https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284#gs.29fne0
Sitä ei millään haluaisi myöntää itselleen, että on niellyt mainostajien kohon koukkuineen ja joutuu nyt maksamaan siitä kalliisti.
ei millään haluaisi myöntää itselleen, että on niellyt mainostajien kohon koukkuineen VWskodaaudise
68
2253
Vastaukset
- Anonyymi
VW sortui monimutkaisen tekniikkaan kertoi jokin autolehti
toyota taas tekee yksinkertaista ja toimivaa tekniikkaa- Anonyymi
Ja sina et osa kirjuta.
- Anonyymi
kiitos tulee kuluttajilta
- Anonyymi
valmistaja ei osaa tehdä mäntiä ja jakopäätä
sitten ostaja maksaa kuluttujansuojan nojalla suomessa viat?
kas kun auto tulee korjauksen jälkeen parempaan arvoon!
kuluttajansuoja siis suojaa VW tehdasvikoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos tulee kuluttajilta
pahan maa saksa ja VWaudi
- Anonyymi
vw ohjaustakin kehutaan mutta ohjausvaihteen korjaus maksaa merkkiliikkeessä 2500e e!
vw autojen osissa on näköjään rajattu tietty kestoikä? - Anonyymi
allan onsuuri VW hommissa
- Anonyymi
asiakkaalle kunniaa sanoo toyota
- Anonyymi
paras ajaa
- Anonyymi
kylmia-vielakin-vw-konsernin-autot-talvella
näin kävi tekniikka pettää - Anonyymi
Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?
- Anonyymi
Ei sulla mitään tuoreempaa juttua olisi, tuo on tammikuulta 2016, aika nolo yritys jälleen Toyotan omapoika.
Löytyikö lisää ruostetta Toyotastasi?- Anonyymi
kuuleppa vwmjulkku! mm mersu kutsuu takaisin nyt miljoona autoa ja vanhin vuosimalli on 2004-ei ne viat kovin äkkiä vanhene kuluttajansuojan kannalta
VW vaan kerää voitot vaikka tehdasvioilla ja häpäisemällä omat asiakkaat
moni hylkäsi VW konsernin auton kun ei saanut kunnon korvauksia mm saastehuijauksesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuuleppa vwmjulkku! mm mersu kutsuu takaisin nyt miljoona autoa ja vanhin vuosimalli on 2004-ei ne viat kovin äkkiä vanhene kuluttajansuojan kannalta
moni hylkäsi VW konsernin auton kun ei saanut kunnon korvauksia mm saastehuijauksestaeikö skodamjulkku osaa ängätä vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moni hylkäsi VW konsernin auton kun ei saanut kunnon korvauksia mm saastehuijauksestahysss ei saa sanoa
- Anonyymi
Vikavalojen luvattu konserni seataudiskodaVW
- Anonyymi
niin se menee
- Anonyymi
audiseatskodaVW
- Anonyymi
moottoriöljyn luvattu konserni
- Anonyymi
onko tuhannet ihmiset väärässä VW konserni?
- Anonyymi
taakka ihmisille
- Anonyymi
Tosi vanha uutinen. Julkaistu 29.01.2016 11:31
mutta sitä tökitään tikulla joka vanhoja muistelee vai miten se meni?- Anonyymi
Juttu on tosiaan vanha mutta VWn ylimielinen suhtautuminen asiakkaiden raportoimiin vikoihin ei ole muuttunut.
- Anonyymi
karua vikamäärää
- Anonyymi
aja skodaVW moottorihiomoon
halpaa moottoriremppaa
öljynsyönti- Anonyymi
Mikä öljynsyönti?,Mulla alla kolmas Octavia peräkkäin. Eka 2011, sit 2016 ja nyt 2021. Eikä mitään öljynsyöntiongelmaa ole ollut. Ei sen puoleen muutakaan ongelmaa. Hyvä ajaa ja ennenkaikkea iso tavaratila mökkikamoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä öljynsyönti?,Mulla alla kolmas Octavia peräkkäin. Eka 2011, sit 2016 ja nyt 2021. Eikä mitään öljynsyöntiongelmaa ole ollut. Ei sen puoleen muutakaan ongelmaa. Hyvä ajaa ja ennenkaikkea iso tavaratila mökkikamoille.
Minunkin naapurilla oli joskus taaviskoota. Syttyi yöllä palamaan. Tallikin paloi mukana. Oli se ainakin silloin lämmin auto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin naapurilla oli joskus taaviskoota. Syttyi yöllä palamaan. Tallikin paloi mukana. Oli se ainakin silloin lämmin auto!
Mun naapurilla oli lentävä lehmä. Joskus se ratsastikin sillä.
- Anonyymi
rakkaus korjauskuluihin
- Anonyymi
audiVWskodaseat iloa kaikille omaan laskuun
- Anonyymi
eipä vain
- Anonyymi
Kohta ID helvetti valloillaan?
- Anonyymi
On jo
- Anonyymi
Suuren autojätin toimitusjohtaja on todennut, että autojen sähköistys on poliitikkojen, ei sutoteillisuuden päätös.
Väitän, että taustalla hääri VW ja saksan hallitus, VW kyhäsi paniikissa sähkövolkkarit kun jäi kiinni diesel huijauksesta ja polttisten ostajat siirtyi muihin kuin VW konsernin autoihin.
Ne huijas poliitikoita ja kun vihreä puolue löytyy niin nehän repii ilon irti ilmastohumpassa.
Ilmastohan pilaantuu kun sotketaan meret jätteillä ja kaadetaan sademetsät kesäkalusteiden materiaaliksi. Maapallon väkiluku on jo aikaa sitten ylittänyt kriittisen pisteen, silti lapsentekijät palkitaan rahalla.- Anonyymi
Ennen VW huijausta Tesla oli jo 10 vuotta myyny sähköautoja eikä volkkaria kiinnostanu sähkösutoilu juuri lainkaan. Polttoaineita riittää vielä vuosikymmeniksi, joten mihinkään ei ollut kiire. Ilmastomuutos jos ihminen siihen voi vaikuttaa, pitää tehdä populaatiota pienentämällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen VW huijausta Tesla oli jo 10 vuotta myyny sähköautoja eikä volkkaria kiinnostanu sähkösutoilu juuri lainkaan. Polttoaineita riittää vielä vuosikymmeniksi, joten mihinkään ei ollut kiire. Ilmastomuutos jos ihminen siihen voi vaikuttaa, pitää tehdä populaatiota pienentämällä.
Auton päästöt olisi saatu kuriin jo aikoja sitten jos olis haluttu.
Kokeile itse: https://www.hho-plus.com/hho-en
https://www.hho-1.com/
https://auto.howstuffworks.com/hho-system.htm
https://www.youtube.com/watch?v=oBazQ_vMHhE
- Anonyymi
ID jatkaa perinnettä?
- Anonyymi
Niin kyllähän totuus on että vw on osoittautunut suurimmaksi ja kieroimmaksi auto alan ilmaston pilaajaksi vaikka miltä suunnalta asiaa tutkiskelisi.
Tarkoituksella suunniteltu päästöhuijausohjelma? Amerikkalaisia on kiittäminen että saivat konnan kiinni ns. housut kintuissa. Kova paikka varmaan saksalaiselle minä, minä ensin asenteelle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllähän totuus on että vw on osoittautunut suurimmaksi ja kieroimmaksi auto alan ilmaston pilaajaksi vaikka miltä suunnalta asiaa tutkiskelisi.
Tarkoituksella suunniteltu päästöhuijausohjelma? Amerikkalaisia on kiittäminen että saivat konnan kiinni ns. housut kintuissa. Kova paikka varmaan saksalaiselle minä, minä ensin asenteelle!Tunnettu Hitlerin kosto nimellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoituksella suunniteltu päästöhuijausohjelma? Amerikkalaisia on kiittäminen että saivat konnan kiinni ns. housut kintuissa. Kova paikka varmaan saksalaiselle minä, minä ensin asenteelle!Tässä santaan et syyllinen on BOSCH joika on suunnitellut ja valmistanut kyseiset ECU moottorinohjaus järjestelmät. https://areena.yle.fi/1-50830482
Nyt tutkitaan Kia ja Hyundai autoja koska niissäkin on saman valmistajan ECU.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcb27ad8-424d-4a9c-82b8-ab0468109b36
Näiden autojen moottoriohjausjärjestelmistä epäillään löytyvän huijausohjelma. Kia ja Hyundai ovat käyttäneet moottoreissaan saksalaisen Boschin ja amerikkalaislähtöisen Delphin ohjelmistoja ja moottorinohjausjärjestelmiä.
- Anonyymi
ihanaa lisäkulua elämään
- Anonyymi
sou audi
- Anonyymi
Trollitehtaalta kurapaskoo. Älä kommentoi ! ! Älä anna huomioo narsu trollille ! !
- Anonyymi
mikään ei ole muuttunut?
- Anonyymi
Trollitehtaan kurapaskoo ! ! Dissausta tällaiseen kurapaska dissaukseen trolli käyttää päivästään vuodestaan elämästään noin puolet elämästään.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b14f3b15-99c9-4dcb-b4e3-691f310e12a3
ei millään?- Anonyymi
Onhan tuo nyt ollut kestävä kone kuplaan verrattuna joka kesti vain 100. 000 kilometriä.
Ikuinen hopia ja häpiä merkki vai pronssiko jo alkaa klonksua kutsumaan?
- Anonyymi
toimittaja voisi päivittää jutun
onko viat korjattu? - Anonyymi
vieläkö ostohaluja?
- Anonyymi
eikös se jatku nyt ID muodossa?
ohjelmistot - Anonyymi
sama toimittaja voisi päivittää uutista-käsittääkseni suo vain pahenee
- Anonyymi
https://autotoday.fi/naista-ongelmista-norjalaiset-tesla-omistajat-valittavat-katso-29-kohdan-lista/
kohta on tesla yhtä tunnettu laadustaan- Anonyymi
VW yhteyksiä?
- Anonyymi
kyllä se korjaamokunkku tuntuu hyvältä ajaa
- Anonyymi
Ja siihen ansaan moni menee.
- Anonyymi
audismiVWskodaseat
- Anonyymi
elää ja voi hyvin
- Anonyymi
pahan merkki
- Anonyymi
saksalainen kupla
- Anonyymi
mainostajat ja myyjät
- Anonyymi
hysss saksa kuulee
vai oliko VW tahallaan sutta tehnyt? jälkimarkkinat? - Anonyymi
eikä muutu mikään?
- Anonyymi
legenda elää
- Anonyymi
sama jatkuu?
- Anonyymi
nyt niistä kärsitään
- Anonyymi
vielä kärsitään
- Anonyymi
asiat ei parane
- Anonyymi
kts. ampparit autot
skoda jakoketjutuho 50000km ajettu
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714