Miten sähköposti poistetaan?

Anonyymi

Hei.
Miten sähköposti poistetaan?
On tullut ihan liikaa sellaista turhaa roskaa ja, koska en osaa estää niitä olea ajatellut poistaa oman sähköposti-osoitteen, mutta enhän minä sitä osannutkaan.
Niin, että voisitteko neuvoa helpolla tavalla?

17

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis haluatko poistaa sähköpostitilisi kokonaan?

      Tuo riippuu siitä mistä olet sähköpostitilin saanut - Googlelta, Microsoftilta, Telialta, Elisalta, ...?

      Ei tuohon mitään yleispätevää ohjetta ole.

    • Anonyymi

      Helpoiten onnistuu kun ostat uuden koneen ja unohdat kaiken mitä vanhalla koneella oli.

      • Anonyymi

        No ei siihen uutta konetta tarvita. jättää vaan käymättä postilatikolla. Vaan jos aloittajalla onkin sähköposti kännykässä, no sama juttu, ei niitä ole pakko käydä lukemassa jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siihen uutta konetta tarvita. jättää vaan käymättä postilatikolla. Vaan jos aloittajalla onkin sähköposti kännykässä, no sama juttu, ei niitä ole pakko käydä lukemassa jos siltä tuntuu.

        Pojat,pojat ei se unohtamalla poistu:) hahhahhah


    • Anonyymi

      Hiiren oikealla painikkeella maalaat siniseksi ja sitten painat del.

      • Anonyymi

        Huh noita Vapusen typeriä neuvoja.


    • Anonyymi

      Ei sähköpostitiliä tarvitse poistaa. Sen kun vain lakkaa käyttämästä sitä.

      • Anonyymi

        Silloin se ei poistu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin se ei poistu..

        Riippuu sähköpostista, toiset poistuu kun niitä ei vähään aikaa käytä, toiset taas joutuu poistamaan, yleensä aktiivista poistoa vaatii mm. Gmail sekä monet maksulliset postit, sen sijaan jotkin muut ilmaispostit (Gmail siis poislukien) poistuu kun niitä ei vähään aikaan käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin se ei poistu..

        Ei sitä tarvitsekaan poistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitsekaan poistaa.

        Tarvitsee poistaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu sähköpostista, toiset poistuu kun niitä ei vähään aikaa käytä, toiset taas joutuu poistamaan, yleensä aktiivista poistoa vaatii mm. Gmail sekä monet maksulliset postit, sen sijaan jotkin muut ilmaispostit (Gmail siis poislukien) poistuu kun niitä ei vähään aikaan käytä.

        Ei riipu. Mikään ei lakkaa itsestään pelaamasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riipu. Mikään ei lakkaa itsestään pelaamasta..

        Mitäs sinä pelaat, taskubiljardiako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsee poistaa..

        Kerro syy että miksi pitää poistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro syy että miksi pitää poistaa?

        Sen tietää vain aloittaja joka haluaa poistaa sen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riipu. Mikään ei lakkaa itsestään pelaamasta..

        Kyllä lakkaa, nimittäin ilmaiset postit kuten esim. Wippies lakkaa yleensä toimimasta jos niitä ei käytä pitkään aikaan! Siis poislukien Gmail.


    • Mistä sähköpostipalveluntarjoajasta on kyse? Eli mikä tulee merkin @ jälkeen? Yleensä sähköpostin asetuksista löytyy kohta, jossa voi määrätä koko tilin poistettavaksi. Paremmin osaisin ehkä auttaa, jos kerrot sähköpostilaatikkosi palveluntarjoajan. Itse osoitetta kokonaisuudessaan ei tarvitse kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe