Miten sähköposti poistetaan?

Anonyymi

Hei.
Miten sähköposti poistetaan?
On tullut ihan liikaa sellaista turhaa roskaa ja, koska en osaa estää niitä olea ajatellut poistaa oman sähköposti-osoitteen, mutta enhän minä sitä osannutkaan.
Niin, että voisitteko neuvoa helpolla tavalla?

17

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis haluatko poistaa sähköpostitilisi kokonaan?

      Tuo riippuu siitä mistä olet sähköpostitilin saanut - Googlelta, Microsoftilta, Telialta, Elisalta, ...?

      Ei tuohon mitään yleispätevää ohjetta ole.

    • Anonyymi

      Helpoiten onnistuu kun ostat uuden koneen ja unohdat kaiken mitä vanhalla koneella oli.

      • Anonyymi

        No ei siihen uutta konetta tarvita. jättää vaan käymättä postilatikolla. Vaan jos aloittajalla onkin sähköposti kännykässä, no sama juttu, ei niitä ole pakko käydä lukemassa jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siihen uutta konetta tarvita. jättää vaan käymättä postilatikolla. Vaan jos aloittajalla onkin sähköposti kännykässä, no sama juttu, ei niitä ole pakko käydä lukemassa jos siltä tuntuu.

        Pojat,pojat ei se unohtamalla poistu:) hahhahhah


    • Anonyymi

      Hiiren oikealla painikkeella maalaat siniseksi ja sitten painat del.

      • Anonyymi

        Huh noita Vapusen typeriä neuvoja.


    • Anonyymi

      Ei sähköpostitiliä tarvitse poistaa. Sen kun vain lakkaa käyttämästä sitä.

      • Anonyymi

        Silloin se ei poistu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin se ei poistu..

        Riippuu sähköpostista, toiset poistuu kun niitä ei vähään aikaa käytä, toiset taas joutuu poistamaan, yleensä aktiivista poistoa vaatii mm. Gmail sekä monet maksulliset postit, sen sijaan jotkin muut ilmaispostit (Gmail siis poislukien) poistuu kun niitä ei vähään aikaan käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin se ei poistu..

        Ei sitä tarvitsekaan poistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitsekaan poistaa.

        Tarvitsee poistaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu sähköpostista, toiset poistuu kun niitä ei vähään aikaa käytä, toiset taas joutuu poistamaan, yleensä aktiivista poistoa vaatii mm. Gmail sekä monet maksulliset postit, sen sijaan jotkin muut ilmaispostit (Gmail siis poislukien) poistuu kun niitä ei vähään aikaan käytä.

        Ei riipu. Mikään ei lakkaa itsestään pelaamasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riipu. Mikään ei lakkaa itsestään pelaamasta..

        Mitäs sinä pelaat, taskubiljardiako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsee poistaa..

        Kerro syy että miksi pitää poistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro syy että miksi pitää poistaa?

        Sen tietää vain aloittaja joka haluaa poistaa sen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riipu. Mikään ei lakkaa itsestään pelaamasta..

        Kyllä lakkaa, nimittäin ilmaiset postit kuten esim. Wippies lakkaa yleensä toimimasta jos niitä ei käytä pitkään aikaan! Siis poislukien Gmail.


    • Mistä sähköpostipalveluntarjoajasta on kyse? Eli mikä tulee merkin @ jälkeen? Yleensä sähköpostin asetuksista löytyy kohta, jossa voi määrätä koko tilin poistettavaksi. Paremmin osaisin ehkä auttaa, jos kerrot sähköpostilaatikkosi palveluntarjoajan. Itse osoitetta kokonaisuudessaan ei tarvitse kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe