Olen kasvattanut miehen lapsia nyt 2 kk

Anonyymi

Ja ihan tuntuu kun en tuntisi heitä. Eivät ota mitään ohjetta vastaan eikä juurikaan puhu eikä kysele enuvoja.
Olen kuin ilmaa heille.

Lapset ovat 17 v 20 v 24 v, ja eivät ksokaa auta minua kotitöissä, eikä kysele lupaa minne mennä ja ksoka tulla. Luulin että he tarv itsevat minua enempi ja siksi jäin töistä että voin heitä vahtia ja ohjeistaa.
Meillä on seinällä ruudukko jossa on kotityöt kullekin ja kymmenen kerran jälkeen saa jäätelön käydä ostamssa. Mutta ruudukko ei täyty.

Yritän olla ihana äitipuoli ja luottaa lapsiin, he eivät luota minuun, kaikki menee isän ja vanhan äitinkautta. Minä olen kuin siivooja täällä.

Mitään en heistä ja heidän äidistään tiedä, eivät puhu vaikka kuin utelen. Luulen että ne kertoo minusta kaiken äidilleen ja minä äitipuoli olen täysin tietämötän kaikesta. Ovat täällä tosi harvoin, onneksi, ja elareitakaan ei tarvi enää maksella, joten jies elättää nyt mua, onneksi näin. Raha jää meille.
Kesätöissä eivät ole tuskin pääsevätkään, kun ovat niin mhykkiä ja huolimattomia.
Mun laposet ovat täällä useimmin ja ovat erittäin tasokkaitqa lapsia. Mitä teen?

20

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukan ei voi sanoa olen kasvattanut 2 kk lapsia. Kukan ei ole äiti puoli.Lapsella/ lapsilla on vain 1 äiti ! Kahdessa kukaudessa en edes uuteen ystävän luotaisi tai miehen.Kahdessa kukaudessa ei tutustu ohmiseen. Rakastuessakin menen 3kk.ensi huuma ,kunnes näkee toisessa käytöstä josta ei kenties pidä.Tulet aina olemaan se toinen nainen,et äitipuoli!Miksi mutit miehen kanssa yhteen Taloudelisista syistäkö,et pärjää taloudelisesti yksin? Helpompaa kun miehellä isommat tulot? Miksi et voinut elää suhteeessa vain? Oma asunto,kun kerran miehellä lapsia.Asetelma on todella huono.Olet siivoja,ruanlaitaja ja helppo nakki kun mies haluu tydytää itseään.Ei tarvitse rajaa itseään paariin.Saat juri sitä mitä olet tilanut.Lisäksi piilee mustasukaisuus EX-miehen vaimon.Kirjoituksessasi tulee jo ilmi.

    • Anonyymi

      Mute 18 vuotiaasen maksetan elatusmaksut.Suomen laki ja lasten edun mukaan lastensuojelu huolehti lasten edusta.Jos lapsi 18 v. elatusmaksut lopPuu,mutta opikskelijana VOI ITSE HAKEA ELATUSMAKUN JATKOA ISÄLTÄÄN, eli ETÄVANHEMALTA TAI JOS ASUU ITSENÄISESTI MOLEMILTA VANHEMILTAAN!

      • Anonyymi

        Aloitus ja kaksi vastausta ovat saman hönön trolleja , joko kirjoitettu jurrissa , tai avaajalla paha lukihäiriö, trollit erittäin huonoja ja aina samanlaisia, en ymmärrä mitä iloa avaaja saa noista typeristä trolleista.


    • Anonyymi

      Milloin tulee seuraava näin viisaan tuntuinen aloitus ?

      • Anonyymi

        Se tuli jo tuonne alas, anonyymi 9:53.


    • Anonyymi

      Aloitus on päivän polttavin kysymys. Todellakin äitipuolta ei arvosteta eikä kunnioiteta. Miehen eksä ei okpeta lapisaan kunnioittamaan äitipuolta, se on kauheeta, että lapset hyppii korville.
      Jokainenäitipuolion velvollinen komentamaan ja vaatimaan miehenlapsilta oiekuksia ja hän saa käskyttää ja neuvoa ja komentaa ihan äitinä.

      Surullista että mieskin on niin lepsu eikä laita lasiaan kuriin vaan antaa äitipuolen kasvattaa.
      Pienet lapset on helppoja, niille vaan jankkaa päähän että olet äiti heille niin he tottuvat ja jäävät mielihyvin uuden äidin luokse. Entinen äti on nolla silloin kun kakarat on uudella äidillä.

      Pitää narrata ja huijata lapsia niin kyllä he uskovat.

      • Anonyymi

        Taas sama typerä trolli, kirjoittaa mielestään niin viisaita, buhahaaaa.
        Mieskin vaan pitää ”lasistaan” huolta buhahaaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sama typerä trolli, kirjoittaa mielestään niin viisaita, buhahaaaa.
        Mieskin vaan pitää ”lasistaan” huolta buhahaaaa.

        Huomaa että sinä olet perheenrikkoja, rikot monta perhettä viikossa ja näutit siitä että lapset jää ilman isää ja miehen vaimo yksin lastensa kanssa. Se on todella tökreetä.
        mieti mitä teet sinulle käy vielä samoin, ja se on kiva juttu, parsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että sinä olet perheenrikkoja, rikot monta perhettä viikossa ja näutit siitä että lapset jää ilman isää ja miehen vaimo yksin lastensa kanssa. Se on todella tökreetä.
        mieti mitä teet sinulle käy vielä samoin, ja se on kiva juttu, parsta.

        Älä nyt Trolli , niinkö meinaat 🤣🤣🤣”näutit lapet kräsii tökreetä parsta”😂


    • Anonyymi

      laita kunnon kuri päälle, poistumiskieltoa jne. luulot pois ja puhelimet myös.

      • Anonyymi

        Trolli neuvoo itseään 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Joo, meillä aivan samanlaista. Muuten menisi hienosti, mutta miehen lapset pilaa kaiken. Ainakun ovat täällä, perhe elämä on aivan sekasin. Jotenkin ovat ihan 2 v tasolla. Lapsellisia ja vähä älyisiä, ties mistä ovat kotoisin.
      Harmittaa mun lapset kun näkevät huonoa käytöstä. Mutta eihän se ole isänsävika, kyllä äiti on rakentanut heille huonot lähtökohdat. Minä en sietäisi moista, ei ole tarvinnutkaan, koska mun lapset ovat hienoja lapsia ja esimerkkinä miehen lapsille, mutta eivät ota apua vstaan.
      Tässäollaan ja ihmetellään. Äitipuolena ei ole mitään sanottavaa, sillä en kuulemma ole minkääna arvonen, sanovat kakarat, ja huutavat ja rsotkevat ja näin.
      Minkä mä tällee teen, eletään vaan ja katsellaan, kai ne oppii tai sitten ei meidän tavoille. Me ei täältä lähdetä, ihana talo ja mies on ihana ja kun voin olla vaan kotona ja tehdä kotitöitä ja sisustaa, ja shoppailla, niin se on musta kivaa. Lähtekööt miehen kakarat vaikka egyptiin, ei tule meillä ikävä.

      • Anonyymi

        Ja trolli jatkaa muutaman promillen humalassa.👏🤣🍺


    • Anonyymi

      Heh, täällä on just toisinpäin. Oon lopen kyllästynyt eukon lellipentuihin ja niiden ylimielisyyteen.
      Koittanu monta vuotta jo tehdä niiden eteen kaikkea hyvää ja aina sama juttu: ei kiinnosta koska ei oo sulta pyydetty mitään.
      Mitäpä tässä, ei väkisin. Tyhmyydestä ei voi syyttää kuin itseään :D
      Ps. Lissu voit tunkea trollisi peräaukkoosi jo valmiiksi

    • Anonyymi

      Äitipuoli on miehen lapsille erittäin tärkeä rakas aikuinen. Ilman häntä eivät olisi mitään eikä osaisi mitään.
      Aliarvostettu ammatti, jos ryhtyy äitipuolksi miehen toiveesta niin sillon pitää saaha kaikki oiekudet, että voi komentaa ja vaatia ja olla äiti.

      Monet ovat saaneet olla äiti miehen lapsille, ja se on hvyä asia, sillon lapset kyllä uskovat ja tekevät kuin itipuoli sanoo. Ei pdiä luovuttaa, ennemmin muut ljuovuttaa kuin äitipuoli, se on vaativaa mutta kiva olla perheen päällikkö,

      • Anonyymi

        Hahaaa, mistäs näitä ”itipuolia ” valmistuu , kuinka pitkä koulutus?
        ” saaha, itipuoli, pdiä, ljuovuttaa, ” ym , lakkaa ryyppäämästä Lissu, sun trollit on luvattoman huonoja ja kirjoitustaitosi on humallassa tosi huonoa.


      • Anonyymi

        Sulla Lissu on mania- ja hypomaniajaksot nyt menossa , muista lääkkeet ne auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaaa, mistäs näitä ”itipuolia ” valmistuu , kuinka pitkä koulutus?
        ” saaha, itipuoli, pdiä, ljuovuttaa, ” ym , lakkaa ryyppäämästä Lissu, sun trollit on luvattoman huonoja ja kirjoitustaitosi on humallassa tosi huonoa.

        Kuka on tämä lissu, ja miten se liittyy sun harhoihin?

        Oletkos se sinä? Jos sulla on noin yksinäistä ettet tiedä kuka itsekkään olet, oletko lissu, vai itipuoli vai kuka lie, niin kannattaisi alkaa etsimään itseään.

        Kirjoitustaito on vielä pientä tuon sun ajatusmaailman kanssa, olet niin harhanen että näet kaikissa jonkun lissun eli itsesi! kerroppa nyt mikä sinua vaivaa? Eikö ole miestä, eikä perhettä,e ikö omaisia vai mistä johtuu tuo sinun oma tyylinen keskustelu tyyli... puhutko itsesi kanssa vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on tämä lissu, ja miten se liittyy sun harhoihin?

        Oletkos se sinä? Jos sulla on noin yksinäistä ettet tiedä kuka itsekkään olet, oletko lissu, vai itipuoli vai kuka lie, niin kannattaisi alkaa etsimään itseään.

        Kirjoitustaito on vielä pientä tuon sun ajatusmaailman kanssa, olet niin harhanen että näet kaikissa jonkun lissun eli itsesi! kerroppa nyt mikä sinua vaivaa? Eikö ole miestä, eikä perhettä,e ikö omaisia vai mistä johtuu tuo sinun oma tyylinen keskustelu tyyli... puhutko itsesi kanssa vai

        Älä Lissu selitä, ei ole kuin yksi Lissu sinä , en ole muita Lissuksi sanonut, vain sinä olet Lissu.
        Jos joku viestittelee itsellen niin sinä.


    • Anonyymi

      Surullista kun miehen lapset
      eivät sano mua äidiksi, vaikka olen nyt ollut tääsä 2 kk äitinä. Olen pari kertaa nähnyt, aika hankalia ovat ja eivät noudata käskyjni, tuskin puhuvat minulle. Ovan huonosti kasvagettuja kun eivät kohtele aikuista kunnioittavvsti. Yritän parhaani, mutta eivät ymmärrä. Olisiko aihetta soittaa koulupsykologille, jos saisi apua sieltä?
      Mies on eri mieltä, ettei vaan pidä minusta, minä taas luulen että lapset rakastavat minua ja siksi ovat hankalia.
      Ostin tarravihkon heille johon laitan tarroja heti kun kohtelevat minua hyvin, sata tarraa niin saavat 1 e palkaksi. Onko se liikaa?
      Olisi kiva kun sanoisivagt vaikka kaupassa äidiksi, jotta ihmiset näkisivät että olen suurperheellinen, mutta eivät lähde edes sinne jos olen mjukana. Onko ihan normaalia että uudelle äidille kenkkuillaan aina. Eksäkin on aika hankala, ei tee asioita mitä olen hänelle laittanut viesteinä, ei ota ohjeitani vaan tekee huonoja ratkaisuita. Mutta näink sitä mennään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe