään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin miulla kaikki tulee joskus on tullut kaikki kun ollut aivan älytön hätä. Yleensä.pidättelen ja sitten menen nopeasti vessaan kun ekan kerran lirahtaa siitä tietää että enää ei pysty pidättämään..

        Miks ootat niin kauan et lirahtaa? Eiks oo ärsyttävää kun joutuu aina vaihtaan kuivat housut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin miulla kaikki tulee joskus on tullut kaikki kun ollut aivan älytön hätä. Yleensä.pidättelen ja sitten menen nopeasti vessaan kun ekan kerran lirahtaa siitä tietää että enää ei pysty pidättämään..

        Mitä sit teet jos sulta tulee kaikki pissat housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin miulla kaikki tulee joskus on tullut kaikki kun ollut aivan älytön hätä. Yleensä.pidättelen ja sitten menen nopeasti vessaan kun ekan kerran lirahtaa siitä tietää että enää ei pysty pidättämään..

        Ootko pitkäänki jo antanu tulla housuun jos et oo pystyny pidättää? Vaipat on myös hyvät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sit teet jos sulta tulee kaikki pissat housuun?

        Sir ei auta enää ku mennä pesulle ja vaihtaa kuivat vaatteet mutta harvemmin näin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sir ei auta enää ku mennä pesulle ja vaihtaa kuivat vaatteet mutta harvemmin näin käy.

        Pidätteletkö myös kakkaa niin kauan et tulee housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätteletkö myös kakkaa niin kauan et tulee housuun?

        En


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En

        Ootko jääny ikinä kiinni kellekkää siitä että oot pissannu housuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko jääny ikinä kiinni kellekkää siitä että oot pissannu housuu?

        Muistan kerran nuorempana kun en käynyt koulussa koko päivänä pissalla ja koulun jälkeen oli aivan sairas hätä. No aattelin et kestän kotia ja kestinkin mutta kotia kun pääsin niin vessa oli varattu siinä hypin ja pompin ja huusin et päästäkää kusen housuun eikä sille mahtanut mitään ja kaikki tuli eteisen lattialle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kerran nuorempana kun en käynyt koulussa koko päivänä pissalla ja koulun jälkeen oli aivan sairas hätä. No aattelin et kestän kotia ja kestinkin mutta kotia kun pääsin niin vessa oli varattu siinä hypin ja pompin ja huusin et päästäkää kusen housuun eikä sille mahtanut mitään ja kaikki tuli eteisen lattialle...

        Mitä sun perheenjäsenet sano kun näki sun pissivän housuun?


    • Anonyymi

      Ei sanoneet mitään nolostutti mua vain

      • Anonyymi

        Ootko koskaan nähnyt kun joku muu pissii alleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko koskaan nähnyt kun joku muu pissii alleen?

        En oikeestaan entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeestaan entä sinä?

        Oikeestaan? Eli jotain oot nähny?
        Oon mä nähny ku jollai toisella päässy housuu.
        Haluaisitko nähä kun jollai toisella pääsee housuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestaan? Eli jotain oot nähny?
        Oon mä nähny ku jollai toisella päässy housuu.
        Haluaisitko nähä kun jollai toisella pääsee housuu?

        Millases tilantees oot nähnyt kun jollain toisella pääsee housuun?


    • Anonyymi

      Mulle tapahtuu joskus samaa, pissahätä saattaa tulla tosi äkkiä. Sit kun alkaa stressaamaan ehtiikö vessaan niin hätä muuttuu vaan kovemmaks ja vaikeemmaks pidättää. Ja aina joskus sit lirahtaa housuun, usein ihan vaan pieni liraus mut joskus housut kastuu kokonaan.

      • Anonyymi

        Sama täällä aina paniikissa vähintään liru pääsee ja sit pakko painaa jalkoväliä ettei tuu enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä aina paniikissa vähintään liru pääsee ja sit pakko painaa jalkoväliä ettei tuu enempää.

        Kuinka usein sulta pääsee karkaileen ja tuleeko koskaan kaikki pisut pöksyyn?


    • Anonyymi

      Minun mielestäni sinun pitäisi alkaa käyttää vaippaa, ja mennä lääkärille virtsankarkailun takia. Onko mahdollista että olisit raskaana?

    • Anonyymi

      Harvemmin on kaikkia tullut mut paniikkiliru tulee aika usein kun yleensä käyn vaan kotona vessassa ja kotia tullessa kova hätä ja sit steppailla ja hyppiä hädästä niin silloin usein pääsee ennenkö ehtii pöntölle

      • Anonyymi

        Joskus kuitenkin tulee kaikki? Minkä verran pissaa lirahtaa yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kuitenkin tulee kaikki? Minkä verran pissaa lirahtaa yleensä?

        Muutama tippa miten sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama tippa miten sulla?

        Yleensä semmonen lyhyt lirahdus, niin et pikkareihin tulee muutaman sentin märkä kohta. Mut joskus tulee isommat pisut ja pöksyt kastuu ihan kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä semmonen lyhyt lirahdus, niin et pikkareihin tulee muutaman sentin märkä kohta. Mut joskus tulee isommat pisut ja pöksyt kastuu ihan kokonaan.

        Missä tilanteissa sulla yleensä tulee ja miten estät pissan tulon jos tulee vaan pari tippaa Ristitkö jalat vai miten keskeytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tilanteissa sulla yleensä tulee ja miten estät pissan tulon jos tulee vaan pari tippaa Ristitkö jalat vai miten keskeytät?

        Kaikenlaisissa tilanteissa on kyl sattunut, mut yleensä sellasis joissa joutuu pidätteleen eikä pääse vessaan heti kun tulee hätä, esimerkiks bussissa, autossa tai kaupassa tai kävelyllä, Keskeytyy pidättämällä lihaksilla, mutta jos ei pääse nopeesti vessaan niin voi tulal lisää lirahduksia ja lopulta tulla kaikki housuun. Joskus pidän jalkoja ristissä ja joskus painan kädellä pidätellessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisissa tilanteissa on kyl sattunut, mut yleensä sellasis joissa joutuu pidätteleen eikä pääse vessaan heti kun tulee hätä, esimerkiks bussissa, autossa tai kaupassa tai kävelyllä, Keskeytyy pidättämällä lihaksilla, mutta jos ei pääse nopeesti vessaan niin voi tulal lisää lirahduksia ja lopulta tulla kaikki housuun. Joskus pidän jalkoja ristissä ja joskus painan kädellä pidätellessä.

        Miten painat käsillä että hätä helpottaa ja onko joku nähnyt ku käsin painelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten painat käsillä että hätä helpottaa ja onko joku nähnyt ku käsin painelet?

        No siis painan vaan kädellä housujen päältä pimpin kohdalta. Yritän ettei kukaan tuntematon huomais mut voi olla et joskus joku on nähnyt. Perheenjäsenet ja kaverit on nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis painan vaan kädellä housujen päältä pimpin kohdalta. Yritän ettei kukaan tuntematon huomais mut voi olla et joskus joku on nähnyt. Perheenjäsenet ja kaverit on nähnyt.

        Onko ne sit huomauttanut et kannattais mennä vessaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne sit huomauttanut et kannattais mennä vessaan

        No ei kun nää on aina ollut sellasis tilanteis missä ei pääse vessaan niinku vaikka autossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kun nää on aina ollut sellasis tilanteis missä ei pääse vessaan niinku vaikka autossa.

        Pidätätkö ikinä tahallaan pissaa kun ei vaan jaksa mennä vessaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätätkö ikinä tahallaan pissaa kun ei vaan jaksa mennä vessaan?

        En, kyl mä aina meen vessaan jos pääsee.


    • Anonyymi

      Hei, ota yhteyttä kouluterveydenhoitajan terveyskeskukseen. Voi tutkia ettei ole esim pissatulehdusta.

      • Anonyymi

        Mietin jo tätä mut tuntuis ihan hirveen nololta kertoo terveydenhoitajalle et mulla tulee pissaa housuun... Mulla ehti olla jo yli kuukaus ilman mitään karkailua mutta nyt taas viime viikkoina ollut ja yks isompi vahinkokin sattui. -Essi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin jo tätä mut tuntuis ihan hirveen nololta kertoo terveydenhoitajalle et mulla tulee pissaa housuun... Mulla ehti olla jo yli kuukaus ilman mitään karkailua mutta nyt taas viime viikkoina ollut ja yks isompi vahinkokin sattui. -Essi

        Millainen tilanne oli kun sattui iso vahinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen tilanne oli kun sattui iso vahinko?

        Olin bussissa enkä pystynyt pidättään vaikka kuinka yritin. -Essi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin bussissa enkä pystynyt pidättään vaikka kuinka yritin. -Essi

        Missä muualla oot pissannu housuun?


    • Anonyymi

      Koita kumihousuja. Sellaisia pitkäpunttisia. Niissä pysyy isot tai pienet pissat sisällä.

    • Anonyymi

      Karkailuvaivoja hoidetaan tytöillä ja pojilla tens (tns) stimulaatiolla. Osaan kertoa lisää.

      • Anonyymi

        Lisään edelliseen, että parantaa myösseksuaalista tuntemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään edelliseen, että parantaa myösseksuaalista tuntemusta.

        Höpön höpön jos vaivaa se pitää tutkia niin pojilla kuin tytöilläkin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      26
      1483
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1149
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1111
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe