Ei tähän muuta voi todeta.
Ikävää ettet ole.
Olisitpa mun kanssa.
31
1021
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä toises elämäs
- Anonyymi
Noin varmaan ajattelee moni, miksi muuten viipyisi tällä palstalla.
- Anonyymi
Niin taitaa ajatella.
- Anonyymi
Jos olemme jo olleet paljon tekemisissä toistemme kanssa kymmenien vuosien ajan niin sitten voin olla. Pidän vanhemmista miehistä.
- Anonyymi
Onhan se ikävää. Eikö sille asialle voisi tehdä jotain?
- Anonyymi
Ei voi mitään tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi mitään tehdä.
Miksi ei voi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voi?
Älä lypsä täällä nimettömältä tarinaa. Joku voi saada tästä jotain tyydytystä itselleen. Vähän vastuullisuutta voisi odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lypsä täällä nimettömältä tarinaa. Joku voi saada tästä jotain tyydytystä itselleen. Vähän vastuullisuutta voisi odottaa.
En lypsä mitään. Haluan vain tietää miksi ei voi tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lypsä mitään. Haluan vain tietää miksi ei voi tehdä mitään.
Keneltä?? Miksi hoidat asioitasi täällä? Mieti näitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä?? Miksi hoidat asioitasi täällä? Mieti näitä
Tämä on keskustelupalsta. Sinun kannattaisi ehkä tehdä jotain muuta kuin roikkua täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. Sinun kannattaisi ehkä tehdä jotain muuta kuin roikkua täällä.
Sivusta- hänelläkin on oikeus kyllä kysellä ja mun nähdäkseni kysymys on aiheellinen retorisesti, ylwisesti ja yksilöllisesti. Ymmärrän pointin miksi ei ole ideaalia muodostella jotain henkilöprofiileja ihmisistä nimettömien kirjoitusten perässä poikkuen. Ensinnäkin erittäin epäkunnioittavaa ja toisekseen epärealistista. Vapaa sana meilläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä?? Miksi hoidat asioitasi täällä? Mieti näitä
Kaikkein pahimpia on nähdäkseni nämä tyypit, jotka ei hoida edes ns näitä omia asioitaan, vaan jostain patologisesta tiedonjanostaan käsin pommittaa kysymyksillä ihmisiä mistä jupista joukolla. Usko tai älä, vähissä on ihmisten harrastukset ja järjenkäyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta- hänelläkin on oikeus kyllä kysellä ja mun nähdäkseni kysymys on aiheellinen retorisesti, ylwisesti ja yksilöllisesti. Ymmärrän pointin miksi ei ole ideaalia muodostella jotain henkilöprofiileja ihmisistä nimettömien kirjoitusten perässä poikkuen. Ensinnäkin erittäin epäkunnioittavaa ja toisekseen epärealistista. Vapaa sana meilläkin.
Tietenkin kaikki saa täällä keskustella ja kysellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin kaikki saa täällä keskustella ja kysellä.
Tykkäätkö harjoittaa epäkunnioittavaa ja ylemmyydentuntoista analysointia toisiin ihmisiin niin, ettei tällä henkilöllä ole mitään tosiasiallista mahdollisuutta vaikuttaa sinun suvereeniin meininkiin? Meneekö liian filosofiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö harjoittaa epäkunnioittavaa ja ylemmyydentuntoista analysointia toisiin ihmisiin niin, ettei tällä henkilöllä ole mitään tosiasiallista mahdollisuutta vaikuttaa sinun suvereeniin meininkiin? Meneekö liian filosofiseksi?
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö harjoittaa epäkunnioittavaa ja ylemmyydentuntoista analysointia toisiin ihmisiin niin, ettei tällä henkilöllä ole mitään tosiasiallista mahdollisuutta vaikuttaa sinun suvereeniin meininkiin? Meneekö liian filosofiseksi?
Hassua miten tällaisella alustalla muka-hienoja sanoja viljelevät antavat itsestään hieman vajaan kuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua miten tällaisella alustalla muka-hienoja sanoja viljelevät antavat itsestään hieman vajaan kuvan.
No eipä sen hienompaa kuvaa anna sinunlaiset profiloijat ja kysymyksillä pommittajat. Erittäin ylimielistä käytöstä. Jotenkin olet ottanut asiaksesi päästä jonkun ihmisen pään sisään eikä sinulla kiinnosta onko mikään totta tai ei. Haluat päteä ja vatvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua miten tällaisella alustalla muka-hienoja sanoja viljelevät antavat itsestään hieman vajaan kuvan.
Anteeksi mitä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä sen hienompaa kuvaa anna sinunlaiset profiloijat ja kysymyksillä pommittajat. Erittäin ylimielistä käytöstä. Jotenkin olet ottanut asiaksesi päästä jonkun ihmisen pään sisään eikä sinulla kiinnosta onko mikään totta tai ei. Haluat päteä ja vatvoa.
Et suuressa ylemmyydentunnossasi huomannut keskustelukumppanin vaihtuneen välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et suuressa ylemmyydentunnossasi huomannut keskustelukumppanin vaihtuneen välissä.
No samat sanat hänellekin ja on se hienoa jos on joku työpari ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mitä? :D
Oikeasti fiksu ihminen osaa valita sanansa tilanteeseen sopiviksi, niin sillä tavalla, tulee mielikuva, että osa muumeista voi olla karussa laaksosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samat sanat hänellekin ja on se hienoa jos on joku työpari ns
Ahaa, oletkin siis töissä täällä, tämähän meni mielenkiintoiseksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassua miten tällaisella alustalla muka-hienoja sanoja viljelevät antavat itsestään hieman vajaan kuvan.
Voin minä maanläheisemmälläkin tavalla kuvailla mitä mieltä olen tuollaisesta erittäin keinotekoisesta henkisestä (piip ja vielä enemmän piiip)miekkailusta toisen ihmisen ympärillä, kyse on epätoivoisesta vallantarpeesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin minä maanläheisemmälläkin tavalla kuvailla mitä mieltä olen tuollaisesta erittäin keinotekoisesta henkisestä (piip ja vielä enemmän piiip)miekkailusta toisen ihmisen ympärillä, kyse on epätoivoisesta vallantarpeesta
Teit tämän päätelmän kolmen sanan perusteella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit tämän päätelmän kolmen sanan perusteella?
Ehkä useamman tällaisen kolmen sanan jankutuksen/omituisen hiillostamisen ja jatkuvien "professionaalisten" tarkentavien kysymysten perusteella. Jossain vaiheessa toimintatavan voi jo katsoa melko rutinoituneeksi sivusta seuraamalla. Pidätkö muuten vastakkaista sukupuolta omaasi tyhmempänä? Minusta olisi voinut tulla oikeinkin paskantärkeä esim psykologi, mutta kun ei ole tuota matikkapäätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä useamman tällaisen kolmen sanan jankutuksen/omituisen hiillostamisen ja jatkuvien "professionaalisten" tarkentavien kysymysten perusteella. Jossain vaiheessa toimintatavan voi jo katsoa melko rutinoituneeksi sivusta seuraamalla. Pidätkö muuten vastakkaista sukupuolta omaasi tyhmempänä? Minusta olisi voinut tulla oikeinkin paskantärkeä esim psykologi, mutta kun ei ole tuota matikkapäätä.
Eivätkö kysymykset kuulu mielenkiintoiseen, avoimeen ja aihetta eteenpäin kuljettavaan keskusteluun? Se jolle kysymys esitetään päättää mitä vastaa vai vastaako mitään. Ihan viatonhan tuo kysymys oli. Miten sukupuoli liittyy älykkyyteen? Oletko löytänyt jotain hyvää tutkimusta aiheesta? Ei kai psykologi kummoista matemaattista osaamista tarvitse, siitä vaan haet yliopistoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkö kysymykset kuulu mielenkiintoiseen, avoimeen ja aihetta eteenpäin kuljettavaan keskusteluun? Se jolle kysymys esitetään päättää mitä vastaa vai vastaako mitään. Ihan viatonhan tuo kysymys oli. Miten sukupuoli liittyy älykkyyteen? Oletko löytänyt jotain hyvää tutkimusta aiheesta? Ei kai psykologi kummoista matemaattista osaamista tarvitse, siitä vaan haet yliopistoon.
Kyllä itseasiassa tarvitsee mm ymmärrystä tilastoista ym. Mutta ilmeisesti käänteiskieli ei mennyt maaliin. Niin, saahan sitä tietysti tehdä tuntemattomista ihmisistä päätelmiä, mutta on eri asia miten tuloksekkaita ne on kun niitä kysymyksiään esittää erilaisten provojen yhteydessä. Sinä yrität analysoida yhtä ihmistä tietämättä mitä hän kirjoittaa sekä kyselet keltä tahansa, paitsi yleensä aina trollilta ja minä sinua analysoijaa sen perusteella mitä sinä kirjoitat. Siinä mielessä varmaan tasapeli jos näin voi sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä itseasiassa tarvitsee mm ymmärrystä tilastoista ym. Mutta ilmeisesti käänteiskieli ei mennyt maaliin. Niin, saahan sitä tietysti tehdä tuntemattomista ihmisistä päätelmiä, mutta on eri asia miten tuloksekkaita ne on kun niitä kysymyksiään esittää erilaisten provojen yhteydessä. Sinä yrität analysoida yhtä ihmistä tietämättä mitä hän kirjoittaa sekä kyselet keltä tahansa, paitsi yleensä aina trollilta ja minä sinua analysoijaa sen perusteella mitä sinä kirjoitat. Siinä mielessä varmaan tasapeli jos näin voi sanoa.
Tilastotiede on tosi kivaa, kyl sä handlaat. Niitä kysymyksiä voinee esittää myös siksi, että jokaisen maailman pyöriessä oman navan ympärillä, niin kuin pitääkin, saattaa ajatella tilanteen koskettavan itseä, ja sille haluaisi vahvistusta, eikö?
Se on hienoa silloin, jos molemmat haluaa olla... Niin se olisi.
- Anonyymi
Mitä tähän muutakaan voisi todeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592