Pitkät ja epäsäännölliset menkat

Anonyymi

Olen 13, ja minulla on ollut menkat helmikuusta lähtien. Kuukautiset ovat olleet todella epäsäännölliset, väli on saattanut olla viikon ja itse menkat ovat kestäneet pari viikkoa runsaalla vuodolla. Urheilen, ja vuoto häiritsee. Onko tämä normaalia, ja mitä teen?

8

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy lääkäriltä. Elimistö kai hitaasti sopeutuu muutoksiin. Ei se partakaan päivässä kasva pojille.

• Anonyymi

n normaalia.Kuukautiset voivat olla alussa epäsäännölliset.Sulla on vasta muutamant menkat tulleet.Ole kärsivällinen.

• Anonyymi

Mulla kans epäsäännölliset. Mulla alkoi joskus maaliskuussa. Seuraavat tuli huhtikuussa. Nyt on ollut kuukausi väliä. Onko normaalia?

• Anonyymi

Kuukausi väliä on normaali

• Anonyymi

Täytin huhtikuussa 12 eli oon menos 6lk. Mulla on ollu joku 2kk epäsäännöllistä valkovuotoa mut nyt tulee joka päivä ja välillä aika runsaasti..Alkaako silloin yleensä menkat? En oikeen tiiä mut mun mielestä kyllä rinnat ei oo kasvanu, ne on välillä arat, karvoitusta on tullu kainaloihin ja alapäähän…

• Anonyymi

alkaiskohan mulla millon menkat ku on nyt 6lk rinnat on kasvanut, karvaa on tullu alapäähän, jalkoihin, käsiin ja kainaloihin, valkovuotoo on tullu vrm 6-10kk ja kasvukipuja on aina välillä. neljästä luokkakaveristra kahella on alkanu menkat jo. en tiedä siis millon mulla alkaa. en tiedä millon mun äidillä on alkanu menkat ja yhdellä siskollani alkoi kait 7lk alussa. pelottaa että alkaa menkat koulussa ja mennee läpi housuista tai että ois paljon kipuja. sanokaa voisko mulla alkaa millon menkat. Ei oo vielä ollu kipuja paitsi tnä oli vähän aikaa huono olo mut en tiiä johtuko se siitä että olin ollu kiikussa. Oon siis vielä 12 ja täytän 13

VASTATKAA TÄHÄN KUKAAN EI TIEDÄ KUKA OLET SILLÄ VOIT KIRJOITTAA TÄMÄN NIMETTÖMÄNÄ,

• Anonyymi

Ei me voida tietää koska sulla alkaa menkat. Tiedoksi että sun luokkakavereilla on omat kehot ja heidän menkkojen alkaminen ei kerro koska sulla alkaa. Sulla on ihan oma hormonitoiminta ja elimistö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe