Pitkät ja epäsäännölliset menkat

Anonyymi

Olen 13, ja minulla on ollut menkat helmikuusta lähtien. Kuukautiset ovat olleet todella epäsäännölliset, väli on saattanut olla viikon ja itse menkat ovat kestäneet pari viikkoa runsaalla vuodolla. Urheilen, ja vuoto häiritsee. Onko tämä normaalia, ja mitä teen?

8

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy lääkäriltä. Elimistö kai hitaasti sopeutuu muutoksiin. Ei se partakaan päivässä kasva pojille.

• Anonyymi

n normaalia.Kuukautiset voivat olla alussa epäsäännölliset.Sulla on vasta muutamant menkat tulleet.Ole kärsivällinen.

• Anonyymi

Mulla kans epäsäännölliset. Mulla alkoi joskus maaliskuussa. Seuraavat tuli huhtikuussa. Nyt on ollut kuukausi väliä. Onko normaalia?

• Anonyymi

Kuukausi väliä on normaali

• Anonyymi

Täytin huhtikuussa 12 eli oon menos 6lk. Mulla on ollu joku 2kk epäsäännöllistä valkovuotoa mut nyt tulee joka päivä ja välillä aika runsaasti..Alkaako silloin yleensä menkat? En oikeen tiiä mut mun mielestä kyllä rinnat ei oo kasvanu, ne on välillä arat, karvoitusta on tullu kainaloihin ja alapäähän…

• Anonyymi

alkaiskohan mulla millon menkat ku on nyt 6lk rinnat on kasvanut, karvaa on tullu alapäähän, jalkoihin, käsiin ja kainaloihin, valkovuotoo on tullu vrm 6-10kk ja kasvukipuja on aina välillä. neljästä luokkakaveristra kahella on alkanu menkat jo. en tiedä siis millon mulla alkaa. en tiedä millon mun äidillä on alkanu menkat ja yhdellä siskollani alkoi kait 7lk alussa. pelottaa että alkaa menkat koulussa ja mennee läpi housuista tai että ois paljon kipuja. sanokaa voisko mulla alkaa millon menkat. Ei oo vielä ollu kipuja paitsi tnä oli vähän aikaa huono olo mut en tiiä johtuko se siitä että olin ollu kiikussa. Oon siis vielä 12 ja täytän 13

VASTATKAA TÄHÄN KUKAAN EI TIEDÄ KUKA OLET SILLÄ VOIT KIRJOITTAA TÄMÄN NIMETTÖMÄNÄ,

• Anonyymi

Ei me voida tietää koska sulla alkaa menkat. Tiedoksi että sun luokkakavereilla on omat kehot ja heidän menkkojen alkaminen ei kerro koska sulla alkaa. Sulla on ihan oma hormonitoiminta ja elimistö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      219
      17106
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      169
      12174
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      41
      5960
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4842
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      13
      4746
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      19
      3937
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3565
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      133
      2997
    9. 248
      1382
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1011
    Aihe